ببینید: رندرهای رسمی پوکو ایکس 4 پرو طراحی و رنگ بندی گوشی را فاش کردند

ببینید: رندرهای رسمی پوکو ایکس ۴ پرو طراحی و رنگ بندی گوشی را فاش کردند

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

تصاویری از رندرهای رسمی پوکو ایکس ۴ پرو توسط ایوان بلاس مشهور منتشر شده است. پیش از این هم رندرهای این گوشی منتشر شده بود؛ اما رندرها این‌بار رسمی هستند و توسط منبع معتبری فاش شده‌اند.

هفته گذشته رندرهای POCO X4 Pro با واترمارک کاملا مشهود منتشر شده بود. در همان روز، تصاویر هندزآن گوشی در وب‌سایت آلمانی لو رفت که به‌سرعت از صفحه وب‌سایت حذف شد.

اما امروز، ایوان بلاس رندرهای رسمی پوکو ایکس ۴ پرو را در حساب توییتر خود منتشر کرده است.

رندرهای رسمی پوکو ایکس ۴ پرو

اینطور که در رندرهای رسمی پوکو ایکس ۴ پرو پیداست، این گوشی در رنگ‌های زرد، آبی و مشکی به بازار می‌آید. در این رندرها، ماژول دوربین بزرگ این گوشی همراه با لوگوی POCO و دوربین ۱۰۸MP به‌خوبی قابل مشاهده است.

ببینید: رندرهای رسمی پوکو ایکس 4 پرو طراحی و رنگ بندی گوشی را فاش کردند

فلش LED در کنار لنزهای دوربین در سمت چپ ماژول دوربین قرار گرفته است. در پنل پشتی، الگوی طراحی شده با خط‌های سفید و لوگوی ۵G در پایین پنل هم دیده می‌شود که شکل جذابی را ایجاد می‌کند.

در رندرهای رسمی پوکو ایکس ۴ پرو مشخص شده که نمایشگر این گوشی از سبک طراحی پانچ بهره می‌برد و حاشیه‌های باریکی در اطراف نمایشگر قرار دارد. اسکنر اثرانگشت پوکو X4 Pro هم به عنوان یک ویژگی امنیتی در لبه گوشی جای گرفته است.

گزارش‌های مختلف مدعی هستند که پوکو ایکس ۴ پرو در بسیاری از مشخصات، با گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو ۵ جی یکسان است.

ببینید: رندرهای رسمی پوکو ایکس 4 پرو طراحی و رنگ بندی گوشی را فاش کردند

مشخصات پوکو ایکس ۴ درو ۵ جی

پیش‌بینی می شود گوشی پوکو X4 Pro 5G از نمایشگر ۶.۶۷ اینچ AMOLED با پوشش محافظ گوریلا گلس ۵ برخوردار شود. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن +FHD پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی همچنین از رابط MIUI 13 بر بستر اندروید ۱۱ بهره می‌برد.

دوربین سلفی پوکو ایکس ۴ پرو ۱۶ مگاپیکسلی است و گفته می‌شود که دوربین اصلی در پنل پشتی، یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود. لنزهای ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم در کنار لنز اصلی، تنظیمات دوربین پوکو X4 Pro را تکمیل می‌کنند.

این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ برخوردار شده و احتمالا در دو نسخه رم ۶ و ۸ گیگابایتی راه‌اندازی می‌شود. هر دو مدل رم با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی راه‌اندازی خواهند شد. از دیگر مشخصات پوکو ایکس ۴ پرو باید به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و قابلیت شارژ ۳۳ وات اشاره کرد.

امروز خبری درباره تاریخ رونمایی پوکو ایکس ۴ پرو و پوکو ام ۴ پرو منتشر شد. این گوشی‌ها ۲۸ فوریه (۹ اسفند) در MWC 2022 رسما رونمایی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندرهای رسمی پوکو ایکس ۴ پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 6 =