بسته اینترنت همراه اول به مناسبت روز مادر و زن سال 1401

بسته اینترنت همراه اول به مناسبت روز مادر و زن سال ۱۴۰۱

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از دیجیاتو

همراه اول بسته‌های ویژه مکالمه و اینترنت به مناسبت روز مادر تدارک دیده است که با روش فعالسازی آنها آشنا می‌شویم.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر، بسته‌های ویژه‌ای را تدارک دیده است که تمامی مشترکان همراه اولی قادر به سفارش و استفاده از آنها هستند.

همراه اول با طراحی سه بسته ویژه سه روزه مکالمه، ترکیبی و اینترنت ، روز مادر و زن را به تمامی مشترکانش تبریک گفته است. بسته اینترنت روز مادر ۱.۵ گیگابایت حجم دارد و به قیمت ۶ هزار تومان برای مشترکین همراه اول عرضه می‌شود.

همچنین به مناسبت این روز بسته مکالمه ۳۰۰ دقیقه ای به قیمت سه هزار تومان و بسته ترکیبی با ۲۰۰ دقیقه مکالمه و ۲ گیگابایت اینترنت به قیمت ۹ هزار تومان عرضه شده است.

روش فعالسازی بسته مکالمه و اینترنت روز مادر

تمامی مشترکان همراه اولی که علاقه مند به فعالسازی یکی از این بسته های ویژه ۳ روزه برای خود یا هدیه به دیگران هستند، می توانند از چهارشنبه ۲۱ دی تا پایان روز جمعه ۲۳ دی با شماره گیری کددستوری #۶۷*۱۰۰* نسبت به خرید آن اقدام کنند.

پس از شماره‌گیری این کد با خط همراه اولی خود، در صورتی که نیاز به راهنمایی دارید می‌توانید عدد ۹ را درج کنید. با ارسال عدد یک نیز به مرحله خرید بسته‌ها وارد می‌شوید و می‌توانید از میان سه گزینه معرفی شده، عدد بسته مورد نظر را درج کنید.

سپس این سؤال از شما پرسیده می‌شود که قصد دارید بسته را برای خود یا شماره دیگری فعال کنید. در واقع این فرصت به مشترکین همراه اول داده شده تا بتوانند این بسته را به سایرین همچون مادر یا همسر خود هدیه کنند.

بسته ویژه روز زن و مادر همراه اول

در انتها نیز مبلغ بسته مورد نظر به همراه ۹ درصد مالیات از حساب شما کسر شده و پیامک فعالسازی برایتان ارسال می‌شود. در صورتی که از مشترکین اعتباری هستید، توجه داشته باشید پیش از خرید این بسته‌ها، حسابتان به اندازه کافی موجودی داشته باشد.

گفتنی است جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ مصادف با بیستم جمادی الثانی و سالروز ولادت حضرت زهرا(س) است. این روز در ایران برای گرامیداشت مقام مادر و زن نام گذاری شده است.

در صورتی که تمایل به دریافت اینترنت رایگان دارید، راهنمای دیجیاتو در این باره را می‌توانید مطالعه کنید.

سؤالات متداول

مهلت استفاده از بسته اینترنت روز مادر همراه اول چقدر است؟

بسته‌های ویژه این اپراتور برای روز زن و مادر، سه روزه است. از چهارشنبه ۲۱ دی تا پایان روز جمعه ۲۳ دی فرصت خریداری این بسته وجود دارد.

<دیجیاتو / منبع

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − یک =