با ذهن قدرتمندم در کاری که داشتم به درآمد بالایی رسیدم

جهان کلمات، افکار و اعمال شما را کپی می‌کند و آنها را در تجربه‌های بعدی به شما باز می‌گرداند.

از خودتان بپرسید تفکرتان چگونه است؟ گفتار شما چگونه است؟‌ عمل‌کردن شما چگونه است؟ انرژی و افکاری که از شما در جهان پخش می‌شود، درنهایت به خودتان باز می‌گردد. در نتیجه اگر بر چیزی تمرکز کرده‌اید که در زندگی‌تان با مشکل مواجه شده است، شما احتمال بیشترشدن آن را افزایش می‌دهید. من با ستفاده از قدرت ذهنم و افکار مثبتی که داشتم در کسبو کارم در حوزه کشمش به درآمدی که همیشه آرزو داشتم رسیدم.

کشمش پلویی تاکستان

شیوه تعیین قیمت کشمش پلویی تاکستان مانند انواع دیگر کشمشها تعیین می شود، میوه انگور در این منطقه به دلیل اینکه قند فراوانی دارد به میزان کمی به صورت تازه به فروش می رسد.

با توجه به این نکته ۹۵ درصد از انگور در منطقه تاکستان به کشمش تبدیل می شود و همین دلیلی هست برای اینکه این شهر به پایتخت کشمش ایران معروف شده است.

برای اطلاع کامل از قیمت نهایی باید این مطلب را در نظر داشته باشید که کشمش در کارخانه ها به تولید نمی رسد و باید ابتدا کشاورزان محصول را به صورت فله ای به کارخانه ها تحویل بدهند تا پس از انجام فراوریهای لازم از کارخانه روانه بازار شوند.

کشمش خشک آفتابی

یکی از مهمترین مواردی که می توان در خرید کشمش لحاظ کرد این است که شما هنگامی که برای خرید به مغازه ای می روید از فروشنده برای تهیه محصول خود کمک بگیرید و از آنها بخواهید که ویژگیهای محصول و همچنین قیمت کشمش خشک آفتابی را برای شما توضیح دهد زیرا خریداران نمی توانند مشخصاتی که محصول خوب و بد دارد را به طور کامل  تشخیص دهند و در این بخش فروشندگان بسیار کمک می کند.

اما این نکته می تواند به شما کمک زیادی بکند که فروشنده ای را می توان به آن اعتماد کرد که محصول را با کیفیتهای مختلف برای شما معرفی کند و مزایا و معایب هرکدام را به صورت کامل به شما بگویند.

کشمش زرد کاشمر

در گذشته کشاورزان در شهرستان کاشمر به دلیل اینکه نهالهای مختلف انگور را پرورش و به فروش می رساند از گونه های مختلفی از انگور بهره مند بود که باعث این شده بود. هرچه تعداد واسطه ها برای خرید این محصول کمتر باشد در نهایت قیمت کشمش زرد کاشمر نیز مناسب تر خواهد بود.

که این شهرستان به فروش نهال انگور در کشور شناخته شود اما بعد از سالها به این نتیجه رسیدند به دلیل اقلیم آب و هوایی و شرایط موجود در این شهرستان می توانند به راحتی از میوه انگوره بهره برداری کنند.

بنابراین کشاورزان نگاه و دید خود را اصلاح کردند که منجر به این موضوع شد که کاشمر یکی از عمده تولید کنندگان انگور و کشمش در ایران باشد که کیفیت آن نیز زبانزد عام و خاص می باشد.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − پنج =