با استفاده از شال به اهدافم جامه عمل پوشاندم

هر فردی در زندگی اش اهداف و آرزو هایی دارد و برای رسیدن به آنها تلاش هایی می کند، من نیز ثروتمند شدن یکی از مهم ترین اهدافم در زندگی بود به همین علت شروع به دوخت و تولید شال و روسری کردم و در این راه قدم های محکم برداشتم و سرآنجام به هدفم رسیدم.

شال نخی پلیسه رنگی

شال نخی پلیسه رنگی هیچ گونه الکتریسته ای را بر روی موی سر ایجاد نمی کند و به مو آسیب و خطری را وارد نمی کند. با این حال بهتر است در زمان شستشو آن را با مایع لباسشویی با کیفیت شستشو داده و از چنگ زدن آن جلوگیری کنید زیرا باعث آسیب در تار و پود آن می شود.

برای شستشو  این شال با ماشین لباسشویی بهتر است آن را در دمای زیر ۴۰ درجه سانتی گراد شستشو دهید زیرا حرارت بالا ممکن است روی بافت پارچه تاثیر به سزایی بگذارد.

همچنین شالهای نخی پلیسه دار در زمان شستن آبرفت ندارند و به اندازه ی تغییری به وجود نمی آورند. یکی از پر طرفدارترین این شالها به این دلیل است که نیازی به اتو ندارند و با توجه به نوع طرح پارچه نمی توان آن را صاف کرد. این شال را می توان با انواع البسه خود ست کنید و حتی اگر دارای حجاب کامل هستید می توانید از این شال استفاده کنید زیرا ایستایی خوبی بر روی سر دارد و هرگز از روی سر لیز نمی خورد.

شال مجلسی لمه

برای خرید شال مجلسی لمه باید فاکتور هایی در نظر داشته باشید.

اولین فاکتور انتخاب جنس مناسب برای شال است.

دقت داشته باشید که با توجه به فصلی که در آن قرار دارید جنس روسری خود را انتخاب کنید.

همچنین اگر نگهداری شال برای شما مشکل است، از جنس هایی که سر و یا نازک هستند استفاده نکنید.

همچنین شما برای خرید شال باید به قواره و سایز آن نیز توجه داشته باشید.

این مورد کاملا به سلیقه ی شما در نحوه ی بستن شال بستگی دارد.

در هنگام خرید شال می توانید از آینه مغازه استفاده کنید تا از هماهنگی رنگ انتخاب شده با رنگ پوستتان مطمئن شوید.

شال زنانه پاییزی

یکی از پر فروش ترین محصولات در این بازارها شال زنانه پاییزی است که از نخهای پشمی بافته شده و از ضخامت خوبی برخوردار می باشد و همچنین در هوای سرد می تواند گرمای خوبی داشته باشد و از سرما خوردگی جلو گیری به عمل آورد. این شالها هم در کارخانجات صنعتی و هم به صورت دستی توسط افراد هنرمند که مشغول به تولید صنایع دستی هستند بافته می شود و در بازار برای فروش عرضه می شود.

امروزه با گسترش اینترنت و استفاده از فضای مجازی فروشگاه های بزرگی در این محیط مشغول فعالیت می باشد و از طریق آن اجناس خود را به فروش می رسانند که دیجی کالا یکی از این فعالان است و انواع محصولات مثل شال زمستانی و روسری انگلیسی را در انواع مختلفی عرضه می کند.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + پنج =