بازگشت سری اکسپریا اولترا در قامت گوشی تاشو سونی

بازگشت سری اکسپریا اولترا در قامت گوشی تاشو سونی

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

کمپانی سونی در حال کار بر روی گوشی هوشمند سری اکسپریا اولترا است. گفته می‌شود این گوشی هوشمند، نخستین گوشی تاشو سونی خواهد بود.

تاکنون بسیاری از تولیدکنندگان گوشی برای ساخت و عرضه‌ی گوشی هوشمند تاشو اقدام کرده‌اند. در میان این کمپانی‌ها، سامسونگ نخستین گوشی تاشو را تولید کرده است. البته شایعاتی از متعلق بودن اولین گوشی تاشو به گوگل پیکسل و اپل نیز وجود دارد. در هر صورت تا پیش از این خبری از کمپانی سونی برای ساخت گوشی تاشو نبوده است. اما امروز شاهد شایعاتی در خصوص ساخت گوشی تاشوی سونی هستیم. افشاگران می‌گویند مدل جدید اکسپریا اولترا، اولین گوشی تاشو سونی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های سونی ۲۰۲۲

افشاگران از گوشی تاشو سونی می‌گویند

قبلتر نیز شایعاتی در مورد گوشی‌های هوشمند سری اکسپریا ۲۰۲۳ وجود داشت ما افشاگری از Weibo، اخباری را در خصوص ساخت گوشی تاشوی سونی منتشر کرده است. وی در خصوص ساخت این گوشی جدید گفته است که یا Sony Xperia 1 V دارای نمایشگر بزرگی خواهد بود و یا اینکه سونی قصد معرفی مدل جدید گوشی هوشمند Xperia Ultra خود را دارد.

 گوشی تاشو سونی

علاوه بر این طبق اخبار، بزرگ‌ترین سازنده OLED در جهان، یعنی (BOE)، نیز درحال طراحی یک پل ۶.۹۵ اینچی است که فاقد سوراخ نمایشگر خواهد بود. بر همین اساس، امکان دارد که سونی به فکر بازگرداندن سری اولترا باشد و یا اکسپریا ۱ مارک ۵ خود را با پنل ۶.۹۵ اینچی عرضه کند. البته حدس دوم بعید به نظر می‌رسد. از جایی که Xperia 1 IV درحال‌حاضر از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی ساخته می‌شود، نظریه احیای Ultra منطقی‌تر به نظر می‌رسد. گفتنی است که گوشی Xperia Z Ultra از سال ۲۰۱۳ ابعادی معادل یک گوشی هوشمند ۶.۹ اینچی دارد و خود از نمایشگر ۶.۴۴ اینچی بهره می‌برد.

افشاگر دیگری نیز فناوری این دستگاه شایعه‌شده را Xperia 1 Ultra نامیده است. در هر صورت در منابع چینی، متنی با عنوان «نمایشگر چرخشی ۴K 6.95 اینچی» منتشر شده است که می‌توان آن را به‌معنای برنامه‌هایی برای گوشی Xperia Flip دانست که اندازه نمایشگر آن بیشتر شبیه به Galaxy Z Flip 4 در ۶.۷ اینچ است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره شایعات ساخت گوشی تاشو سونی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + هفت =