بهترین گوشی تا 25 میلیون تومان [شهریور 1401]

بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان [شهریور ۱۴۰۱]

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

در این راهنمای خرید بهترین گوشی زیر ۲۵ میلیون تومان تکراتو سعی کرده بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان که در بازار موجود است را به شما معرفی کند. با ما همراه باشید.

در بازار تلفن‌های هوشمند انواع گوشی در رنج‌های قیمتی متفاوت موجود است و می‌توان با توجه به بودجه خود مدل مناسبی را انتخاب و خریداری کرد.

هرچه به رده‌ی قیمتی بالاتر برویم از تنوع تلفن‌های هوشمند موجود در بازار کاسته می‌شود. اما جای نگرانی نیست زیرا محصولات دو شرکت شیائومی و سامسونگ در رنج بالا موجود هستند و همچنان شانسی برای خرید گوشی هوشمندی با ویژگی‌های جالب در رده‌ی قیمتی بالا وجود دارد.

البته علاوه بر این دو کمپانی کمپانی‌های موفق دیگری نیز در رنج قیمتی بالا دارای محصولات خوبی هستند که در این راهنمای خرید بهترین گوشی زیر ۲۵ میلیون تومان در ادامه آمده‌اند. اگر قصد دارید از محصولات شیائومی تهیه کنید این راهنمای خرید گوشی شیائومی زیر ۲۵ میلیون تومان برای شما بسیار مناسب است.

بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان

اگر به دنبال بهترین گوشی تا ۲۵ تومان برای خرید هستید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید زیرا بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان در بازار مورد بررسی و معرفی قرار گرفته‌اند.

از برندهای مختلف، سامسونگ، شیائومی، اپل، هواوی محصولاتی متنوعی با رنج قیمتی مناسب در بازار موجود هستند که می‌توانید آنها را براساس سلیقه خود انتخاب کنید.

سامسونگ مدل Galaxy Note 20 Ultra

بهترین گوشی تا 25 میلیون تومان

  • پردازنده: Exynos 990
  • صفحه نمایش: ۶.۹ اینچ
  • باتری: ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت
  • دوربین اصلی: ۱۰۸ مگاپیکسل

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note20 Ultra 5G SM-N986 دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت یکی از شگفت‌انگیزترین گوشی‌های کمپانی بزرگ سامسونگ است که با رونمایی آن، همه افرادی که از طرفداران سامسونگ هستند شگفت‌زده شدند.

این گوشی تحول بسیار بزرگی در تصویربرداری، قدرت پردازش منطقی، محاسباتی، گرافیکی و وظایف اینترنتی از قبیل بازی، سوشیال و بسیاری دیگر ایجاد کرده است.

این گوشی دارای قلمی هوشمند است که کار با آن بسیار ساده و درعین‌حال شما را شگفت‌زده می‌کند. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note 20 Ultra 5G دارای گواهینامه IP68 بوده که نشان‌دهنده مقاوم در برابر گردوغبار و آب تا عمق ۱.۵ متر و به مدت ۳۰ دقیقه است. این مدل بهترین گوشی سامسونگ با ۲۵ میلیون تومان است.

حافظه‌هایی که در این گوشی به‌کار رفته است دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی هستند. ۲۵۶ گیگابایت برای حافظه‌داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه RAM می‌تواند همه‌کارهای همزمان سنگین شما را به‌راحتی انجام دهد.

این گوشی سامسونگ دارای فناوری ارتباطی شبکه ۵G یا نسل پنجم است که اتفاقی بسیار بزرگ و پرقدرت در بهبود سرعت دانلود و آپلود است. این گوشی می‌تواند با کیفیت ۸K تصویربرداری کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی ‌های ویوو

بهترین گوشی های وان پلاس

اپل مدل iPhone 13 Mini

بهترین گوشی تا 25 میلیون تومان

  • پردازنده: Apple A15 Bionic
  • صفحه نمایش: ۵.۴ اینچ
  • باتری: ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت
  • دوربین اصلی: ۱۲ مگاپیکسل

نمایشگر آیفون ۱۳ مینی به پنل Super Retina مجهز ‌شده است تا تصاویر بسیار مطلوبی را به کاربر عرضه کند. این نمایشگر رزولوشن بسیار بالایی دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی ۵.۴ اینچی‌، حدود ۴۷۶ پیکسل را در هر اینچ جا داده است.

ین گوشی ضدآب و ضد گردوخاک است. بدنه زیبا iPhone 13 Mini در مقابل خط‌‌وخش مقاومت زیادی دارد. تشخیص چهره با استفاده از دوربین جلو دیگر ویژگی است که در آیفون جدید اپل به کار گرفته شده است.

به گفته خود شرکت اپل این گوشی دارای سرعتی ۵۰ برابر نسخه ۱۲ خود است. پردازنده دارای ماژولار جدیدی است که مصرف باتری را بسیار پایین‌تر آورده است و شما دارای حفظ باتری بالاتری هستید. کیفیت نمایش شما در iPhone 13 Mini دارای ۱۲۰ هرتز است و کیفیت بالایی را شاهد خواهید بود. برخی از آیفون‌های وارد شده به بازار ایران از نوع اکتیو بوده که این مدل هم نوع اکتیو است.

اپل مدل iPhone 12

بهترین گوشی تا 25 میلیون تومان

  • پردازنده: Apple A14 Bionic
  • صفحه نمایش: ۶.۱ اینچ
  • باتری: ۲۸۱۵ میلی آمپر ساعت
  • دوربین اصلی: ۱۲ مگاپیکسل

نمایشگر آیفون ۱۲ به پنل Super Retina مجهز ‌شده است تا تصاویر بسیار مطلوبی را به کاربر عرضه کند. این نمایشگر رزولوشن بسیار بالایی دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه ۶.۱ اینچی‌، حدود ۴۶۰ پیکسل را در هر اینچ جا داده است که دقیقاً با تراکم پیکسلی iPhone XS برابر است.

قاب پشتی آیفون جدید هم از شیشه ساخته‌ شده تا هم گوشی مشکل آنتن‌‌دهی نداشته باشد و هم امکان شارژ بی‌‌سیم باتری در این گوشی وجود داشته باشد.

لکه و چربی هم روی این صفحه‌نمایش باکیفیت تأثیر چندانی ندارند اما این هم پایان کار نیست، آیفون جدید می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۶ متری آب دوام بیاورد.

تشخیص چهره با استفاده از دوربین جلو دیگر ویژگی است که در این آیفون به کار گرفته شده است. قابلیت اتصال به شبکه‌های ۴G و ۵G، بلوتوث نسخه‌ ۵، نسخه‌ی ۱۴ از iOS دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی تا ۸ میلیون تومان

بهترین گوشی تا ۹ میلیون تومان

شیائومی مدل Mi 11i 5G

بهترین گوشی تا 25 میلیون تومان

  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۸۸
  • صفحه نمایش: ۶.۶۷ اینچ
  • باتری: ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعت
  • دوربین اصلی: ۱۰۸ مگاپیکسل

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 11i M2012K11G دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت یکی از شگفت‌انگیزترین گوشی‌های کمپانی بزرگ شیائومی است که با رونمایی آن، همه افرادی که از طرفداران شیائومی هستند را شگفت‌زده کرده است.

این گوشی تحول بسیار بزرگی در تصویربرداری، قدرت پردازش منطقی، محاسباتی، گرافیکی و وظایف اینترنتی از قبیل بازی، سوشیال و بسیاری دیگر ایجاد کرده است. در گوشی شیائومی نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است.

حافظه‌هایی که در این گوشی به‌کار رفته است دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی هستند. این مدل بهترین گوشی تا ۲۵ تومان برای خرید است.

آنر مدل  NTH-NX9 5G

بهترین گوشی تا 25 میلیون تومان

  • پردازنده: اسنپدراگون ۷۷۸G
  • صفحه نمایش: ۶.۰ اینچ
  • باتری: ۴۳۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت
  • دوربین اصلی: ۱۰۸ مگاپیکسل

آنر ۵۰ یکی از قدرتمند‌ترین گوشی‌های هوشمند این برند موفق است که توانایی ارائه عملکرد بسیار خوبی را دارد. در بخش سنسور‌های دروبین این گوشی دست پر وارد میدان رقابت شده است.

یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل از نوع عریض و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 در کنار سنسور ۸ مگاپیکسل فوق عریض یا همان ultrawide با زاویه دید ۱۲۰ درجه و دو سنسور با رزولوشن ۲ مگاپیکسل از نوع سنجش عمق و ماکرو، سنسور‌های دوربین چهار‌گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند.

در بخش مشخصات سخت‌افزاری هم آنر ۵۰ به یکی از بهترین پردازنده‌های شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۷۷۸G با معماری ۶ نانومتری مجهز شده .

باتری با میزان ظرفیت ۴۳۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت در کنار شارژر قدرتمند ۶۶ واتی مجهز به تکنولوژی شارژ سریع، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند است. این مدل بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های تاشو

بهترین گوشی های ریلمی

شیائومی مدل ۱۱T Pro 5G

بهترین گوشی تا 25 میلیون تومان

  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۸۸
  • صفحه نمایش: ۶.۶۷ اینچ
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • دوربین اصلی: ۱۰۸ مگاپیکسل

در این راهنمای خرید گوشی شیائومی زیر ۲۵ میلیون تومان به بررسی این مدل می‌پردازیم. این گوشی به صفحه‌نمایش بسیار با‌کیفیت با ابعاد ۶.۶۷ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل از نوع امولد مجهز شده است.

در قسمت پشتی هم یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل از نوع عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 در کنار سنسور ۸ مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultra wide) و سنسور ۵ مگاپیکسل از نوع تله‌فوتو ماکرو، برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

برای دوربین سلفی هم سنسور با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل در نظر گرفته شده. در بخش فیلمبرداری هم این گوشی عملکرد بسیار خوبی دارد و سنسور دوربین اصلی قدرتمند در نظر گرفته شده، توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت ۸K‌ و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه را دارد.

حضور پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ شرکت کوالکام هم سبب شده تا بتوانید جدید‌ترین و سنگین‌ترین بازی‌های حال و حاضر را اجرا کنید. باتری با میزان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و شارژر قدرتمند ۱۲۰ وات که توانایی شارژ ۰ تا ۱۰۰ درصدی باتری این گوشی را در مدت زمان کوتاه ۱۷ دقیقه دارد، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده است.

وان پلاس مدل Nord CE 5G

بهترین گوشی تا 25 میلیون تومان

  • پردازنده: اسنپدراگون ۷۵۰G 5G
  • صفحه نمایش: ۴۳ اینچ
  • باتری: ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت
  • دوربین اصلی: ۶۴ مگاپیکسل

وان پلاس مدل Nord CE 5G EB2103 که توانسته در لیست بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان قرار گیرد بسیار پرطرفدار است. این گوشی به صفحه‌نمایش با ابعاد ۶.۴۳ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل از نوع امولد مجهز شده است. پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰G 5G شرکت کوالکام سوای عملکرد بسیار خوب، توانایی پشتیبانی از شبکه‌های اینترنتی نسل پنجم یا همان ۵G را هم دارد.

باتری با میزان ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت در کنار شارژر قدرتمند با توان ۳۰ وات و توانایی شارژ ۰ تا ۷۰ درصد در مدت زمان ۳۰ دقیقه، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان‌رده است که باعث شده بهترین گوشی تا ۲۰ تومان برای خرید باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های پوکو

بهترین گوشی های اوپو

سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G

بهترین گوشی تا 25 میلیون تومان

  • پردازنده: اگزینوس ۲۱۰۰ ۵G
  • صفحه نمایش: ۶.۴ اینچ
  • باتری: ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت
  • دوربین اصلی: ۱۲ مگاپیکسل

این مدل بهترین گوشی سامسونگ با ۲۵ میلیون تومان است. در نمای رو‌به‌رویی این گوشی از صفحه‌نمایش با ابعاد ۶.۴ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل از نوع Dynamic AMOLED 2X بهره برده است.

در قسمت پشتی هم یک سنسور دروبین اصلی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 در کنار سنسور ۸ مگاپیکسل از نوع تله‌فوتو با قابلیت زوم سه برابری اپتیکال (زوم بدون کم شدن کیفیت) و سنسور ۱۲ مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultrawide) با زاویه دید ۱۲۳ درجه، سنسور‌های دوربین سه‌گانه سامسونگ Galaxy S21 FE 5G را تشکیل می‌دهند.

برای دوربین سلفی هم سنسور با رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل از نوع عریض در نظر گرفته شده است. در بخش مشخصات سخت‌افزاری در نظر گرفته شده هم این گوشی دست پر وارد میدان رقابت شده است.

حضور پردازنده اگزینوس ۲۱۰۰ ۵G سبب شده تا سامسونگ Galaxy S21 FE 5G توانایی اجرای بازی‌های سنگین مثل کال‌آف‌دیوتی مویابل و آسفالت ۹ را به‌راحتی اجرا کند و عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. این مدل که بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان است به باتری با میزان ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت و شارژر ۲۵ وات مجهز است.

ال جی مدل Velvet LM-G910EMW

بهترین گوشی تا 25 میلیون تومان

  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۴۵
  • صفحه نمایش: ۸ اینچ
  • باتری: ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعت
  • دوربین اصلی: ۴۸ مگاپیکسل

این گوشی از یک صفحه‌نمایش با اندازه ۶.۸ اینچ با فناوری P-OLED بهره می‌برد. لبه‌های صفحه‌نمایش با انحنای ملایمی همراه شده است که با طراحی‌های قبلی شرکت ال‌جی کاملاً فرق دارد.

تراشه این گوشی Qualcomm SDM845 Snapdragon 845 است که از تراشه‌های ۱۰ نانومتری شرکت کوالکام است. در کنار این تراشه یک پردازنده هشت هسته و پردازنده گرافیکی Adreno 630 قرارگرفته است.

بر روی قاب پشتی Velvet یک دوربین سه‌گانه قرار گرفته است. یک لنز عریض با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل، یک لنز فوق عریض با رزولوشن ۸ مگاپیکسل و یک حسگر عمق ۵ مگاپیکسلی مجموعه دوربین Velvet را تشکیل می‌دهد. برای دوربین سلفی هم یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی استاندارد انتخاب شده است.

حسگر اثرانگشت Velvet از نوع اپتیکال است که در زیر صفحه‌نمایش قرار گرفته است. منبع انرژی گوشی Velvet یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعت است که از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی و شارژ سریع بی‌سیم با توان ۹ وات هم پشتیبانی می‌کند. این مدل بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ویوو

بهترین گوشی های موتورولا

سامسونگ مدل Galaxy S20 FE

بهترین گوشی تا 25 میلیون تومان

  • پردازنده: Exynos 990
  • صفحه نمایش: ۶.۰ اینچ
  • باتری: ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت
  • دوربین اصلی: ۱۲ مگاپیکسل

این مدل بهترین گوشی سامسونگ با ۲۵ میلیون تومان است. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 FE SM-G781B/DS دو سیم کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت یکی از همان گوشی‌های باکیفیت این برند است که می‌تواند تمامی نیازهای ما برآورده کند.

برای گوشی Galaxy S20 FE باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت در نظر گرفته‌اند که شما می‌تواند با خیالی آسوده به کار کردن با گوشی بپردازید.

گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE دارای دوربین سه‌گانه در پشت گوشی بوده که دارای کیفیت‌های ۱۲، ۸ و ۱۲ مگاپیکسل بوده که هرکدام دارای کارایی و استفاده‌ای متفاوتی در انواع عکاسی‌های شما هستند.

دوربین عکاسی سلفی Galaxy S20 FE دارای لنز عریض (Wide) با رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل بوده که می‌توانید عکاسی‌های باکیفیتی از خود، به‌همراه دوستان یا در هر محیط و طبیعتی داشته باشید.

سامسونگ مدل Galaxy Note 10

بهترین گوشی تا 25 میلیون تومان

  • پردازنده: Exynos 9825
  • صفحه نمایش: ۶.۰ اینچ
  • باتری: ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت
  • دوربین اصلی: ۱۲ مگاپیکسل

ویژگی‌های اصلی این غول جدید سامسونگ را باید در جزئیاتی جست‌وجو کنیم که برای گوشی موبایل امروزی از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند.

صفحه‌نمایش فوق‌العاده زیبای AMOLED این گوشی، دوربین‌ سه گانه با قابلیت فیلم‌برداری ۴K و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه کافی هستند تا یکی از بهترین گوشی‌های امسال را شاهد باشیم. این گوشی از Galaxy S 10 کمی بزرگتر و از S10+ فشرده تر طراحی شده است و بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

ارزان ترین گوشی های ۵G دنیا

بهترین گوشی های ضد آب دنیا

سامسونگ مدل Galaxy Note 20

بهترین گوشی تا 25 میلیون تومان

  • پردازنده: Exynos 990
  • صفحه نمایش: ۶.۷ اینچ
  • باتری: ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعت
  • دوربین اصلی: ۶۴ مگاپیکسل

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Note20 SM-N980F/DS دارای گواهینامه IP68 بوده که نشان‌دهنده مقاوم در برابر گردوغبار و آب تا عمق ۱.۵ متر و به مدت ۳۰ دقیقه است.

حافظه‌هایی که در این گوشی به‌کار رفته است دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی هستند. ۲۵۶ گیگابایت برای حافظه‌داخلی و ۸ گیگابایت حافظه RAM می‌تواند همه‌کارهای همزمان سنگین شما را به‌راحتی انجام دهد.

این گوشی سامسونگ که بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان است، دارای فناوری ارتباطی شبکه ۵G یا نسل پنجم است که اتفاقی بسیار بزرگ و پرقدرت در بهبود سرعت دانلود و آپلود است. این گوشی می‌تواند با کیفیت ۸K تصویربرداری کند.

هوآوی مدل nova 8

بهترین گوشی تا 25 میلیون تومان

  • پردازنده: کایرین ۸۲۰E
  • صفحه نمایش: ۶.۵۷ اینچ
  • باتری: ۳۸۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت
  • دوربین اصلی: ۶۴ مگاپیکسل

از دیگر گوشی‌هایی که توانسته در لیست بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان برای خود جا باز کند می‌توان هوآوی مدل nova 8 را نام برد. در بخش مشخصات سخت‌افزاری، هواوی nova 8 به پردازنده میان‌رده با عملکرد خوب Kirin 820E مجهز شده است.

باتری با میزان ظرفیت ۳۸۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت به همراه شارژر ۶۶ واتی شارژ سریع، از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده است.

شارژر قدرتمند ۶۶ واتی توانایی شارژر ۰ تا ۶۰ درصدی باتری این گوشی هوشمند را در مدت زمان ۱۵ دقیقه‌ای دارد و برای شارژ ۰ تا ۱۰۰ درصد تنها به مدت زمان ۳۵ دقیقه نیاز دارد. این مدل بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سری M سامسونگ

بهترین گوشی های گیمینگ میان رده

وان پلاس مدل ۹ LE2110

بهترین گوشی تا 25 میلیون تومان

  • پردازنده: اسنپدارگون ۸۸۸ ۵G
  • صفحه نمایش: ۶.۵۵ اینچ
  • باتری: ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت
  • دوربین اصلی: ۴۸ مگاپیکسل

این گوشی به صفحه‌نمایش با ابعاد ۶.۵۵ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل از نوع Fluid AMOLED مجهز شده است که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز را دارد.

یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 از نوع عریض در کنار یک سنسور قدرتمند ۵۰ مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultra wide) و یک سنسور با رزولوشن ۲ مگاپیکسل از نوع مونوکروم (monochrome)، سنسور‌های دوربین سه‌گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند. برای دوربین سلفی هم در بریدگی دایره‌ای شکل قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه‌نمایش هم، شاهد قرار‌گیری سنسور با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل هستیم.

در بخش مشخصات سخت‌افزاری هم این گوشی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. حضور پردازنده قدرتمند اسنپدارگون ۸۸۸ ۵G به‌عنوان یکی از قدرتمند‌ترین پردازنده‌های گوشی‌های هوشمند اندروید، سبب شده تا وان پلاس ۹ به‌راحتی از پس بازی‌های سنگین و به‌روز بر‌آید. باتری با میزان ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت در کنار شارژر ۶۵ وات مجهز به فناوری شارژ سریع، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده است.

سامسونگ مدل Galaxy Z Flip3

بهترین گوشی تا 25 میلیون تومان
بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۸۸
  • صفحه نمایش: ۶.۷ اینچ
  • باتری: ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت
  • دوربین اصلی: ۱۲ مگاپیکسل

در قسمت پشتی دو سنسور دوربین برای این گوشی‌هوشمند خاص در نظر گرفته شده است. یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 از نوع عریض به همراه سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی از نوع فوق عریض با زاویه دید ۱۲۳ درجه‌ای، سنسور‌های دوربین دوگانه قسمت پشتی گلکسی Z Flip3 5G را تشکیل می‌دهند.

دوربین اصلی این گوشی‌هوشمند توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت ۴K‌ و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه را دارد. سامسونگ گلکسی Z Flip3 5G به یکی از قدرتمند ترین پردازنده‌های شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده است.

سامسونگ گلکسی Z Flip3 5G را به باتری با میزان ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت مجهز کرده است. این  مدل بهترین گوشی تا ۲۵ تومان برای خرید است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی

بهترین گوشی برای پابجی (PUBG Mobile)

شیائومی ۱۲ پرو

بهترین گوشی تا 25 میلیون تومان
بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۶.۷۳ اینچ (۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۳ گانه (۵۰/۵۰/۵۰) ؛ سلفی ۳۲ مگاپیکسل
  • سخت افزار: Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen1 (چهار نانومتر) همراه با رم ۸ و ۱۲گیگابایت
  • باتری: ۴۶۰۰ میلی آمپرساعت

Xiaomi 12 Pro از صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی AMOLED با رزولوشن ۳۲۰۰ × ۱۴۴۰p، متریال E5 سامسونگ، LPTO نسل دوم، ۵۵۲ PPI، روشنایی تمام صفحه تا ۱۰۰۰ نیت، حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت، پشتیبانی از نرخ refresh، پشتیبانی از ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند.

نرخ نمونه برداری لمسی ده انگشتی ۴۸۰ هرتز، و همچنین JNCD ≈ ۰.۴۳ △ E ≈ ۰.۴، دو سنسور نور محیط جلو و عقب، عمق رنگ ۱۰ بیت و غیره نیز از مشخصات آن است.

Xiaomi 12 Pro نسخه پایدار MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند، مشاهده می‌شود که MIUI برای مدت طولانی صیقل داده شده است و نسخه جدید آن قادر به نصب پایدار بوده است.

Xiaomi 12 Pro از صفحه نمایش ۲K + 120 هرتز استفاده می‌کند، رزولوشن پیش فرض ۲K است، می‌توانید به طور خودکار رزولوشن را با توجه به صحنه تغییر دهید، موتور کیفیت تصویر اصلی هوش مصنوعی نیز پشتیبانی می‌شود، صفحه نمایش پویا، تماشای فیلم را برای ما راحت می‌کند. به جرات می‌توان این محصول فوق العاده را در زمره بهترین گوشی های ۵G شیائومی قرار داد.

سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus

بهترین گوشی تا 25 میلیون تومان

  • پردازنده: Exynos 9810 Octa
  • صفحه نمایش: ۶.۲ اینچ
  • باتری: ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت
  • دوربین اصلی: ۱۲ مگاپیکسل

این مدل که بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان است، علاوه بر طراحی زیبا و چشم‌نواز، سخت‌افزار آن نیز چند پله‌ای بالاتر از رقباست تا خریداران راضی شوند و خرید این گوشی‌های جدید را به نسل قبلی خانواده S، ترجیح دهند.

طراحی گوشی‌های جدید تا جای ممکن مطلوب شده‌اند تا جای هیچ ایرادی برای منتقدان باقی نگذارند؛ سخت‌افزار و دوربین هم بهترین‌های بازار هستند.

اپل مدل iPhone 11 A2223 ZAA

بهترین گوشی تا 25 میلیون تومان

  • پردازنده: A13 Bionic
  • صفحه نمایش: ۶.۱ اینچ
  • باتری: ۳۱۱۰ میلی‌آمپرساعت
  • دوربین اصلی: ۱۲ مگاپیکسل

قاب پشتی آیفون جدید هم از شیشه ساخته‌ شده تا هم گوشی مشکل آنتن‌‌دهی نداشته باشد و هم امکان شارژ بی‌‌سیم باتری در این گوشی وجود داشته باشد.

این مدل که بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان است، می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۲ متری آب دوام بیاورد. تشخیص چهره با استفاده از دوربین جلو دیگر ویژگی است که در آیفون جدید اپل به کار گرفته شده است.

دو دوربین با سنسورهای ۱۲مگاپیکسلی عکس‌هایی با کیفیتِ کاملاً رضایت‌بخش را به کاربر هدیه می‌دهد. دو دوربین که یکی از آن‌ها SL سه‌بعدی است هم دیگر به‌روزرسانی در آیفون ۱۱ است.

قابلیت اتصال به شبکه‌های ۴G، بلوتوث نسخه‌ی ۵، نسخه‌ی ۱۳ از iOS  دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند. ازنظر سخت‌‌افزاری هم این گوشی از تراشه‌ی جدید A13 بهره می‌برد که تا بتواند علاوه بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید واقعیت مجازی که اپل این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند.

گوشی جدید اپل به باتری ۳۱۱۰ میلی‌آمپرساعتی، فناوری شارژ سریع PD2.0، فناوری شارژ بی‎‌سیم و استاندارد صوتی دالبی هم مجهز شده است. پارت نامبر این محصول ZAA است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سری S سامسونگ

بهترین گوشی های هایسنس (Hisense)

سامسونگ مدل A72 SM-A725F/DS

بهترین گوشی تا 25 میلیون تومان

  • پردازنده: اسنپدراگون ۷۲۰G
  • صفحه نمایش: ۷ اینچ
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
  • دوربین اصلی: ۶۴ مگاپیکسلی

این نسخه از گوشی موبایل Galaxy A72 با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان است. صفحه‌نمایش استفاده‌ شده در این گوشی ۶.۷ اینچ با رزولوشن FullHD+ است که با استفاده از فناوری Super AMOLED و پنل OLED تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد.

تراشه‌ی این محصول، Snapdragon 720G از تراشه‌های ۸ نانومتری شرکت کوالکام است که به همراه ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود. تراشه‌ی گرافیکی Adreno 618 هم برای پخش ویدئو و بازی مناسب است. این نسخه از گوشی با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شده است.

این مدل دوربین اصلی سنسور ۶۴ مگاپیکسلی دارد و از نوع عریض (Wide) است. یک سنسور ۱۲مگاپیکسلی و دو سنسور ۵ و ۸ مگاپیکسلی دیگر هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی A72 را تشکیل داده‌اند.

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثرانگشت در زیر صفحه نمایش هم از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد است.

اپل مدل iPhone SE 2020 A2275

بهترین گوشی تا 25 میلیون تومان

  • پردازنده: A13 Bionic
  • صفحه نمایش: ۷ اینچ
  • باتری: ۱۸۲۱ میلی‌آمپر ساعت
  • دوربین اصلی: ۱۲ مگاپیکسل

آیفون SE از یک صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی با فناوری Retina IPS بهره می‌برد. شرکت اپل در ساخت گوشی SE 2020 از جدیدترین چیپست خود یعنی A13 Bionic با معماری ۷nm+ استفاده کرده است.

به لطف پردازنده‌ی جدید، آیفون SE می‌تواند به باند‌های LTE بیشتری متصل شود، همچنین از بلوتوث و Wi-Fi با نسخه‌های بالاتر با سرعت‌ بیشتر هم سود می‌برد.

با این سنسور علاوه بر این‌که می‌توانید تصاویر با کیفیت‌تری ثبت کنید، می‌توانید تصاویر زنده ثبت کنید، ویدیو‌هایی با رزولوشن ۴K ضبط کنید و یا از ضبط ویدیو‌هایی با سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه لذت ببرید. خرید این گوشی به کسانی که هنوز از گوشی‌های کوچک استفاده می‌کنند و از نمایشگر‌های ۴.۷ اینچی رضایت دارند، توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی برای عکاسی در بازار ایران

بهترین گوشی های سری Mi شیائومی

هوآوی مدل Nova 9 NAM-LX9

بهترین گوشی تا 25 میلیون تومان

  • پردازنده: اسنپدراگون ۷۷۸G 4G
  • صفحه نمایش: ۵۷ اینچ
  • باتری: ۴۳۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت
  • دوربین اصلی: ۵۰ مگاپیکسل

در نمای رو‌به‌رویی این گوشی به صفحه‌نمایش با ابعاد ۶.۵۷ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل از نوع اولد مجهز شده است که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز را هم دارد.

در قسمت پشتی این گوشی هم شاهد قرار‌گیری چهار سنسور دروبین هستیم که یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل از نوع عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 در کنار یک سنسور ۸ مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultrawide) و دو سنسور ۲ مگاپیکسل از نوع سنجش عمق و ماکرو، سنسور‌های دوربین چهارگانه nova 9 را تشکیل می‌دهند. برای دوربین سلفی هم سنسور قدرتمندی با رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل در نظر گرفته شده است.

در بخش مشخصات سخت‌افزاری در نظر گرفته شده هم هوآوی چیزی برای این گوشی هوشمند کم نگذاشته و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۷۷۸G 4G با معماری ۶ نانومتری در نظر گرفته شده است.

باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت در کنار شارژر قدرتمند ۶۶ وات از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند است. لازم به ذکر است که شارژر قدرتمند ۶۶ واتی در نظر گرفته شده برای هوآوی nova 9، توانایی شارژ ۰ تا ۱۰۰ درصدی باتری را در مدت زمان کوتاه ۳۸ دقیقه‌ای دارد. این مدل بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان است.

در این مطلب که راهنمای خرید بهترین گوشی زیر ۲۵ میلیون تومان است به بررسی بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان پرداختیم. این راهنمای خرید گوشی شیائومی زیر ۲۵ میلیون تومان به شما کمک می‌کند تا بتوانید در رنج قیمتی مناسب بهترین موبایل هوشمند برای خرید را انتخاب کنید.

شیائومی BLACK SHARK 4

بهترین گوشی تا 25 میلیون تومان
بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۷۰ ۵G
  • صفحه نمایش: ۶.۶۷ اینچ
  • باتری: ۴۵۰۰ میلی‌ آمپر ‌ساعت
  • دوربین اصلی: ۴۸ مگاپیکسل

در نمای رو‌به‌رویی این گوشی از صفحه‌نمایش با ابعاد ۶.۶۷ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ از نوع سوپر‌امولد مجهز شده است. در بخش سنسور‌های دوربین پشتی هم، یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل از نوع عریض در کنار سنسور ۸ مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultrawide) و سنسور ۵ مگاپیکسل از نوع ماکرو، سنسور‌های دوربین سه‌گانه این گوشی هوشمند گیمینگ را تشکیل می‌دهند.

برای دوربین سلفی هم سنسور با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. در بخش مشخصات سخت‌افزاری هم این گوشی به یکی از قدرتمند‌ترین پردازنده‌های شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸۷۰ ۵G مجهز شده است.

باتری ۴۵۰۰ میلی‌امپر‌ساعت در کنار شارژر ۶۷ واتی مجهز به شارژ سریع هم از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند گیمینگ قدرتمند است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + بیست =