ابوالفضل پورعرب: بسیار خوشحالم که امروز خانواده‌ها با لطف رهبری خوشحال شدند + فیلم

بسیار خوشحالم که امروز خانواده‌ها با لطف رهبری خوشحال شدند + فیلم

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از سایت طلا

به گزارش سایت طلا،ضمن اشاره به درخواستش در برنامه زنده تلویزیون که در شب یلدا از تلویزیون پخش شد، گفت: من کوچک‌تر از این حرف‌ها هستم که بخواهم به بزرگان حرفی بزنم، اما امروز بسیار خوشحالم که خانواده‌هایی به واسطه این لطف مقام معظم رهبری خرسند شده‌اند.


پورعرب در ادامه تاکید کرد: امروز بدون تردید با اعلام خبر موافقت رهبری، بخشی از جامعه از این عفو به آرامش می‌رسد.

این هنرمند پیشکسوت همچنین به این نکته اشاره کرد: البته بنده در برنامه شب یلدای تلویزیون دو مورد را مطرح کردم که یکی مربوط به همین عفو عمومی بود که امروز اتفاق افتاد اما نکته دیگری که مطرح کردم درباره آشتی ملی بود.

به گفته پورعرب در این شرایط که شیرینی عفو تعداد قابل توجهی از محکومان حوادث اخیر کام جامعه را شیرین کرده خوب است مردم با مسئولان و مسئولان با مردم آشتی کنند تا بتوانیم به ساختن کشورمان فکر کنیم.

وی معتقد است نیازمندیم بعد از مشکلات فراوانی که کشورمان مثل جنگ تحمیلی، فشارهای سیاسی و اقتصادی پشت سر گذاشته است نباید به گونه‌ای عمل کنیم که دشمنان سوء استفاده کنند چون تک تک شهدا و جانبازان به گردن ما حق دارند و باید دست آورد رشادت‌های آنها را حفظ کنیم.

پورعرب همچنین در ادامه افزود: آشتی ملی موجب یکپارچگی و مانع دست‌درازی دشمنان به کشورمان می‌شود و سنگ‌اندازی‌ها کاهش خواهد یافت

وی تأکید کرد: هرچه داریم از وحدت و یکدلی مردم داریم. مردمی که در غم‌ها و شادی‌ها با هم بودیم، با هم زندگی کردیم اکنون هم باید دست به دست هم بدهیم و در مسیر آبادانی ایران عزیز با هم حرکت کنیم.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: من خواهش می‌کنم به آشتی ملی بیشتر بیاندیشیم و در راه تحقق آن به جِدّ تلاش کنیم تا ان‌شاالله جامعه‌ای شاداب‌تر و بهتر از پیش داشته باشیم.

به گفته پورعرب نباید در آتش هیجان‌های سیاسی کسی ناخودآگاه بسوزد. نوجوانان این مرز و بوم باید درس بخوانند دانشگاه بروند و رشد کنند و بزرگ فکر کنند تا خودشان مملکت خودشان را بسازند نه اینکه از بیرون برای کشورمان تصمیمی گرفته شود.

پورعرب معتقد است اینکه دیگران از کیلومترها خارج از ایران بخواهند برای ما تصمیم‌ بگیرند خوشایند نیست و با همان آشتی ملی نباید اجازه دهیم که این اتفاق بیافتد؛ ما به بیگانه نیازی نداریم چرا که خودمان مرد خودمان هستیم. مردان و زنان این مرز و بوم همه از جنس باران هستند.

لازم به یادآوری است: ابوالفضل پورعرب در برنامه زنده شب یلدا از مقام معظم رهبری درخواست کرد: “این بچه‌ها را عفو عمومی بدهید، ببخشیدشان، یک آشتی ملی برقرار کنید.”

منبع طلا

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 12 =