بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان [بهمن 1400]

بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان [بهمن ۱۴۰۰]

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

در این مطلب قصد داریم بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان از برندهای مختلف را به شما معرفی کنیم. از این رو در ادامه همراه با تکراتو باشید.

در بازه‌های قیمتی مختلف می‌توانید گوشی‌های متنوعی را مدنظر قرار دهید که هر کدام آن‌ها قابلیت خاص خود را دارند؛ اگر به دنبال بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان در بازار ایران می‌گردید، این نوشتار را دنبال کنید، تا با مدل های متنوعی از برند های مختلف آشنا شوید.

بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان

شیائومی با عرضه گوشی‌های خوش‌قیمت و ارائه ویژگی‌ها و قابلیت‌های جذاب را پیش روی شما قرار می‌دهد. اگر به دنبال خرید یک گوشی خوب با امکانات و قیمت مناسب هستید، توصیه می‌کنیم راهنمای خرید گوشی تا ۷ میلیون تومان این کمپانی را بررسی کنید.

شیائومی ردمی نوت ۹S

بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان
راهنمای خرید گوشی تا ۷ میلیون
  • نمایشگر: ۶.۶۷ اینچی (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۴ گانه (۴۸/۸/۵/۲) ؛ سلفی ۱۶ مگاپیکسل
  • سخت‌افزار: کوالکام اسنپدراگون ۷۲۰G همراه با رم ۴/۶ گیگابایتی
  • باتری: ۵۰۲۰ میلی آمپرساعت

شیائومی ردمی نوت ۹S بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان بوده که توسط شیائومی در سال ۲۰۲۰ عرضه شده است. به کارگیری تراشه قدرتمند اسنپدارگون و همراهی ۶/۴ گیگبایت رم و ۱۲۸/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیاز بسیاری از کاربران را برطرف می‌سازد.

دوربین چهارگانه قادر است عکس‌هایی با کیفیت بالا را به ثبت برساند. باتری با ظرفیت ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت و فناوری فست شارژ ۱۸ واتی از دیگر قابلیت‌هایی بوده که در این محصول در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های تاشو

بهترین گوشی های ریلمی

شیائومی ردمی نوت ۱۰s

بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان

  • نمایشگر: ۶.۴۳ اینچی (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۴ گانه (۶۴/۸/۲/۲) ؛ سلفی ۱۳ مگاپیکسل
  • سخت‌افزار: مدیاتک هلیو G95 همراه با رم ۶/۸ گیگابایتی
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت

Redmi Note 10s به یک نمایشگر AMOLED با اندازه ۶.۴۳ اینچ مجهز شده است که می‌تواند تصاویر را با وضوح تصویر ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل به نمایش دربیاورد. گوشی هوشمند شیائومی به تراشه مدیاتک Helio G95 مجهز شده است که در کنار ۴، ۶ و ۸ گیگابایت رم می‌تواند به سادگی برنامه‌های مختلف را به اجرا دربیاورد.

گوشی ردمی نوت ۱۰ اس در دو نسخه با ظرفیت ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت به فروش می‌رسد، که با افزودن یک کارت حافظه Micro SD می‌توان این ظرفیت را افزایش داد. دوربین چهارگانه با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی التراواید، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج وظیفه ثبت عکس را در این گوشی هوشمند بر عهده دارد.

یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت وظیفه تأمین انرژی این گوشی هوشمند را برعهده دارد که می‌تواند برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد. شارژ سریع ۳۳ وات و اسپیکر استریو از دیگر مشخصه‌های گوشی Redmi Note 10s است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

بهترین گوشی های ۲۰۲۱

شیائومی Mi 11 Lite

بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان
بهترین گوشی سامسونگ تا ۷ میلیون
  • نمایشگر: ۶.۵۵ اینچی (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۳ گانه (۶۴/۸/۵) ؛ سلفی ۱۶ مگاپیکسل
  • سخت‌افزار: کوالکام اسنپدراگون ۷۳۲G همراه با رم ۶/۸ گیگابایتی
  • باتری: ۴۲۵۰ میلی آمپرساعت

Mi 11 Lite نسخه ۴G بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان از شرکت شیائومی است که به تازگی در بازار عرضه شده است. این گوشی هوشمند به یک نمایشگر AMOLED با اندازه ۶.۵۵ اینچ مجهز شده است که قادر به نمایش ۱ میلیون رنگ، +HDR10 و نرخ نو سازی تصویر ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر با کیفیت می‌تواند تصاویر را با وضوح تصویر ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل به نمایش دربیاورد.

تراشه اسنپدراگون ۷۳۲G به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است که می‌تواند به سادگی بسیاری از پردازش‌ها را انجام دهد. شیائومی گوشی جدید خود را به ۶ و ۸ گیگابایت رم مجهز کرده است که به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌های متعددی را به صورت هم‌زمان به اجرا دربیاورید.

Mi 11 Lite در دو سه نسخه با ظرفیت‌های ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت به فروش می‌رسد که می‌تواند فضا کافی را برای ذخیره کردن فایل‌هایتان فراهم بیاورد. همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا با جایگزین کردن یک کارت حافظه Micro SD فضا ذخیره‌سازی بیشتری را فراهم بیاورید.

شیائومی Mi 11 Lite به دوربین سه‌گانه با سنسورهای ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۵ مگاپیکسلی ماکرو مجهز شده است که به شما امکان می‌دهد تا سبک‌های عکاسی مختلفی تجربه کنید. انرژی موردنیاز این گوشی توسط یک باتری با ظرفیت ۴۲۵۰ میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود که می‌تواند برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد. شارژ سریع ۳۳ وات و اسپیکر استریو از جمله ویژگی‌های نام‌بردنی بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان شیائومی هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های هواوی ۲۰۲۱

بهترین گوشی های شیائومی ۲۰۲۱

شیائومی پوکو X3 Pro

بهترین گوشی سامسونگ تا 7 میلیون

 

  • نمایشگر: ۶.۶۷ اینچی (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۴ گانه (۴۸/۸/۲/۲) ؛ سلفی ۲۰ مگاپیکسل
  • سخت‌افزار: کوالکام اسنپدراگون ۸۶۰ همراه با رم ۶/۸ گیگابایتی
  • باتری: ۵۱۶۰ میلی آمپرساعت

گوشی پوکو ایکس ۳ پرو از دیگر محصولات جذاب شیائومی است که در بازه بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان قرار دارد. صفحه نمایش ۶.۷ اینچی این گوشی هوشمند می‌تواند محتوا را با وضوح تصویر ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل به نمایش دربیاورد و از نرخ نو سازی تصویر ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

چیپ‌ست قدرتمند کوالکوم اسنپدراگون ۸۶۰ با هشت هسته پردازشگر و ماژول گرافیکی Adreno 640 و همراهی ۸/۶ گیگابایت رم توان پردازشی این گوشی هوشمند را تامین می‌کند. گوشی Poco X3 Pro از دوربین چهارگانه با سنسورهای ۲+۲+۸+۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد که قادر هستند عکس‌های با کیفیتی را به ثبت برسانند.

شیائومی Poco X3 Pro از یک باتری با ظرفیت ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعت تغذیه می‌کند که از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات برخوردار است. شیائومی گوشی پوکو X3 Pro را در دو نسخه با ظرفیت ۲۵۶ و ۱۲۸ گیگابایت به فروش می‌رساند که فضا کافی را برای ذخیره کردن اطلاعات‌تان فراهم می‌آورد. خرید این گوشی بیشتر به کسانی توصیه می‌شود که به توان پردازشی بالایی نیاز داشته و یا قصد بازی کردن با آن را دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های پوکو

بهترین گوشی های اوپو

شیائومی پوکو M3 پرو ۵G

بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان

 

  • نمایشگر: ۶.۵ اینچی (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۳ گانه (۴۸/۲/۲) ؛ سلفی ۸ مگاپیکسل
  • سخت‌افزار: مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ ۵G همراه با رم ۴/۶ گیگابایتی
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت

گوشی شیائومی Poco M3 Pro 5G یکی دیگر از محصولات شیائومی است که می‌توان آن را بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان به حساب آورد. قلب تپنده این گوشی تراشه مدیا تک مدل Dimensity 700 5G است که با همراهی ماژول گرافیکی Mali-G57 و ۶/۴ گیابایت رم توان پردازشی قابل قبولی را ارائه می‌دهد. شیائومی پوکو M3 Pro 5G از دوربین سه‌گانه با سنسورهای ۲+۲+۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد که می‌تواند عکس‌های جالب توجهی را به ثبت برساند.

صفحه نمایش به کار گرفته شده در گوشی Poco M3 Pro 5G از نوع IPS LCD بوده که وضوح تصویر ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل را ارائه می‌دهد و از نرخ نوسازی تصویر ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

کمپانی شیائومی در ساخت این گوشی هوشمند از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده است که می‌تواند شما را در طول روز همراهی کند. پوکو ام ۳ پرو ۵ جی در دو نسخه مختلف با ظرفیت ۱۲۸ و ۶۴ گیگابایت به فروش می‌رسد.

در صورت نیاز به حافظه بیشتر می‌توان در آن از یک کارت حافظه Micro SD استفاده کرد. پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات، اینترنت نسل ۵، بلوتوث نسخه ۵.۱ و مادون قرمز از دیگر امکاناتی است که گوشی Poco M3 Pro 5G در اختیار شما قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ویوو

بهترین گوشی های موتورولا

گوشی Redmi Note 8 Pro

بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان [مهر 1400]

  • نمایشگر: ۶.۵۳ اینچی (۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۴ گانه (۶۴/۸/۲/۲) ؛ سلفی ۲۰ مگاپیکسل
  • سخت‌افزار: مدیاتک هلیو G90T همراه با رم ۶/۸ گیگابایتی
  • باتری: ۴۵۰۰ میلی آمپرساعت

گوشی ردمی نوت ۸ پرو شیائومی که در سال ۲۰۱۹ راهی بازار شد، همچنان به عنوان یک گوشی خوش قیمت به حساب می‌آید که استقبال بسیار خوبی هم از آن شده است. این گوشی به تراشه هلیو G90T مجهز شده از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

این گوشی از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم پشتیبانی می‌کند که ظرفیت بسیار خوبی به حساب می‌آید. باتری این گوشی کاری می‌کند که در طول روز نگرانی خاصی درباره باتری نداشته باشید. باتری برای استفاده یک روز کاری مناسب خواهد بود. چهار دوربین پشت هم برای این گوشی در نظر گرفته شده که نیاز کاربران به عکاسی را برطرف می‌کنند.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۷ میلیون

راهنمای خرید گوشی تا ۷ میلیون تومان گوشی‌ های سامسونگ همواره همراهی طیف خاصی از مخاطبان را به دنبال خود دارد. میان‌رده‌های این شرکت از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند و در قالب دو سری A و M عرصه می‌شوند. کمپانی سامسونگ یکی از بزرگترین‌ گوشی‌سازها در جهان است که در میان این آنها بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان نیز پیدا می شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ایرانی ۱۴۰۰

بهترین گوشی های نوکیا ۲۰۲۱

سامسونگ گلکسی A32 5G

بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان [مهر 1400]
بهترین گوشی سامسونگ تا ۷ میلیون
  • نمایشگر: ۶.۵ اینچی (۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۴ گانه (۴۸/۸/۵/۲) ؛ سلفی ۱۳ مگاپیکسل
  • سخت‌افزار: مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰ فایوجی همراه با رم ۴/۶/۸ گیگابایتی
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت

بهترین گوشی تا ۷ میلیون سامسونگ به یک نمایشگر TFT با اندازه ۶.۵ اینچ مجهز شده است که می‌تواند محتوا را با کیفیت ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل به نمایش دربیاورد. تراشه مدیاتک Dimensity 720 5G به عنوان مرکز پردازش‌های این گوشی هوشمند در نظر گرفته می‌شود که با همراهی ۴، ۶ و ۸ گیگابایت رم می‌تواند به سادگی بسیاری از پردازش‌های سنگین را انجام دهد.

سامسونگ گوشی جدید خود را در ۲ نسخه مختلف با ظرفیت‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت به فروش می‌رساند که فضا کافی را برای ذخیره کردن فایل‌هایتان فراهم می‌آورد. همچنین در صورت نیاز شما می‌توانید با جایگزین کردن یک کارت حافظه Micro SD فضا ذخیره‌سازی خود را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهید.

سامسونگ در گوشی گلکسی A32 5G دوربین چهارگانه با سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج مجهز کرده است که بهترین گوشی سامسونگ تا ۷ میلیون می‌تواند عکس‌های با کیفیتی را به ثبت برساند.

Galaxy A32 5G به یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است که آن را قادر می‌سازد تا برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های گلکسی A32 5G می‌توان به شارژ سریع ۱۵ واتی و پشتیبانی از باندهای ۵G اشاره کرد. گوشی A32 5G در دسته بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان ما قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های پایین رده ۲۰۲۱

بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۱

سامسونگ گلکسی A32

بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان
بهترین گوشی هواوی تا ۷ میلیون
  • نمایشگر: ۶.۴ اینچی (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۴ گانه (۶۴/۸/۵/۵) ؛ سلفی ۲۰ مگاپیکسل
  • سخت‌افزار: مدیاتک هلیو G80 همراه با رم ۴/۶/۸ گیگابایتی
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت

گلکسی  A32به نمایشگر سوپر امولد با اندازه ۶.۴ اینچ تجهیز شده است که رزولوشن ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل را ارائه می‌دهد و از نرخ نوسازی تصویر ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. پردازش‌‌های گوشی جدید سامسونگ توسط تراشه مدیاتک Hellio G80 انجام می‌گیرد که با همراهی ۴ و ۶ و ۸ گیگابایت رم به سادگی می‌تواند بسیاری از برنامه‌ها و بازی‌ها را اجرا کند.

این گوشی که از بهترین گوشی سامسونگ تا ۷ میلیون بوده دو نسخه با ظرفیت‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت به فروش است که فضا کافی را برای ذخیره کردن فایل‌هایتان فراهم می‌آورد. همچنین شما می‌توانید با جایگزین کردن یک کارت حافظه Micro SD فضا ذخیره‌سازی بیشتری را در اختیار داشته باشید.

گوشی A32 به دوربین چهارگانه با سنسورهای ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی التراواید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۵ مگاپیکسلی عمق‌سنج تجهیز شده است که می‌تواند عکس‌های با کیفیتی را به ثبت برساند.

Galaxy A32 یکی دیگر از محصولات سامسونگ است که در دسته بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان قرار دارد. انرژی مورد نیاز آن توسط یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود که می‌تواند برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سونی ۲۰۲۱

بهترین دوربین سلفی گوشی ۲۰۲۱

سامسونگ گلکسی A42

بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان [مهر 1400]
بهترین گوشی هواوی تا ۷ میلیون
  • نمایشگر: ۶.۶ اینچی (۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۴ گانه (۴۸/۸/۵/۵) ؛ سلفی ۲۰ مگاپیکسل
  • سخت‌افزار: کوالکام اسنپدراگون ۷۵۰G فایوجی همراه با رم ۴/۶/۸ گیگابایتی
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت

این محصول دارای صفحه‌نمایش سوپر آمولد است و ظاهر زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. صفحه‌نمایش استفاده‌ شده در این گوشی ۶.۶ اینچی است که با استفاده از فناوری Super AMOLED و پنل OLED تصاویر شفاف و زنده‌ای را به نمایش می‌گذارد.

این صفحه‌نمایش در هر اینچ ۲۶۶پیکسل را نشان می‌دهد. تراشه‌ی این محصول، Snapdragon 750 5G از تراشه‌های ۸ نانومتری سامسونگ است که به همراه  ۶ گیگابایت رم عرضه می‌شود. تراشه‌ی گرافیکی Adreno 619 هم برای پخش ویدئو و بازی مناسب است تا از بهترین گوشی تا ۷ میلیون سامسونگ باشد.

با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را باز هم افزایش دهید. دوربین اصلی A42 سنسور ۴۸مگاپیکسلی دارد و از نوع عریض است. یک سنسور ۸مگاپیکسلی و دو سنسور ۵ دیگر هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی A42 را تشکیل داده‌اند. دوربین سلفی ۲۰مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثرانگشت در زیر قاب اصلی هم از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد است. سامسونگ در ساخت این گوشی از جدیدترین فناوری‌های ساخت گوشی استفاده کرده است تا میان‌رده‌ای با باند ارتباطی مدرن و عمر طولانی باتری روانه بازار کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین نمایشگر گوشی ۲۰۲۱

بهترین دوربین گوشی ۲۰۲۱

سامسونگ گلکسی A22 5G

بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان [مهر 1400]
بهترین گوشی تا ۷ میلیون سامسونگ
  • نمایشگر: ۶.۶ اینچی (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۳ گانه (۴۸/۵/۲) ؛ سلفی ۸ مگاپیکسل
  • سخت‌افزار: مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۰ فایوجی همراه با رم ۴/۶/۸ گیگابایتی
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت

قاب جلویی گوشی A22 میزبان یک نمایشگر ۶.۶ اینچی TFT است که وضوح تصویر ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی تصویر ۹۰ هرتز را ارائه می‌دهد. تراشه مدیاتک Dimensity 700 5G وظیفه انجام پردازش‌های این گوشی هوشمند را برعهده دارد که با همراهی ۴، ۶ و ۸ گیگابایت رم به سادگی می‌تواند به انجام هر پردازشی پاسخ مثبت بدهد.

بهترین گوشی تا ۷ میلیون سامسونگ در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه شده است که فضا کافی برای ذخیره کردن اطلاعاتتان فراهم می‌آورد. همچنین اگر به حافظه بیشتری نیاز دارید می‌توانید با جایگزین کردن یک کارت حافظه Micro SD از فضا ذخیره‌سازی بیشتری بهره ببرید.

ماژول دوربین سه‌گانه با سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی واید، ۵ مگاپیکسلی التراواید و ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج وظیفه ثبت عکس در این گوشی هوشمند را برعهده دارد.انرژی مورد نیاز گوشی گلکسی A22 5G توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری تأمین می‌شود که می‌تواند برای ساعت‌ها همراه شما باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ضد آب دنیا

بهترین گوشی های گیمینگ ۲۰۲۱

سامسونگ گلکسی A31

بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان [مهر 1400]
بهترین گوشی تا ۷ میلیون سامسونگ
  • نمایشگر: ۶.۴ اینچی (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۴ گانه (۴۸/۸/۵/۵) ؛ سلفی ۲۰ مگاپیکسل
  • سخت‌افزار: مدیاتک هلیو P65 همراه با رم ۴/۶/۸ گیگابایتی
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت

گوشی گلکسی A31 یکی دیگر از میان‎‍رده‌های پرفروش شرکت سامسونگ است که در دسته بهترین گوشی تا ۷ میلیون قرار دارد. نمایشگر سوپر امولد و ماژول دوربین چهارگانه در طراحی و ساخت این گوشی مورد استفاده قرار گرفته است.

پردازنده قدرتمند و ۴/۶ گیگابایت رم نیز سبب شده تا این گوشی هوشمند از پس انجام هر پردازشی به‌راحتی برآید. باتری باظرفیت بالا و پشتیبانی از فست شارژ از دیگر مواردی است که در این محصول در دسترس قرار گرفته است

بهترین گوشی هواوی تا ۷ میلیون

هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که این شرکت چینی به یکی از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین تولیدکنندگان تلفن همراه در جهان تبدیل شود. پیشرفت هوآوی در سال‌های اخیر زبانزد عام و خاص قرارگرفته است به‌گونه‌ای که امروزه پرچم‌داران و گوشی های میان رده این شرکت چینی را رقیبی سرسخت برای کمپانی‌های بزرگی همچون اپل، سامسونگ می‌دانند. در ادامه به معرفی بهترین گوشی هواوی تا ۷ میلیون می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سری M سامسونگ

بهترین گوشی های ۵G در سال ۲۰۲۱

هوآوی Y9a

بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان [مهر 1400]
بهترین گوشی تا ۷ میلیون سامسونگ
  • نمایشگر: ۶.۶۳ اینچی (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۴ گانه (۶۴/۸/۲/۲) ؛ سلفی ۱۶ مگاپیکسل
  • سخت‌افزار: مدیاتک هلیو G80 همراه با رم ۶/۸ گیگابایتی
  • باتری: ۴۳۰۰ میلی آمپرساعت

هوآوی در ساخت گوشی Y9a از یک نمایشگر ۶.۶۳ اینچی با وضوح تصویر ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل استفاده کرده است که کیفیت مطلوبی را ارائه می‌دهد. پردازش‌های این گوشی هوشمند توسط تراشه مدیاتک hellio G80 انجام می‌شود که به خوبی از عهده پردازش کارهای مختلف بر می‌آید.

به کار گیری ۶ و ۸ گیگابایت رم در سخت‌افزار بهترین گوشی هواوی تا ۷ میلیون سبب شده تا این دستگاه در اجرا برنامه‌های مختلف با کندی و یا افت سرعت مواجه نشود. دوربین چهارگانه با سنسورهای ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج وظیفه ثبت عکس در این گوشی هوشمند را برعهده دارد.

یک باتری با ظرفیت ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت وظیفه تأمین انرژی این گوشی هوشمند را دارد که می‌تواند برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد. تمام این مشخصات باعث می شود تا Y9a در راهنمای خرید گوشی تا ۷ میلیون تومان حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی برای فیلمبرداری ۲۰۲۱

بهترین باتری گوشی ۲۰۲۱

هوآوی نوا ۷i

بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان
بهترین گوشی تا ۷ میلیون سامسونگ
  • نمایشگر: ۶.۴ اینچی (۱۰۸۰ در ۲۳۱۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۴ گانه (۴۸/۸/۲/۲) ؛ سلفی ۱۶ مگاپیکسل
  • سخت‌افزار: کایرین ۸۱۰ همراه با رم ۸ گیگابایتی
  • باتری: ۴۲۰۰ میلی آمپرساعت

بهترین گوشی هواوی تا ۷ میلیون از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی LTPS IPS LCD استفاده شده است که رزولوشن ۲۳۱۰×۱۰۸۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. تراشه ۸ نانومتری Kirin 810 نیز توان پردازشی مورد نیاز این دستگاه را فراهم می‌کند. Huawei Nova 7i برای ثبت عکس از دوربین چهارگانه با سنسورهای ۲+۲+۸+۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که کیفیت قابل قبولی را ارائه می‌دهد.

این گوشی هوشمند در یک نسخه با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده است. که از بهترین گوشی هواوی تا ۷ میلیون است.یک باتری با ظرفیت ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت نیز در ساخت این گوشی به کار گرفته شده که قادر است شما را برای مدت زمان زیادی همراهی کند.

بیشتر بخوانید:

ارزان ترین گوشی های ۲۰۲۱

ارزان ترین گوشی های ۵G دنیا

آنر ۹X

بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان [مهر 1400]
بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۶.۵۹ اینچی (۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۳ گانه (۴۸/۸/۲) ؛ سلفی ۱۶ مگاپیکسل
  • سخت‌افزار: کایرین ۷۱۰F همراه با رم ۴/۶ گیگابایتی
  • باتری: ۴۰۰۰ میلی آمپرساعت

بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان آنر با طراحی خیره‌کننده و بدون بریدگی در نمایشگر وارد بازار شده است. نمایشگر ۶.۵۹‌اینچی با وضوح تصویر بالای ۱۰۸۰×۲۳۴۰، تراکم پیکسلی ۳۹۱ پیکسل بر هر اینچ ، ۱۲۸گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ۶ گیگابایت رم و سه دوربین ۴۸، ۸ و ۲ مگاپیکسلی در قاب پشت خوش‌ساخت و زیبای این گوشی است.

برای این محصول آنر، تراشه‌ی اختصاصی هوآویKirin 710F در ‌نظر گرفته‌ شده است که با پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای در مرکز خود وظیفه‌ی پردازش اطلاعات را بر‌عهده دارد. شش گیگابایت رم در کنار این مجموعه‌ی سخت‌افزاری قرار‌ گرفته که مقدار بسیار قابل‌توجهی است و می‌تواند در بهبود عملکرد پردازنده نقش بسزایی ایفا کند. گفتنی است منبع تغذیه در محصول جدید آنر یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی از نوع لیتیوم‌پلیمر است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های چینی ۲۰۲۱

بهترین تراشه موبایل ۲۰۲۱

آنر ۱۰i

بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان [مهر 1400]
بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۶.۲۱ اینچی (۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۳ گانه (۲۴/۸/۲) ؛ سلفی ۳۲ مگاپیکسل
  • سخت‌افزار: کایرین ۷۱۰ همراه با رم ۴ گیگابایتی
  • باتری: ۳۴۰۰ میلی آمپرساعت

از نمایشگر ۶.۲۱ اینچی از نوع IPS LCD استفاده می کند که در قسمت بالای آن بریدگی قطره ای شکل به چشم می خورد. حاشیه های اطراف نمایشگر در این گوشی تا حد قابل توجهی کاهش یافته رزولوشن این صفحه نمایش ۲۳۴۰*۱۰۸۰ می باشد که تراکم پیکسلی بالای ۴۱۵ پیکسل در هر اینچ را ارایه می دهد.

دوربین اصلی آنر ۱۰i از سنسور ۲۴ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز استفاده می کند که در پس لنزی با گشودگی دیافراگم f/1.8  قرار دارد. این دوربین را دو سنسور ۸ و ۲ مگاپیکسلی همراهی می کنند که به ترتیب برای تصویر برداری فوق عریض و سنجش عمق تصاویر به کار می روند.

بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان آنر به باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که متاسفانه از شارژ سریع پشتیانی نمی کند و آداپتور قرار گرفته در داخل جعبه، دارای توان ۱۰ واتی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین دوربین گوشی های میان رده ۲۰۲۱

بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان

نوکیا ۷.۲

بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان [مهر 1400]
بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۶.۳ اینچی (۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۴ گانه (۴۸/۸/۵) ؛ سلفی ۲۰ مگاپیکسل
  • سخت‌افزار: کوالکام اسنپدراگون ۶۶۰ همراه با رم ۴/۶ گیگابایتی
  • باتری: ۳۵۰۰ میلی آمپرساعت

از بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان سری محصولات جدید و خوش‌ساختی است که از سوی شرکت مطرح Nokia روانه بازار شده است. صفحه‌نمایش این گوشی موبایل در اندازه ۶.۳ اینچ است و از فناوری IPS بهره می برد. همچنین صحفه‌نمایش نوکیا ۷.۲ با استفاده از فناوری Corning Gorilla Glass 3 در برابر خط‌وخش و صدمات احتمالی محافظت می‌شود.

نوکیا در این محصول خود از یک دوربین سه گانه استفاده کرده است. سه دوربینی که در یکی سنسور ۴۸ مگاپیکسلی و در دوتای دیگر حسگرهای ۸ و ۵ مگاپیکسلی قرار دارند، مجموعه دوربین‌‌های این محصول را شامل می‌شوند. دوربین سلفی این محصول هم به سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده است.

باتری ۳۵۰۰ میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی­‌های این گوشی جدید هستند. این محصول امکان شارژ ۱۰ واتی دارد که سرعت شارژ مطلوبی را برای این محصول به همراه دارد.

بیشتر بخوانید:

مقایسه هوآوی پی ۵۰ با شیائومی می ۱۱ اولترا

مقایسه هوآوی پی ۵۰ با گلکسی اس ۲۱ اولترا

وان پلاس نورد N10 5G

بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان [مهر 1400]
بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۶.۴۹ اینچی (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۴ گانه (۶۴/۸/۵/۲) ؛ سلفی ۱۶ مگاپیکسل
  • سخت‌افزار: کوالکام اسنپدراگون ۶۹۰ فایوجی همراه با رم ۶ گیگابایتی
  • باتری: ۴۳۰۰ میلی آمپرساعت

با صفحه‌نمایش دارای ظاهر زیبایی است. ۶.۴۹ اینچ با رزولوشن FullHD Plus است که تصاویر شفافی را به نمایش می‌گذارد. این صفحه‌نمایش در هر اینچ ۴۰۶ پیکسل را نشان می‌دهد که این یعنی جزئیات و وضوح تصویر عالی است. همچنین روکش این نمایشگر لایه‌ی محافظ Corning Gorilla Glass 3 است که از خط‌وخش و ضربه جلوگیری می‌کند. وان‌پلاس تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند.

بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان وان پلاس تراشه‌ی این محصول Qualcomm SM6350 Snapdragon 690 5G (8 nm) Chipset از تراشه‌های ۸ نانومتری کوالکام است که به همراه ۶ گیگابایت رم عرضه می‌شود. تراشه‌ی گرافیکی Adreno 619L هم برای پخش ویدئو و بازی در این محصول درنظر گرفته شده است.

این گوشی در ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده است. دوربین اصلی NORD N10 5G یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی دارد و فلش LED برخوردار است. سنسور ۸ مگاپیکسلی دیگر از نوع فوق‌عریض و سنسور ۲ مگاپیکسلی عمق و لنز ماکرو هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی NORD N10 5G را تشکیل داده‌اند.

دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی، درگاه USB Type-C 2.0 و حسگر اثرانگشت اپتیکال در پشت گوشی هم از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد است.

سوالات متداول

در اینجا به برخی سوالات متداول مرتبط با بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان می‌پردازیم.

بهترین گوشی شیائومی تا ۷ میلیون تومان کدام است؟

گرچه در این رده قیمتی در محصولات شیائومی عناوین مختلف و متعددی در دسترس است، گوشی پوکو ایکس ۳ پرو شاید جذاب‌ترین گزینه باشد. این گوشی از نمایشگر بزرگ ۶.۶۷ اینچی، یک ماژول دوربین اصلی ۴ گانه با سنسورهای ۴۸/۸/۲/۲ مگاپیکسلی بهره‌مند است و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی دارد. باتری بزرگ ۵۱۶۰ میلی آمپرساعتی منبع انرژی این گوشی است و قلب تپنده آن پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۶۰ که با ۶ یا ۸ گیگابایت رم قدرت پردازشی بالایی نصیب شما می‌کند.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۷ میلیون تومان کدام است؟

بالطبع یک گوشی با چنین قیمتی را باید در سری A محصولات سامسونگ جستجو کرد. گلکسی A42 یکی از از جذابترین گوشی‌های بازار در این رده قیمتی است که نمایشگری ۶.۶ اینچی دارد. این محصول از یک ماژول دوربین اصلی ۴ گانه شامل سنسورهای ۴۸/۸/۵/۵ مگاپیکسلی بهره‌مند است و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی دارد. قلب تپنده این گوشی پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۷۵۰G است که در کنار ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت رم ارائه می‌شود. باتری این گوشی نیز ظرفیتی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − دو =