برای شروع کردن هیچ وقت دیر نیست

بعد از گذراندن نصف عمرم و امتحان کردن شغل های مختلفی همچنان از درآمدم راضی نبودم، در اوج نا رضایتی بودم که تصمیم گرفتم وارد عرصه تجارت بر روی محصول انواع شیلنگ شدم و توانستم به مرور زمان به درآمدی که دلخواهم بود برسم.

شیلنگ

نمونه ای از شیلنگ ها با رنگ های شفاف و روشن در بازار موجود می باشد که همه ی ما حداقل یکبار آن را مشاهده نموده ایم، این شیلنگ های اب نسوز بوده زیرا در تولید آن از مواد سیلیکونی خالص استفاده شده است. این محصولات قادر هستند در دمای ۱۰۰ تا ۲۵۰ درجه گرما را تحمل کند، این شیلنگ ها مقاومت بسیار بالایی را در برابر پارگی و ترکیدن از خود نشان می دهد همچنین می تواند در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم باشد. این محصولات دارای انعطاف پذیری بالایی هستند که تحت هیچ شرایطی حالت شکنندگی پیدا نخواهند کرد علاوه بر این شعاع خمشی آن نمونه از محصولات نیز بسیار بالا است.

هنگامی که کولراسپلیت در حال کار می باشد باید مقدار آب بخار شده را تخلیه کند دراین هنگام باید از شیلنگ اب اسپلیت برای انجام این عمل استفاده شود. این محصول در نحوه ی عملکرد کولر نقش بسیار مهمی را دارد زیرا تمامی رطوبت بر روی این شیلنگ جمع می شود. این نوع از شیلنگ ها دارای جنس پی وی سی بوده است که به همراه یک فیتینگ به نقطه ی خروج کننده ی آب داخل کولر متصل شده است. نمونه ای از این محصولات به حالت خرطومی بوده و نمونه ی دیگر آن همانند یک شیلنگ ساده می باشند

شیلنگ آب

نمونه ای از شیلنگ آب تولید میشود که دارای رنگ بندی های خاصی می باشد که به این محصولات شیلنگ آب بوا می گویند. رنگ هایی که در آن این محصولات را تولید می کنند سبز، قرمز، آبی و زرد می باشد شیلنگ بوا را می توانیم در ایران به عنوان بهترین تولید کننده ی شیلنگ های رنگی نام گذاری کنیم. این نمونه از محصولات به صورت سایزهای مختلف در متراژ متفاوتی در داخل کارخانه بسته بندی شده است و به صورت همان بسته بندی به فروش می رسد. نمونه ی نمره ۲ این محصولات برای شیرهای شماره ۲ مورد استفاده قرار می گیرند علاوه بر آن محصول ذکر شده را در کاربرد های خانگی، صنعتی و کاربرد هایی مانند پروژه های ساختمانی به عنوان یک محصول با دوام مورد استفاده قرار می دهند. در هنگام خرید این نمونه از محصولات باید به عواملی توجه کنیم مانند کیفیت بالای آن، قیمت بسیار مناسب، جنس مرغوب ارائه شده و قابلیت انعطاف پذیری که محصول مورد نظر به همراه دارد. هنگامی که این شیلنگ دارای گرفتگی باشد کولر موجود به درستی کار نمی کند و باعث بروز اختلال در سیستم آن می شود. هنگامی که شیلنگ اسپلیت را به کولر مربوطه متصل می کنیم از این امر اطمینان خاطر داریم که دستگاه به درستی فعالیت خود را انجام می دهد یعنی تمامی رطوبت هایی که در دستگاه جمع می شود را تخلیه می کند.

شیلنگ آب باغبانی

نمونه ای از شیلنگ آب باغبانی موجود است که دارای جنس برزنتی می باشد به همین دلیل به آن شیلنگ اب برزنتی می گویند که ممکن است آن را بیشتر در دست آتش نشانان دیده باشید. این شیلنگ را بیشتر در مصارف کشاورزی مورد استفاده قرار می دهند به نحوی که شیلنگ مربوطه را به پمپ های دیزلی یا بنزینی نصب می نمایند سپس به آبیاری زمین های کشاورزی خود می پردازند. این محصولات دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی می باشد و دوام بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف از خود نشان می دهد. علاوه بر موارد گفته شده این محصول را می توان در برابر گرما و سرما مورد استفاده قرار داد زیرا واکنشی در برابر این عوامل از خود نشان نمی دهد. شیلنگ آب برزنتی دارای قطر های مختلفی می باشد که در بازار فروش عرضه شده و مشتریان می توانند با توجه به نیازی که دارند این نمونه از محصولات را تهیه نمایند.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =