بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان [تیر 1401]

بهترین گوشی تا ۳ میلیون تومان [تیر ۱۴۰۱]

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

در این نوشتار به معرفی بهترین گوشی تا ۳ میلیون تومان می‌پردازیم، پس اگر به دنبال خرید بهترین موبایل تا سه میلیون در بازار هستید تا پایان همراه ما باشید.

با توجه به افزایش قیمت‌ها و متنوع شدن محصولات هر برند، انتخاب بهترین گوشی تا ۳ میلیون تومان واقعا ساده نیست. معمولا وقتی چند گزینه خوب پیش رویمان داشته باشیم، انتخاب راحت‌تر و درست‌تری خواهیم داشت، از این رو در ادامه این نوشتار، راهنمای خرید گوشی تا ۳ میلیون تومان در بازار ایران را ارائه دادیم.

بهترین گوشی تا ۳ میلیون تومان

گوشی‌های زیر ۳ میلیون تومان طیف وسیعی از گوشی‌های موجود در بازار را در بر می‌گیرد، که بهتر است بدانید کدام یک از ویژگی‌ها و قابلیت‌های گوشی برای شما اهمیت بیشتری دارد تا گزینه‌ای همسو با نیازها و علایق خود پیدا کنید. معمولا در نگاه اول قدرت پردازنده اصلی و گرافیکی، اندازه صفحه نمایش، مقدار RAM، توان باتری و حافظه داخلی گوشی از مواردی است که مورد توجه قرار می‌گیرد.

بهترین گوشی تا ۳ میلیون سامسونگ: گوشی های سامسونگ اغلب در بین میان رده های بازار جایگاه مناسبی را برای خود پیدا کرده است. از این رو سامسونگ با معرفی سری A و M محصولات جذابی را وارد بازار کرده است که در میان آن ها بهترین گوشی تا ۳ میلیون تومان می توان یافت.

سامسونگ گلکسی A10s

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

  • نمایشگر: ۶.۲ اینچی (۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۲ گانه (۱۳/۲) ؛ سلفی ۸ مگاپیکسلی
  • سخت افزار: مدیاتک هلیو P22 همراه با ۲/۳ گیگابایت رم
  • باتری: ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت

بی شک یکی از بهترین گوشی تا ۳ میلیون سامسونگ گوشی گلکسی A10s است. این گوشی در ابتدای سال ۹۹ قیمتی معادل ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت داشت و در محدوده گوشی های ۲ میلیون تومانی قرار می‌گرفت. اما در حال حاضر ۳ میلیون تومان قیمت دارد.

این گوشی ۱۶۸ گرم وزن، پردازنده مدیاتک هلیو پی ۲۲، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۲ گیگابایت رم، صفحه نمایش ۶.۲ اینچ فول اچ دی، دوربین تک لنز ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت در اختیار دارد و در رنج قیمتی خود، گوشی با کیفیتی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ۲۰۲۱

بهترین گوشی های هواوی ۲۰۲۱

شیائومی ردمی ۹A

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان
بهترین گوشی تا ۳ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۶.۵۳ اینچی (۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۱۳ مگاپیکسل ؛ سلفی ۵ مگاپیکسلی
  • سخت افزار: مدیاتک هلیو G25 همراه با ۲ گیگابایت رم
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

شیائومی Redmi 9A نسخه ارزان تر و ساده تر گوشی ردمی ۹ است که با کم شدن یک سری از ویژگی ها با قیمت ارزان تر به فروش می رسد. این گوشی دارای یک نمایشگر نسبتا بزرگ ۶.۵ اینچی از نوع IPS-LCD است که کیفیت بسیار خوبی در نمایش محتوای تصویری دارد.

دوربین ردمی ۹A عملکرد نسبتا خوبی دارد و عکس ها توسط یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی ثبت می شوند. از طرفی باتری این گوشی هم قدرت بسیاری دارد و دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپری است که باعث می شود تا دو روز نیاز به شارژ مجدد گوشی خود نداشته باشید. همچنین برای پردازنده این گوشی از چیپست مدیاتک استفاده شده که نسبت به قیمتی که برای آن پرداخت می کنید کاملا ارزشمند است.

بهترین گوشی تا ۳ میلیون تومان جی پلاس: اغلب گوشی های جی پلاس دارای قیمت های مطلوب با مشخصات فنی مناسب هستند که در بازار ایران جایگاه خود را پیدا کردند. این گوشی ایرانی می تواند گزینه مناسبی برای کسانی که می‌خواهند برنامه شاد را برای دانش آموزان خود تجربه کنند کافی باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین دوربین گوشی ۲۰۲۱

بهترین گوشی های ضد آب دنیا

سامسونگ گلکسی A11

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

  • نمایشگر: ۶.۴ اینچی (۷۲۰ در ۱۵۶۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۳ گانه (۱۳/۵/۲) ؛ سلفی ۸ مگاپیکسلی
  • سخت افزار: کوالکام اسنپدراگون ۴۵۰ همراه با  ۴/۲/۳ گیگابایت رم
  • باتری: ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت

A11 یکی از گوشی‌ های اقتصادی و پرفروش‌ کمپانی سامسونگ است که در دسته بهترین گوشی تا ۳ میلیون سامسونگ قرار دارد. در ساخت گوشی گلکسی A11 از یک نمایشگر PLS TFT LCD با رزولوشن ۱۵۶۰×۷۲۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۶۸ppi استفاده شده که کیفیت قابل قبولی را ارائه می‌دهد.

تراشه اسنپدراگون ۴۵۰ نیز به عنوان مرکز پردازش‌های این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است که در کنار ۲ و ۳ گیگابایت رم می‌تواند شما در انجام امور روزانه همراهی کند. گلکسی A11 با دوربین سه‌گانه ۲+۵+۱۳ مگاپیکسلی عرضه شده که قادر است عکس‌های با کیفیتی را ثبت کند.

همچنین انرژی مورد نیاز گوشی گلکسی A11 توسط یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت تامین می‌شود که می‌تواند شما را برای تمام روز همراهی کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی ۲۰۲۱

بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱

سامسونگ گلکسی A02s

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

  • نمایشگر: ۶.۵ اینچی (۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۳ گانه (۱۳/۲/۲) ؛ سلفی ۵ مگاپیکسلی
  • سخت افزار: کوالکام اسنپدراگون ۴۵۰ همراه با ۴/۳ گیگابایت رم
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

گوشی A02s یکی دیگر از محصولاتی است که می‌تواند در لیست بهترین گوشی سامسونگ تا ۳ میلیون ما قرار بگیرد. قاب جلویی سامسونگ A02s محل قرارگیری یک نمایشگر ۶.۵ اینچی PLS TFT LCD است که می‌تواند محتوا را با کیفیت ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل به نمایش دربیاورد.

به کارگیری تراشه Snapdragon 450 سبب شده تا این گوشی هوشمند بتواند به راحتی شما را در انجام امور روزانه همراهی کند. دوربین سه‌گانه ۲+۲+۱۳ مگاپیکسلی نیز وظیفه ثبت عکس را در این اسمارت فون بر عهده دارد. در گلکسی A02s از یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده شده است که از شارژ سریع با توان ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های وان پلاس

بهترین گوشی های تاشو

سامسونگ گلکسی A02

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

  • نمایشگر: ۶.۵ اینچی (۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۲ گانه (۱۳/۲) ؛ سلفی ۵ مگاپیکسلی
  • سخت افزار: مدیاتک MT6739W همراه با ۲/۳ گیگابایت رم
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

به کار گیری نمایشگر PLS TFT LCD با رزولوشن ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل سبب شده تا محتوا با کیفیت خوبی در این گوشی هوشمند به نمایش گذاشته شود. سامسونگ در ساخت این گوشی از تراشه مدیاتک MT6739W استفاده کرده است که می‌تواند به راحتی از پس انجام پردازش‌های مختلف برآید.

دوربین دوگانه ۲+۱۳ مگاپیکسلی گلکسی A02 در قاب پشتی آن قرار گرفته است که می‌تواند عکس‌های با کیفیتی را به ثبت برساند. لازم است بدانید که انرژی مورد نیاز Galaxy A02 توسط یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌‌آمپر ساعت تامین می‌شود که قادر است شما را برای ساعت‌ها همراهی کند.

گستردگی محصولات سامسونگ در دسته بهترین گوشی سامسونگ تا ۳ میلیون سبب شده تا کاربران به هنگام خرید گوشی، گزینه‌های زیادی را در پیش رو داشته باشند. گوشی A02 یکی دیگر از گوشی های سامسونگ است که در طبقه گوشی‌ های اقتصادی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ریلمی

بهترین گوشی های پوکو

سامسونگ گلکسی M02

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

  • نمایشگر: ۶.۵ اینچی (۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۲ گانه (۱۳/۲) ؛ سلفی ۵ مگاپیکسلی
  • سخت افزار: مدیاتک MT6739W همراه با ۳ گیگابایت رم
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

از بهترین گوشی سامسونگ تا ۳ میلیون می توان به گلکسی M02 اشاره کرد که ارزش خرید بالایی نسبت به قیمتش دارد، گوشی های سری M سامسونگ معروف به غول های باتری هستند و سامسونگ روی قدرت باتری این سری از گوشی هایش تمرکز کرده.

به همین دلیل M02 از این قاعده مستثنی نیست و دارای یک باتری بسیار قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است؛ این به این معنی است که با این گوشی می توانید ۲ روز متوالی بدون نیاز به برق سر کنید. همین دو لنز با کیفیت در قاب پشتی هم ارزشمند است و کیفیت خوبی دارند، اما دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی خیلی قابل تعریف نیست.

بهترین گوشی تا ۳ میلیون تومان نوکیا: نوکیا یکی از نام‌ آشناترین‎‌ها در صنعت گوشی است. این برند فنلاندی بعد از بالا و پایین‌های فراوان در سال‌های اخیر توسط کمپانی چینی HMD خریداری شد.

تولیدات جدید این کمپانی از کیفیت ساخت قابل قبولی برخوردارند. این کمپانی همانند گذشته دوربین‌ گوشی‌های خود‌ را با همکاری کمپانی زایس تولید می‌کند که از کیفیت بالایی برخوردارند. در فهرست بهترین‌ها تا ۳ میلیون نوکیا مدل هایی دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های اوپو

بهترین گوشی های ویوو

نوکیا ۳.۴

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان [مهر 1400]

  • نمایشگر: ۶.۳۹ اینچی (۷۲۰ در ۱۵۶۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۳ گانه (۱۳/۵/۲) ؛ سلفی ۸ مگاپیکسلی
  • سخت افزار: کوالکام اسنپدراگون ۴۶۰ همراه با ۴ گیگابایت رم
  • باتری: ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت

دسته بهترین گوشی تا ۳ میلیون تومان تنها مختص برندهای سامسونگ و شیائومی نیست و کمپانی‌های دیگر نظیر نوکیا نیز محصولاتی را در این رنج قیمت عرضه کرده‌اند. گوشی نوکیا ۳.۴ یکی از محصولات کمپانی نوکیا است که می‌تواند در لیست بهترین گوشی تا ۳ میلیون تومان ما قرار بگیرد.

این گوشی هوشمند به یک نمایشگر ۶.۳۹ اینچی تجهیز شده است که رزولوشن ۱۵۶۰×۷۲۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. تراشه Snapdragon 460 به عنوان قبل تپنده این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است که با همراهی ۳ و ۴ گیگابایت رم می‌تواند بسیاری از پردازش‌ها را انجام دهد.

قاب پشتی گوشی نوکیا ۳.۴ توسط دوربین سه‌گانه ۲+۵+۱۳ مگاپیکسلی اشغال شده است که می‌تواند عکس‌های با کیفیتی را به ثبت برساند. یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت انرژی مورد نیاز گوشی نوکیا ۳.۴ را تامین می‌کند که از شارژ با توان ۱۰W پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های موتورولا

بهترین گوشی های ایرانی ۱۴۰۰

نوکیا ۲.۴

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان [مهر 1400]

  • نمایشگر: ۶.۵ اینچی (۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۲ گانه (۸/۲) ؛ سلفی ۵ مگاپیکسلی
  • سخت افزار: مدیاتک هلیو P22 همراه با ۲/۳ گیگابایت رم
  • باتری: ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت

گوشی نوکیا ۲.۴ یکی از گوشی‌های بسیار کارآمد و ارزشمند در راهنمای خرید گوشی تا ۳ میلیون تومان است که دوربین دوگانه بسیار کیفیت به همراه نمایشگر ۶.۵ اینچی نسبتا بزرگ کار کردن با آن را لذت بخش می‌کند.

همچنین پردازنده مدیاتک که در این گوشی بکار رفته عملکرد بسیار خوبی در این رنج قیمتی از خود نشان داده که پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های سنگین روی آن نصب نکنید. باتری این گوشی بسیار قدرتمند و با دوام است که می‌تواند با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپری تا ۲ روز به راحتی به شما شارژدهی کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های نوکیا ۲۰۲۱

بهترین گوشی های پایین رده ۲۰۲۱

نوکیا G10

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان [مهر 1400]

  • نمایشگر: ۶.۵۲ اینچی (۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۳ گانه (۱۳/۲/۲) ؛ سلفی ۸ مگاپیکسلی
  • سخت افزار: مدیاتک هلیو G25 همراه با ۴/۳ گیگابایت رم
  • باتری: ۵۰۵۰ میلی آمپر ساعت

بلند بالاترین لیست گوشی های ارزان قیمت متعلق به نوکیا است و باز هم یک گوشی مربوط به برند نوکیا در این لیست قرار دارد با عنوان Nokia G10 که سخت افزار بسیار فوق العاده ای دارد. این گوشی دارای دوربین ۳ گانه بسیار قدرتمند نسبت به قیمتش است که لنز عریض ۱۳ مگاپیکسلی، حسگر ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق را شامل می شود.

همچنین دوربین بسیار خوب سلفی ۸ مگاپیکسلی هم عملکرد بسیار خوبی دارد. از طرفی پردازنده مدیاتک به خوبی با پردازنده گرافیکی هماهنگ شده و سرعت پردازش اطلاعات در این گوشی به اندازه ای بالاست که دچار لگ و کندی نمی شود. همچنین باتری بسیار قدرتمند ۵۰۵۰ میلی آمپر ساعتی حتی تا ۳ روز هم دوام می آورد و با شارژ سریع ۱۰ وات شارژ می شود که در این رنج قیمتی بی مثال است.

بهترین گوشی تا ۳ میلیون تومان شیائومی: شیائومی یک برند چینی است که در سال‌های گذشته در بازار گوشی از لحاظ قیمتی طوفانی به‌پا کرده است. پرچمداران این برند را می‌توان به قیمت میان‌رده‌های سایر برندها خریداری کرد. این برند نیز در این بازه قیمتی مدل های مختلفی دارد که در ادامه به بررسی راهنمای خرید گوشی تا ۳ میلیون تومان شیائومی در بازار ایران می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۱

بهترین گوشی های سونی ۲۰۲۱

شیائومی ردمی ۸A

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان [مهر 1400]

  • نمایشگر: ۶.۲ اینچی (۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۱۲ مگاپیکسل ؛ سلفی ۸ مگاپیکسلی
  • سخت افزار: کوالکام اسنپدراگون ۴۳۹ همراه با ۲/۳/۴ گیگابایت رم
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

یکی از بهترین گوشی های شیائومی که زیر ۳ میلیون قیمت گذاری شده است، ردمی ۸A است که قیمت فوق العاده ای در برابر ویژگی هایی که ارائه می دهد دارد؛ این گوشی دارای باتری بسیار قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که به راحتی تا ۲ الی ۳ روز می تواند برای شما شارژدهی داشته باشد.

از طرفی دوربین قدرتمند ۱۲ مگاپیکسلی ردمی ۹ آ شیائومی عملکرد بسیار خوبی در نور روز دارد و کاملا راضی کننده است، اما در بخش سلفی و نور شب خیلی قابل قبول نیست. نمایشگر ۶.۲ اینچی این گوشی هم تقریبا بزرگ اما خوش دست است و فیلم دیدن در این گوشی را لذت بخش می کند.

پردازنده پرقدرت اسنپدراگون ۴۳۹ که روی این گوشی استفاده شده است را فراموش نکنید که باعث می شود سرعت پردازش گوشی بالا برود و تا سال ها بدون لگ عمل کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین دوربین سلفی گوشی ۲۰۲۱

بهترین نمایشگر گوشی ۲۰۲۱

جی پلاس P10

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

  • نمایشگر: ۶.۱ اینچی (۷۲۰ در ۱۵۶۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۳ گانه (۱۳/۵/۲) ؛ سلفی ۵ مگاپیکسلی
  • سخت افزار: پردازنده UNISOC SC9863A همراه با ۲ گیگابایت رم
  • باتری: ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت

گوشی P10 محصولی از شرکت ایرانی جی پلاس است که می‌تواند در لیست بهترین گوشی تا ۳ میلیون تومان ما قرار بگیرد. در ساخت این گوشی هوشمند از یک نمایشگر LCD با اندازه ۶.۱ اینچ استفاده شده که روزولوشن ۱۵۶۰×۷۲۰ پیکسل را ارائه می‌دهد.

توان پردازشی گوشی Gplus P10 توسط تراشه UNISOC SC9863A تامین می‌شود که همراهی ۲ گیگابایت رم، سبب شده تا بتواند پردازش‌های مختلف را به راحتی انجام دهد.

جی پلاس در ساختار گوشی P10 از دوربین سه‌گانه ۲+۵+۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده است که به شما امکان می‌دهد تا سبک‌های مختلف عکسبرداری را تجربه کنید. جی پلاس پی ۱۰ از یک باتری با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت تغذیه می‌کند که می‌تواند برای ساعت‌ها شما را همراهی کند.

بهترین گوشی تا ۳ میلیون تومان موتورولا: گوشی های موتورولا به تازگی مورد استقبال کاربران و خریداران در سطح جهان قرار گرفته و فروشگاه های بسیاری هم در ایران وجود دارند که این برند از گوشی را به فروش می رسانند.

گوشی های موتورولا اکثرا با قیمت های بسیار منطقی و اقتصادی وارد بازار می شوند که دلیل آن سیاست های موتورولا است که می خواهد ابتدا بازار ارزان قیمت را در دست بگیرد و سود خود را از آن جا کسب کند سپس به بازار گوشی های گران و بالا رده بپردازد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ ۲۰۲۱

بهترین گوشی های سری M سامسونگ

موتورولا Moto E7

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان [مهر 1400]
بهترین گوشی تا ۳ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۶.۵ اینچی (۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۲ گانه (۴۸/۲) مگاپیکسل ؛ سلفی ۵ مگاپیکسلی
  • سخت افزار: مدیاتک هلیو G25 همراه با ۲/۴ گیگابایت رم
  • باتری: ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت

گوشی موتورولا E7 یکی از گوشی های بسیار جذاب و اقتصادی بازار میان رده است که برای کسانی که نمی خواهند هزینه زیادی برای خرید گوشی انجام دهند بسیار مناسب است؛ این گوشی دارای یک نمایشگر LCD با اندازه ۶.۵ اینچ است که لذت فیلم دیدن را دو چندان می کند.

همچنین دو لنز مجزا در پشت قاب تعبیه شده که یکی از آن ها ۴۸ مگاپیکسل است، استفاده از این لنز در این رنج قیمتی به نظر شگفت انگیز است و موتورولا به زودی به رقیب اصلی برندهایی مانند نوکیا و شیائومی در محدوده میان رده تبدیل خواهد شد.

همچنین باتری بسیار قوی ۴۰۰۰ میلی آمپری این گوشی تا دو روز هم می تواند شارژدهی داشته باشد که بد نیست و بیشتر این گوشی را ارزشمند می کند.

بهترین گوشی هواوی تا ۳ میلیون: در این بازه قیمتی مدل Y محصولی از شرکت هوآوی (Huawei) و نسل جدیدتر سری گوشی‌های Y6 است که به‌روزرسانی شده و با برخی ویژگی‌های جدید به بازار عرضه شده است. در ادامه این نوشتار به راهنمای خرید بهترین گوشی هواوی تا ۳ میلیون می پردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ۵G در سال ۲۰۲۱

بهترین گوشی برای فیلمبرداری ۲۰۲۱

هواوی Y6s

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان [مهر 1400]
بهترین گوشی تا ۳ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۶.۰۹ اینچی (۷۲۰ در ۱۵۶۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۱۳ مگاپیکسل ؛ سلفی ۸ مگاپیکسلی
  • سخت افزار: MT6765 Helio P35 همراه با ۳ گیگابایت رم
  • باتری: ۳۰۲۰ میلی آمپر ساعت

این گوشی وزنی ۱۵۰ گرمی و ضخامتی نزدیک به ۸ میلی‌متر دارد. بهترین گوشی هواوی تا ۳ میلیون از تراشه‌ ۱۲ نانومتری شرکت مدیاتک مدل MT6765 Helio P35  استفاده کرده است. پردازنده‌ی اصلی هشت هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR GE8320 روی این تراشه قرارگرفته‌اند که نشان از پیشرفت ملموس سخت‌افزار نسبت به نسل‌های قبلی این محصول دارند.

هوآوی Y6s 2019 به ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل‌افزایش مجهز شده است که نسبت به نسخه قبلی خود تفاوتی را نشان نمی‌دهد. این سخت‌افزار می‌تواند برای برآوردن نیازهای پایه‌ای کاربر و بازی‌های نسبتاً سنگین مناسب باشد. پشتیبانی از شبکه‌ی ۴G و دو سیم‌کارت در این گوشی می‌تواند، خیال شما را از اتصال به اینترنت پرسرعت راحت کند.

شرکت سازنده برای این مدل یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی با فناوری IPS و با تراکم ۲۸۲ پیکسل بر اینچ در نظر گرفته است. این نمایشگر رزولوشن ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل با کیفیت HD را به تصویر می‌کشد. نمایشگر بهترین گوشی هواوی تا ۳ میلیون می‌تواند تا چند لمس را به‌طورهم‌زمان پاسخگو باشد.

بلوتوث و Wi-Fi از دیگر فناوری‌های ارتباطی در بهترین گوشی هواوی تا ۳ میلیون هستند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به سنسور اثر انگشت روی قاب پشتی، دوربین اصلی با سنسور ۱۳ مگاپیکسل، ثبت تصاویر سلفی با رزولوشن ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

سوالات متداول

در پایان به برخی سوالات متداول مرتبط با بهترین گوشی تا ۳ میلیون تومان خواهیم پرداخت:

بهترین گوشی سامسونگ تا ۳ میلیون تومان کدام است؟

سامسونگ در این رده قیمتی و در سری A خود محصولات متعددی ارائه می‌کند اما می‌توان گفت گلکسی A11 با نمایشگر بزرگ ۶.۴ اینچی،‌ ماژول سه گانه دوربین اصلی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌ آمپرساعتی یکی از بهترین گزینه‌ها است. در بحث سخت‌افزاری نیز این محصول با اسنپدراگون ۴۵۰ و رم با ظرفیت ۲/۳ و یا ۴ گیگابایتی یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار است.

بهترین گوشی شیائومی تا ۳ میلیون تومان کدام است؟

کمپانی این روزها محبوب شیائومی با سری ردمی محصولات ارزان قیمت باکیفیتی روانه  بازار کرده و ردمی ۹A یکی از جدیدترین و بهترین گوشی های شیائومی تا ۳ میلیون تومان است. این گوشی نمایشگری ۶.۵۳ اینچی دارد و از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی بهره‌مند است. باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی بخش جذاب این گوشی است. در بحث از قدرت پردازشی نیز این گوشی از چیپست مدیاتک هلیو G25 بهره‌مند است که با ۲ گیگابایت رم قدرت پردازشی خوبی دارد.

بهترین گوشی ایرانی تا ۳ میلیون تومان کدام است؟

کمپانی ایرانی جی پلاس در سالیان اخیر در تولید گوشی‌های هوشمند موفق عمل کرده است. گوشی جی پلاس P10 یکی از بهترین گوشی‌های این شرکت در رنج قیمتی ۳ میلیون تومان است که از نمایشگری ۶.۱ اینچی با تراکم پیکسلی بالا بهره‌مند است. دوربین اصلی محصول سه‌گانه و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسلی است. باتری ۳۵۰۰ میلی آمپرساعتی در کنار پردازنده UNISOC SC9863A همراه با ۲ گیگابایت رم از دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین گوشی تا ۳ میلیون تومان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هفت =