در حال حاضر می‌توانیم شاهد انواع گوشی های سامسونگ در بازار باشیم. از گوشی‌های ارزان‌قیمت گرفته تا گوشی‌های گران‌قیمتی همانند S20 یا S21 در بازار وجود دارند. خب با توجه به زیبایی گوشی‌هایی همانند S20 و S21، قطعاً هر کاربری دوست دارد این گوشی را برای خود داشته باشد؛ اما با دیدن قیمت آن‌ها شاید از تصمیم خود منصرف شود! به همین خاطر در بین انواع گوشی سامسونگ، سری Fans Edition یا همان Fe نیز به چشم می‌خورد. در این مقاله قصد داریم تا گوشی S20 fe 5G و گوشی گلکسی S21 fe را باهم بررسی کنیم. گوشی‌هایی که قاتل پرچمداران سامسونگ هستند و مخصوص طرفدارانی طراحی‌شده‌اند که به پرچمدارها علاقه‌مند هستند؛ اما توان خرید آن‌ها را ندارند. پس با ما همراه باشید تا گوشی‌های ادیشن طرفداران پرچمداران سامسونگ را بهتر بشناسید.

بررسی گوشی S20 fe 5G

گوشی S20 fe 5G یک گوشی بسیار زیبا و خوش‌دست که از هر کس از دیدن آن لذت می‌برد. این انواع گوشی های سامسونگ، نسخه طرفداران پرچمدار محبوب سامسونگ یعنی S20 به‌حساب می‌آید. ازنظر ظاهری در این گوشی از رویه شیشه‌ای، پشت پلاستیکی و قاب آلومینیومی استفاده کرده‌اند. این گوشی دارای استاندارد IP68 است و تا عمق ۱.۵ متر به مدت ۳۰ دقیقه جلوی ورود آب را خواهید گرفت. بخش شیرین این گوشی، صفحه نمایشگر آن است. در این گوشی از صفحه نمایشگر ۶.۵ اینچی Super AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و ۴۰۷ پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی استفاده کرده‌اند. این گوشی ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل رزولوشن دارد و تصویری بسیار واضح و زنده را به کاربران خود هدیه می‌دهد. همچنین باید بدانید که صفحه نمایشگر گوشی S20 fe 5G از تکنولوژی HDR10+ پشتیبانی می‌کند.

یک تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ قلب تپنده گوشی و تراشه اصلی آن است. این تراشه از شبکه ۵G یا همان اینترنت پرسرعت نسل جدید هم پشتیبانی می‌کند. در این گوشی از پردازنده ۸ هسته‌ای Kyro 585 استفاده کرده‌اند و Adreno 650 وظیفه پردازش گرافیکی گوشی را به عهده دارد. این ترکیب بسیار عالی باعث می‌شود تا گوشی S20 fe 5G قادر به اجرای انواع بازی‌های روز و اپلیکیشن‌های تخصصی دنیا باشد. این گوشی در چند مدل ۱۲۸ گیگ با رم ۶،؛ ۱۲۸ گیگ با رم ۸ و ۲۵۶ گیگ با رم ۸ به بازار عرضه شود.

همیشه کاربران از انواع گوشی های سامسونگ انتظار کیفیت عالی دوربین را دارند، فرقی ندارد گوشی های اقتصادی سامسونگ را داشته باشند یا پرچمداران را. در این گوشی از لنز ۱۲ مگاپیکسلی واید، ۸ مگاپیکسلی تله فوتو باقابلیت زوم اپتیکال سه برابر و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید استفاده‌شده است. دوربین این گوشی کیفیت بی‌نظیری دارد و کاربران را راضی نگه‌داشته است. همچنین از یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین سلفی استفاده کرده‌اند. این گوشی با قیمتی به‌مراتب کمتر از S20 به بازار عرضه‌شده است و طرفداران بسیاری نیز دارد.

گوشی گلکسی S21 fe

خب همانند گوشی قبلی، گوشی گلکسی S21 fe نیز جزو قاتل‌های پرچمداران انواع گوشی های سامسونگ است. این گوشی نسخه طرفداران پرچمدار معروف سامسونگ یعنی S21 به‌حساب می‌آید و ظاهری مشابه به همان دارد. در این گوشی از صفحه نمایشگر بی‌نهایت قدرتمند ۶.۴۱ اینچی Dynamic AMOELD 2Xبا نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نور ۱۲۰۰ نیتی استفاده کرده‌اند. این صفحه نمایشگر ۴۱۱ پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی دارد و از تکنولوژی HDR10+ پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایشگر این گوشی بسیار زنده است و کاربر حین استفاده از آن لذت خواهد برد.

یک پردازنده معروف اسنپدراگون ۸۸۸ که در اکثر پرچمداران دنیا استفاده‌شده است، در این گوشی نیز به‌کاررفته است. این تراشه مرکزی از اینترنت ۵G نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین در بخش پردازنده مرکزی از Cortex-x1، Cortex A78و Cortex A55 استفاده کرده‌اند. ترکیب این دو تراشه با پردازنده گرافیکی Adreno 660 به یک غول عالی تبدیل‌شده است که می‌تواند انواع بازی‌های سنگین را باقدرت عالی اجرا کند. گوشی گلکسی S21 fe در مدل‌های ۱۲۸ گیگ رم ۶، ۱۲۸ گیگ رم ۸ و ۲۵۶ گیگ رم ۸ به بازار عرضه‌شده است.

حال نوبت به دوربین می‌رسد. گوشی گلکسی S21 fe همراه با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واید دوال پیکسل، لنز ۸ مگاپیکسلی تله فوتو باقابلیت زوم ۳ برابری اپتیکال و لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید به بازار عرضه‌شده است. همچنین از یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین سلفی این گوشی استفاده کرده‌اند. کیفیت دوربین این گوشی بی‌نظیر است و طرفداران مخصوص به خود را دارد. در این گوشی از باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده‌شده است که قدرت بسیاری دارد. همچنین با کمک شارژر پرسرعت ۲۵ وات این گوشی به‌سرعت شارژ می‌شود. در ضمن باید بدانید که این گوشی قابلیت شارژ بدون سیم را دارد.

جمع‌بندی

به‌صورت کلی می‌توان گفت که قیمت گوشی‌های پرچمدار سامسونگ بسیار گران است. به همین خاطر گوشی‌های Fe را به بازار عرضه کرده‌اند که همان نسخه طرفداران هستند. این نسخه از گوشی‌های سامسونگ دارای امکانات بسیار عالی و بی‌نظیر هستند. پس می‌توان آن‌ها را قاتل پرچمداران دانست. زیرا به‌خوبی قادرند تا مشتریان را راضی نگه‌دارند و درعین‌حال مبلغ کمی را بابت این امکانات از آن‌ها دریافت کنند.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *