بررسی شیائومی 12 تی پرو ؛ نگاه نزدیک به مشخصات و قابلیت‌ها

بررسی شیائومی ۱۲ تی پرو ؛ نگاه نزدیک به مشخصات و قابلیت‌ها

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

شیائومی ۱۲T Pro یک گوشی قدرتمند با قیمتی رقابتی است که به‌تازگی کار خود را آغاز کرده است. در این مقاله، به بررسی شیائومی ۱۲ تی پرو می‌پردازیم و نگاه نزدیکی خواهیم داشت به مشخصات روی کاغذ این گوشی.

برجسته‌ترین ویژگی شیائومی ۱۲ تی، دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی است که در کنار مشخصاتی همچون نمایشگر ۱۲۰ هرتزی AMOLED، شارژ سریع ۱۲۰ وات و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت، این گوشی را به یکی از بهترین گوشی های گیمینگ در سال ۲۰۲۲ تبدیل می‌کند. این گوشی همزمان با شیائومی ۱۲ تی معرفی شد.

موتورولا موتو Edge 30 Ultra، اصلی‌ترین رقیب این گوشی است که از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و ویژگی‌هایی دارد که گوشی شیائومی ۱۲ تی پرو از آنها برخوردار نیست. با بررسی دقیق این گوشی در آینده نزدیک، مشخص می‌شود که شیائومی ۱۲ تی پرو توانایی رقابت با اصلی‌ترین رقیب خود را دارد یا خیر. در ادامه، با بررسی شیائومی ۱۲T پرو با ما همراه شوید.

بیشتر بخوانید:

بررسی شیائومی ۱۲ تی پرو

Xiaomi 12T pro اولین گوشی این کمپانی است که به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود. شیائومی Mi Note 10 هم اولین گوشی بازار بود که به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شد. شیائومی با عرضه شیائومی ۱۲S اولترا نیز یکی از اولین‌ شرکت‌هایی بود که از سنسور ۱ اینچی در گوشی خود استفاده می‌کرد.

بررسی شیائومی 12 تی پرو
بررسی شیائومی ۱۲ تی پرو

با توجه به اینکه گوشی موتورولا اج ۳۰ اولترا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی رونمایی و عرضه شده، پس شیائومی ۱۲ تی پرو را نمی‌توان اولین گوشی جهان با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی دانست؛ اما این بدان معنا نیست که در جلب توجه موفق نبوده است.

این گوشی با قیمتی کمتر از موتورولا اج ۳۰ اولترا عرضه می‌شود؛ اما همان تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ را دارد. این ویژگی‌ها در کنار نمایشگر ۱۲۰ هرتزی آمولد، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و تکنولوژی شارژ سریع ۱۲۰ واتی، رقابت با این گوشی را به کاری دشوار تبدیل می‌کنند.

شیائومی با فریم پلاستیکی و نمایشگر تخت تلاش کرده تا قیمت این گوشی را کاهش دهد؛ این در‌حالی‌است که بسیاری از گوشی‌ها با چنین مشخصات رده‌بالایی، مثل شیائومی ۱۲ پرو، از نمایشگر خمیده و فریم فلزی بهره می‌برند. مشخصات دوربین دوم این گوشی نیز روی کاغذ چندان قوی نیست و با رزولوشن و سنسور کوچک‌تر، احتمالا عملکردی ضعیف خواهد داشت.

اما آیا این گوشی به‌اندازه‌ای قدرتمند ظاهر می‌شود که بتوان از کاستی‌هایش در مقایسه با موتورولا اج ۳۰ اولترا چشم‌پوشی کرد؟ با بررسی شیائومی ۱۲ تی پرو در آینده نزدیک، همه‌چیز مشخص خواهد شد. در جدول زیر می‌توانید مشخصات کامل این گوشی را مشاهده کنید. سپس به بررسی مشخصات فنی شیائومی ۱۲T پرو از نظر طراحی، نمایشگر، دوربین، عملکرد و باتری می‌پردازیم. در نظر داشته باشید که این مقاله، بررسی هندزآن یا نگاه نزدیک بوده و بررسی دقیق عملکرد آن هنوز انجام نشده است.

بررسی شیائومی ۱۲ تی پرو شیائومی ۱۲ تی پرو
طراحی و ساختار
  • ۱۶۳.۱×۷۵.۹×۸.۶ میلی‌متر
  • وزن ۲۰۵ گرم
  • پنل جلو شیشه‌ای (گوریلا گلس ۵)، پنل پشتی شیشه‌ای، فریم پلاستیکی
  • نانوسیم و eSIM یا دو سیم‌کارته (نانوسیم، dual stand by)
  • رنگ بندی مشکی، سیلور، آبی
نمایشگر
  • ۶.۶۷ اینچ AMOLED، رزولوشن ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل،‌ پشتیبانی از +HDR10 و دالبی ویژن،‌ روشنایی ۵۰۰ نیت (typ) و ۹۰۰ نیت (peak)، نمایش ۶۸ میلیارد رنگ
  • نسبت نمایشگر به بدنه ۸۶.۷ درصد
  • نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز
  • تراکم پیکسلی ۴۴۶ پیکسل در هر اینچ
  • گوریلا گلس ۵
  • نسبت تصویر ۲۰:۹
پردازنده
  • اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ (۴ نانومتر)
  • پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای
  • یک هسته ۳.۱۹ گیگاهرتز Cortex-X2، سه هسته ۲.۷۵ گیگاهرتز Cortex-A710 و چهار هسته ۲.۰ گیگاهرتز Cortex-A510
  • پردازنده گرافیکی Adreno 730
نرم‌افزار اندروید ۱۲ با رابط کاربری MIUI 13
رم و حافظه
  • رم ۸ و حافظه ۱۲۸ گیگابایت
  • رم ۸ و حافظه ۲۵۶ گیگابایت
  • رم ۱۲ با حافظه ۲۵۶ گیگابایت
  • نوع حافظه UFS 3.1
  • عدم پشتیبانی از کارت حافظه
دوربین
  • دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسل واید، گشودگی دیافراگم ۱.۷، پشتیبانی از فوکوس خودکار با تشخیص فاز و OIS
  • دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با پوشش ۱۲۰ درجه، دریچه دیافراگم ۲.۲
  • دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم ۲.۴
  • پشتیبانی از فلاش LED دوال پیکسل، پانوراما و HDR
  • ویدیوی ۱۰۸۰ پیکسل با سرعت ۳۰، ۶۰، ۱۲۰ و ۲۴۰ فریم در ثانیه،‌ ویدیوی ۸K با سرعت ۲۴ فریم در ثانیه، ویدیوی ۴K با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه، پشتیبانی از +HDR10
  • دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل، دیافراگم ۲.۲
  • ویدیوی ۱۰۸۰ پیکسل با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه،‌ پشتیبانی از HDR
باتری باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت با شارژ ۱۲۰ وات
اسپیکر اسپیکر استریو، عدم پشتیبانی از جک ۳.۵ میلی‌متری
شبکه و قابلیت‌های اتصال
  • Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6، دو بانده، Wi-Fi Direct
  • بلوتوث ۵.۲
  • USB Type-C 2.0 پشتیبانی از OTG
سایر ویژگی‌ها حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر

شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، مجاورت، قطب‌نما، طیف رنگ

بررسی شیائومی ۱۲ تی پرو از نظر طراحی و ساختار

اگر از گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو استفاده کرده‌اید یا اینکه آن را از نزدیک دیده باشید، پس احتمالا بدنه صیقلی شبیه به فلز آن را به یاد می‌آورید. در دست گرفتن این گوشی از نظر بسیاری از افراد، کار آسانی نبود. به همین دلیل، شیائومی در گوشی نسل جدید خود تلاش کرده تا این مشکل را برطرف کند.

بررسی شیائومی 12 تی پرو

بررسی Xiaomi 12T Pro نشان می‌دهد که پنل پشتی این گوشی، با کمی خمیدگی و از جنس شیشه‌ تولید شده است و پوشش آن به‌شکلی است که جای اثر انگشت را نشان نمی‌دهد. پنل پشتی این گوشی، شما را به یاد گوشی‌های پرچمدار می‌اندازد؛ اما نمایشگر تخت و فریم پلاستیکی، حس و حال گوشی‌های میان‌رده را به شما القا می‌کنند.

این گوشی با نمایشگر ۶.۷ اینچی، ابعاد ۱۶۳.۱×۷۵.۹×۸.۶ میلی‌متر و وزن ۲۰۵ گرمی، یک گوشی بزرگ محسوب می‌شود. برای مقایسه بهتر، بد نیست بدانید که وزن آیفون ۱۴ پرو مکس، ۲۴۰ گرم است.

در لبه پایینی این گوشی، پورت USB-C و سینی سیم‌کارت را مشاهده می‌کنیم که از نصب دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. تمامی دکمه‌ها در لبه سمت راستی قرار دارند و در لبه بالایی نیز، سنسور مادون قرمز قرار گرفته است. در همین بالایی همچنین، عبارت Harman Kardon را می‌بینید که از تنظیمات صوتی این برند خبر می‌دهد. با بررسی شیائومی ۱۲ تی پرو متوجه می‌شویم که ماژول دوربین، برجستگی نسبتا زیادی دارد که به‌دلیل دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، چندان عجیب نیست.

بیشتر بخوانید:

بررسی شیائومی ۱۲T پرو از نظر نمایشگر

بررسی مشخصات شیائومی ۱۲ تی پرو نشان می‌دهد که این گوشی با نمایشگر ۶.۷ اینچ و نسبت تصویر ۲۰:۹، یک گوشی کشیده محسوب می‌شود. جایگاه نصب دوربین سلفی هم به‌صورت طراحی پانچ هول در بالا و وسط نمایشگر قرار گرفته است. نمایشگر شیائومی ۱۲ تی پرو از لایه محافظ گوریلا گلس ۵ بهره می‌برد و یک لایه گلس محافظ نیز روی گوشی قرار دارد.

بررسی شیائومی 12T پرو
بررسی شیائومی ۱۲T پرو

شیائومی در طراحی این گوشی، از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی تطبیق‌پذیر استفاده کرده است. شیائومی ۱۲T Pro به لطف نمایشگر AMOLED Dot Display، از تکنولوژی نرخ نوسازی متغیر پشتیبانی می‌کند که به‌صورت اتوماتیک، در نرخ‌های ۳۰، ۶۰، ۹۰ و ۱۲۰ هرتز تغییر می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که در‌صورت عدم نیاز به نرخ نوسازی بالاتر، دستگاه به‌صورت اتوماتیک، روی نرخ نوسازی پایین‌تر تنظیم شود و به این ترتیب، باتری کم‌تری مصرف خواهد شد.

از دیگر مشخصات فنی شیائومی ۱۲T پرو باید به نرخ حساسیت لمسی ۴۸۰ هرتزی اشاره کرد که سرعت پاسخ‌دهی بسیار بالایی دارد و به همین دلیل، گزینه‌ای عالی برای گیمرها خواهد بود.

نکته‌ای که در بررسی شیائومی ۱۲T پرو ار نظر نمایشگر اصلا شگفت‌انگیز نیست، روشنایی ۵۰۰ نیت در حالت typ و ۹۰۰ نیت در حالت حداکثری است. این میزان روشنایی عملکرد خوبی در زیر نور آفتاب دارد و می‌توان آن را قابل قبول دانست؛ اما می‌توانست بهتر از این باشد.

بررسی شیائومی 12T پرو

از دیگر مشخصات شیائومی ۱۲ تی پرو باید به پشتیبانی از دالبی ویژن و +HDR10 اشاره کرد. سنسور اثرانگشت نیز در زیر نمایشگر قرار دارد. این ویژگی رده‌بالا به این گوشی کمک می‌کند تا در بازار گوشی‌های پرچمدار، رقابت خوبی داشته باشد.

بررسی مشخصات شیائومی ۱۲ تی پرو از نظر دوربین

همان‌طور که گفتیم، اصلی‌ترین ویژگی این اسمارت‌فون، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی است. بررسی شیائومی ۱۲ تی نشان می‌دهد که این دوربین واقعا تحسین‌برانگیز است؛ حتی روی کاغذ! این دوربین با اندازه سنسور ۱/۱.۲۲، بزرگ‌تر از سنسور دوربین اصلی آیفون ۱۴ پرو مکس است. این ویژگی زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کنید که تفاوت قیمت این دو گوشی را در نظر بگیرید.

اندازه سنسور بزرگ‌تر در حالت کلی به این معنی است که دوربین، عملکرد بهتری در عکاسی نور کم و تشخیص عمق میدان دارد. در بررسی شیائومی ۱۲T پرو از نظر دوربین متوجه شدیم که این قابلیت در تست‌های اولیه، عملکردی رضایت‌بخش را از خود به نمایش گذاشته است. در نمونه عکس‌های این دوربین از نظر عمق میدان می‌بینیم که پس زمینه‌ی سوژه‌های نزدیک‌تر از ۴۰ سانتی‌متر به‌خوبی تار می‌شوند.

درباره جزئیات مشخصات دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی باید گفت که این دوربین، درواقع سنسور Samsung ISOCELL HP1 با اندازه پیکسل ۰.۶۴ میکرومتر است. ۰.۶۴ میکرومتر احتمالا کمی کوچک به‌نظر می‌رسد؛ اما با توجه به اندازه سنسور باید گفت که درواقع، ۱۶ پیکسل را در یک پیکسل ترکیب کرده (ترکیب پیکسلی ۱۶ تایی) و یک سوپرپیکسل ۲.۵۶ میکرومتری می‌سازد. در نهایت، عکس‌ها در حالت پیش‌فرض، ۱۲ مگاپیکسلی هستند.

دوربین اصلی با دریچه دیافراگم f/1.69، به ۸ المان مجهز شده و عکس‌هایی با میدان دید ۸۵ درجه‌ای ثبت می‌کند. از دیگر ویژگی‌های تحسین‌برانگیز این دوربین، می‌توان به قابلیت پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) و توانایی ضبط ویدیویهای ۸K اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

در بخش بعدی بررسی شیائومی ۱۲ تی پرو از نظر دوربین، باید به مشخصات دوربین ثانویه آن اشاره کنیم که چندان تعریفی ندارد. این گوشی از لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی با اندازه سنسور ۱/۴ و پوشش میدان ۱۲۰ درجه، حرف جدیدی برای گفتن ندارد و نمی‌توان انتظار بالایی از آن داشت. در تنظیمات دوربین شیائومی ۱۲ تی پرو، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز قرار گرفته که احتمالا، عملکرد چندان خوبی ندارد. البته، همه‌چیز در بررسی‌های آینده، با جزئیات بیشتری افشا می‌شود.

دوربین سلفی این گوشی نیز ۲۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.24 است. این لنز واید از قابلیت فیلم‌بردای ۱۰۸۰ پیکسل با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه و HDR پشتیبانی می‌کند.

بررسی مشخصات فنی شیائومی ۱۲T پرو از نظر عملکرد

در ادامه بررسی شیائومی ۱۲T پرو به عملکرد نرم‌افزار و سخت‌افزار گوشی می‌پردازیم. این گوشی به‌صورت پیش‌فرض، اندروید ۱۲ را به همراه MIUI 13 اجرا می‌کنند. تمام کاربرانی که در یک سال گذشته، گوشی جدید شیائومی، ردمی یا پوکو خریداری کرده‌اند، به‌خوبی با فضای اکوسیستم نرم‌افزاری شیائومی ۱۲ تی پرو آشنا هستند.

بررسی مشخصات فنی شیائومی 12T پرو از نظر عملکرد
بررسی مشخصات فنی شیائومی ۱۲T پرو

پشتیبانی این گوشی از سیستم‌عامل اندروید به این معناست که با این گوشی، از پشتیبانی اپلیکیشن‌ها و استانداردهای پایه‌ای امنیت اندروید بهره‌مند خواهید شد. اپلیکیشن‌های سرویس گوگل روی این گوشی نصب شده‌اند و به‌راحتی می‌توانید آنها را آپدیت کنید.

در فضای کلی و ظاهری گوشی، شاهد رابط کاربری MIUI خواهید بود که شباهت‌هایی به برخی عناصر iOS دارد. اسکنر ویروس نیز یکی از ویژگی‌های خوب این رابط کاربری است که اپلیکیشن‌ها را هنگام دانلود و نصب اسکن کرده و از نفوذ بدافزار جلوگیری می‌کند.

یکی از ویژگی‌های شیائومی این است که گوشی‌های خود را با انبوهی از اپلیکیشن‌های از پیش نصب شده، روانه بازار می‌کند که برای بسیاری از کاربران خوشایند نیست. با خرید این گوشی، احتمالا تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های شیائومی را حذف خواهید کرد.

درباره مشخصات فنی شیائومی ۱۲T پرو باید گفت که در بالاترین نسخه، با رم ۱۲ و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. این میزان حافظه، فضای خوبی را برای ذخیره انواع فایل‌های صوتی و تصویری در اختیار شما قرار می‌دهد. با رم ۱۲ گیگابایتی نیز هیچ نگرانی از بابت اجرای روان بازی‌ها و انواع اپلیکیشن‌ها نخواهید داشت. این اسمارت‌فون در نسخه‌های ۱۲۸/۸، ۲۵۶/۸ و ۲۵۶/۱۲ عرضه می‌شود.

بررسی مشخصات فنی شیائومی 12T پرو از نظر عملکرد

بررسی شیائومی ۱۲ تی پرو نشان می‌دهد که این گوشی از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره می‌برد؛ این همان تراشه‌ای است که در بسیاری از گوشی‌های قدرتمند بازار، از جمله ROG Phone 6 و ROG Phone 6 Pro که از قدرتمندترین گوشی‌های گیمینگ هستند نیز قرار دارد.

این تراشه در مقایسه با اسنپدراگون ۸ نسل ۱، عملکرد بسیار بهتری در کنترل دما دارد و به همین دلیل، می‌توان شیائومی ۱۲ تی پرو را بهترین گوشی گیمینگ شیائومی تا به امروز دانست.

بیشتر بخوانید:

بررسی Xiaomi 12T Pro از نظر باتری

بررسی شیائومی ۱۲ تی پرو را با بخش باتری ادامه می‌دهیم. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی این اسمارت‌فون به‌اندازه‌ای ظرفیت دارد که با خیال راحت بتوانید یک روز کامل از گوشی خود استفاده کنید. اگر کاربر کم‌مصرفی هستید و برای بازی کردن از گوشی استفاده نمی‌کنید، احتمالا می‌توانید شارژ گوشی را بیشتر از یک روز هم نگه‌دارید.

ویژگی تحسین‌برانگیز دیگری که در بررسی مشخصات شیائومی ۱۲ تی به آن برمی‌خوریم،‌ پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع ۱۲۰ وات است. شیائومی مدعی شده که این تکنولوژی می‌تواند گوشی را در عرض ۱۹ دقیقه به‌طور کامل شارژ کند.

خبر خوب این است که آداپتور شارژ سریع نیز در جعبه گوشی وجود دارد و نیازی نیست برای آن، هزینه‌ جداگانه پرداخت کنید. بد نیست بدانید که این گوشی از شارژ وایرلس پشتیبانی نمی‌کند.

بررسی مشخصات فنی شیائومی 12T پرو
بررسی مشخصات شیائومی ۱۲ تی پرو

بررسی شیائومی ۱۲ تی پرو از نظر صدا و قابلیت‌های اتصال

همان‌طور که گفتیم، این گوشی هوشمند از تنظیمات صوتی Harman Kardon برخوردار شده است. در این گوشی از اسپیکرهای استریو استفاده شده و از جک هدفون استاندارد ۳.۵ میلی‌متری خبری نیست.

این گوشی هوشمند از شبکه ۵G، بلوتوث نسخه ۵.۲، وای فای ۶، GPS و NFC (بسته به بازار) پشتیبانی می‌کند. پورت USB Type-C 2.0 این گوشی نیز توانایی پشتیبانی از OTG را دارد.

از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، مجاورت، قطب‌نما و طیف رنگ اشاره کرد.

قیمت شیائومی 12 تی پرو

قیمت شیائومی ۱۲ تی پرو

این گوشی هوشمند در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) رونمایی و در ۶ اکتبر (۱۴ مهر) روانه بازارهای جهانی شده است؛ البته هنوز همه بازارها این گوشی را دریافت نکرده‌اند. قیمت شیائومی ۱۲ تی پرو در بازارهای جهانی، نزدیک به ۷۹۰ دلار تعیین شده است.

جمع‌بندی

در بررسی شیائومی ۱۲ تی پرو همه‌چیز خوب به‌نظر می‌رسد؛ فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی، تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و تکنولوژی شارژ ۱۲۰ وات. اما نباید فراموش کرد که در این گوشی، از شارژ وایرلس خبری نیست و فریم پلاستیکی با نمایشگر تخت آن، ظاهری کاملا متفاوت از گوشی‌های پرچمدار دارد.

با تمام کم و کاستی‌ها، نباید از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی آن غافل شد که در حال حاضر، یکی از بهترین‌های بازار به‌شمار می‌رود. البته بهتر است از لنز اولتراواید و ماکرو گوشی، انتظار معجزه نداشته باشید.

با این‌حال، اینطور که از شواهد پیداست،‌ شیائومی ۱۲ تی پرو یک گوشی گیمینگ خوب است که عملکرد خوبی در بخش دوربین هم دارد. در نهایت، همه‌چیز با بررسی دقیق گوشی مشخص می‌شود.

سوالات متدول

آیا شیائومی ۱۲ تی پرو ارزش خرید دارد؟

در بررسی شیائومی ۱۲ تی مشخص شد که این گوشی در بازار، رقابت را برای بسیاری از گوشی‌های هم‌قیمت خود سخت خواهد کرد. اگر به گوشی گیمینگ با قدرت عکاسی خوب نیاز دارید، شیائومی ۱۲ تی پرو می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند. اما قبل از تصمیم نهایی، بهتر است منتظر نتیجه بررسی نهایی بمانید.

قیمت شیائومی ۱۲ تی پرو چقدر است؟

قیمت شیائومی ۱۲T پرو در بازار ایران، در محدوده قیمتی ۱۸.۸۰۰.۰۰۰ تا ۱۹.۵۰۰.۰۰۰ تعیین شده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: techradar

نظر شما درباره بررسی شیائومی ۱۲ تی پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 2 =