اوپو A56s معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

اوپو A56s معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

شرکت اوپو از گوشی هوشمند جدید خود با نام اوپو A56s در کشور چین رونمایی کرد. این محصول در واقع نسخه دیگری از گوشی Oppo A56 5G است.

همان طور که می‌دانید شرکت اوپو در ماه اکتبر ۲۰۲۱، گوشی هوشمند Oppo A56 5G خود را با تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ در کشور چین عرضه کرد. اکنون این شرکت در سکوت خبری از مدل جدید این گوشی یعنی Oppo A56s در چین رونمایی کرده است. در معرفی و مرور مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت A56s همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های اوپو (Oppo)

قیمت و مشخصات فنی اوپو A56s

اوپو A56s 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی LCD با وضوح اچ دی پلاس (۷۲۰ در ۱۶۱۲ پیکسل) و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است که در بالای آن یک بریدگی قطره‌ای شکل وجود دارد.

این دستگاه به چیپست دایمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک به همراه ۸ گیگابایت رم از نوع LPDDR4x مجهز شده و در دو نسخه با ۱۲۸/ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. قابل ذکر است که کاربران می‌توانند از طریق کارت حافظه میکرو اس دی فضای ذخیره سازی این گوشی را افزایش دهند.

در پنل پشتی A56s یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی و یک فلاش LED وجود دارد و در جلوی آن هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی قرار گرفته است.

از دیگر ویژگی‌های Oppo A56s می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، شبکه اتصالی ۵G، وای فای ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۵.۲، GPS، پورت USB تایپ C، جک هدفون ۳.۵ میلی متری، قابلیت بازگشایی قفل با چهره و اسکنر اثر انگشت جانبی اشاره کرد. همچنین این گوشی از رابط کاربری ColorOS UI مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۲ استفاده می‌کند و از ضخامت ۷.۹۹ میلی متر و وزن ۱۸۶ گرم برخوردار است.

اوپو A56s

در حال حاضر گوشی Oppo A56s 5G در دو رنگ مشکی و آبی در وب سایت JD.com در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. این گوشی در دو نسخه با ۸ گیگابایت رم/ ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم/ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده و هر کدام از این مدل‌ها به ترتیب با قیمت ۱۰۹۹ یوان (معادل ۲۹۲ دلار) و ۱۲۹۹ یوان (معادل ۱۸۹ دلار) به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی اوپو A56s چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + یک =