بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان [فروردین 1402]

بهترین گوشی های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان [فروردین ۱۴۰۲]

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

آیا شما هم قصد خرید یک گوشی سامسونگ با قیمت مناسب را دارید؟ ما در این مقاله برخی از بهترین گوشی های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

پیش از این، بعضی از بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ تا ۳ میلیون، ۴ میلیون و ۵ میلیون تومان را معرفی کردیم. مقاله بهترین گوشی های میان رده سامسونگ تا ۶ میلیون، ۷ میلیون، ۸ میلیون و ۹ میلیون تومان هم به شما کمک می‌کند که گزینه بهتری را انتخاب کنید.

احتمالاً برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام خرید یک گوشی همراه با تنوع زیادی از این محصولات مواجه شوید. این موضوع باعث می‌شود که ندانید چه گوشی برای شما مناسب است. ما در اینجا به شما کمک می‌کنیم که یک گوشی سامسونگ مناسب با قیمت حدود ۱۰ میلیون تومان خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان

بهترین گوشی گیمینگ تا ۱۰ میلیون تومان

بهترین گوشی های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان

سامسونگ یکی از برندهای معروف و محبوب تولیدکننده گوشی است که محصولات با کیفیتی در رده‌های قیمتی مختلف وارد بازار می‌کند. در رده قیمتی ۹ تا ۱۰ میلیون، شما می‌توانید گوشی‌های میان رده و خوب این برند را خریداری کنید. از این رو، ما این گفتار را به معرفی برخی از بهترین گوشی های ۱۰ میلیون تومانی سامسونگ اختصاص داده‌ایم. همراه ما باشید.

سامسونگ گلکسی M32

بهترین گوشی های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۶.۴ اینچ، ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
  • دوربین: چهارگانه با کیفیت ۶۴+۸+۲+۲ مگاپیکسل/ دوربین سلفی: ۲۰ مگاپیکسل
  • تراشه و رم: MediaTek MT6769V/CU Helio G80/ رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایت
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • ابعاد: ۱۶۰ در ۷۴ در ۹ میلی‌متر
  • سال عرضه: ۲۰۲۱

گوشی M32 به یک نمایشگر سوپر آمولد ۶.۴ اینچی مجهز است که رزولوشن ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل، نسبت تصویر ۲۰:۹، تراکم پیکسلی ۴۱۱ پیکسل بر اینچ را ارائه می‌دهد. مشخصات M32 از نظر نمایشگر فوق‌العاده است.

از دیگر مشخصات گوشی M32 که قابل توجه هم هست می‌توان به نمایشگر با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و روشنایی ۸۰۰ نیت اشاره کرد. بعلاوه، ۸۳.۵ درصد مساحت پنل جلو نیز به نمایشگر اختصاص داده شده است. به طور کلی با توجه به قیمت گوشی سامسونگ M32 این گوشی را در بخش نمایشگر کاملاً تایید می‌کنیم.

پردازشی گوشی M32 توسط تراشه مدیاتک هلیو G80 تأمین خواهد شد که براساس معماری ۱۲ نانومتری تولید می‌شود. این تراشه که در M32 استفاده شده است یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای متشکل از دو هسته‌ی A75 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتزی و شش هسته‌ی کم مصرف A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی دارد.

این تراشه به عنوان یک تراشه گیمینگ میانرده کاربرد دارد و از نظر عملکرد بین دو تراشه G90 و G70 قرار می‌گیرد. همین امر در تعیین قیمت گوشی سامسونگ M32 نیز موثر بوده است.

ماژول دوربین گوشی M32 به شکل مربع است و چهار لنز در آن تعبیه شده است. لنز اصلی گوشی ام سی و دو ۶۴ مگاپیکسلی، اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی به صورت جداگانه روی پنل پلی کربنات پشتی قرار گرفته‌اند. در بخش دوربین گوشی سامسونگ M32 مشخصات دیگری از جمله فلش ال ای  دی، حالت پاناروما و پشتیبانی از  HDR هم دارد.

ناگفته نماند که دوربین سلفی گوشیM32 نیز ۲۰ مگاپیکسلیست. هم دوربین جلو و هم دوربین پشتی قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰پیکسل را با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را دارند. در کل در رابطه با گوشی سامسونگM32 می‌توان گفت که قیمت گوشی M32 با این مشخصات دوربین ارزش خرید بالایی دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی تا ۸ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی در هر بازه قیمتی

گلکسی A32 5G

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان
بهترین گوشی های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۶.۵ اینچ از نوع TFT LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل
  • پردازنده: مدیاتک MT6853 دایمنسیتی ۷۲۰ ۵G
  • رم: ۴، ۶ و ۸ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ گیگابایت
  • دوربین: چهارگانه با کیفیت ۴۸ + ۸ + ۵ + ۲ مگاپیکسل/ دوربین سلفی: ۱۳ مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

گوشی گلکسی ۵G A32 سامسونگ با ابعاد ۱۶۴.۲×۷۶.۱×۹.۱ میلی‌متر و وزن ۲۰۵ گرم روانه بازار می‌شود. گلکسی ۵G A32 از تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۷۲۰ ۵G برخوردار است. این تراشه ۷ نانومتری قدرت نسبتاً خوبی دارد. همچنین مسئولیت پردازش گرافیکی این گوشی هم بر عهده Mali-G57 MC3 است. سیستم‌عامل این تلفن همراه در زمان عرضه، اندروید ۱۱ و رابط کاربری آن هم One UI 3.0 بود.

شما می‌توانید این گوشی هوشمند را با نسخه‌های رم ۴، ۶ و یا ۸ گیگابایت خریداری نمایید.البته توجه داشته باشید که حافظه داخلی هر سه نسخه‌های رم، ۱۲۸ گیگابایت است.

نوع حافظه داخلی این گوشی که یکی از بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ است، eMMC 5.1 بوده که عملکرد خوبی دارد. اگر فکر می‌کنید به فضای ذخیره بیشتری برای نگهداری فایل‌های خود نیاز دارید، می‌توانید از کارت حافظه استفاده کنید.

سامسونگ گلکسی ۵G A32 با دوربین چهارگانه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. دوربین اصلی این گوشی یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی است که با گشودگی دیافراگم ۱.۸ عرضه می‌شود. این لنز واید ۲۶ میلی‌متری از قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند و کیفیت نسبتاً خوبی دارد.

سایر لنزهای این تلفن همراه شامل لنز اولترا واید، ماکرو و دوربین سنجش عمق می‌شود که با سنسورهای ۸، ۵ و ۲ مگاپیکسلی روانه بازار می‌شوند. دوربین سلفی این گوشی هم دارای یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم ۲.۲ است.

گلکسی A23 4G

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان
بهترین گوشی های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۶.۶ اینچ از نوع PLS LCD، رزولوشن ۲۴۰۸×۱۰۸۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز
  • دوربین: ۵۰+۵+۲+۲ مگاپیکسل / دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل
  • تراشه و رم: اسنپدراگون ۶۸۰ ۴G / رم ۴، ۶ و ۸ گیگابایت
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
  • ابعاد: ۸.۴×۷۶.۹×۱۶۵.۴ میلی‌متر
  • سال عرضه: ۲۰۲۲

گوشی دیگری که می‌تواند یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا ۸ میلیون تومان باشد، گلکسی A23 نسخه ۴G است. این اسمارت‌فون به نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل مجهز شده و از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. گوریلا گلس ۵ نیز وظیفه محافظت از گوشی را بر عهده دارد.

قلب تپنده این گوشی، تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ است که در کنار نسخه‌های رم و حافظه ۶۴/۴، ۶۴/۶، ۱۲۸/۴، ۱۲۸/۶ و ۱۲۸/۸ گیگابایتی، عملکرد قابل قبولی را ارائه می‌دهد. در پنل پشتی این گوشی شاهد لنزهای واید ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال، ۵ مگاپیکسلی اولترا واید، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق هستیم. برای عکاسی سلفی هم به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دسترسی خواهید داشت.

از دیگر مشخصات گلکسی A23 فور جی می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد که با توان ۲۵ وات شارژ می‌شود. این گوشی با اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 5 به فروش می‌رسد. خبر خوب این است که نسخه جدید اندروید ۱۳ برای این گوشی منتشر می‌شود.

گلکسی A23 با مشخصات قابل قبولی که دارد، می‌تواند در راهنمای خرید گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان قرار بگیرد؛ اما برخی از گوشی‌های شیائومی در این رده قیمتی، کار را برای این گوشی سخت می‌کنند. دوربین اصلی خوب، اندروید ۱۲ و شارژدهی باتری، از جمله ویژگی‌های خوب این گوشی محسوب می‌شوند؛ اما از نظر سایر مشخصات باید گفت A32 سامسونگ یک گوشی معمولی است که شما را نا امید نمی‌کند.

سامسونگ گلکسی A14

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان
بهترین گوشی های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۶.۶ اینچ ۶.۶ اینچ از نوع PLS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل
  • پردازنده: اMediaTek MT6833 Dimensity 700
  • رم: ۴ و ۶ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت (پشتیبانی از درگاه اختصاصی حافظه)
  • دوربین: چهارگانه با کیفیت ۵۰ + ۲ + ۲ مگاپیکسل/ دوربین سلفی: ۱۳ مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

صفحه نمایش A14 نسبت به نسل قبلی کمی بزرگتر شده و به ۶.۶ اینچ رسیده است؛ بنابراین اگر شما نمایشگر بزرگتر را کاربردی‌تر می‌دانید، این اندازه برای شما مناسب خواهد بود. خوبی نمایشگرهای بزرگ اینست که هم بازی کردن با آنها راحت‌ترست و هم اینکه فیلم دیدن در صفحه‌نمایش بزرگتر به مراتب جذاب‌ترست. به همین دلیل است که برای کاربرانی که با گوشی فیلم می‌بینند و گیم می‌زنند صفحه‌نمایش‌هایی با این اندازه توصیه می‌شود.

A14 سامسونگ از دوربین سه‌تایی بهره برده که لنزهای واید، ماکرو و سنسور عمق را شامل می‌شود. لازم به ذکرست که در این پنل لنز اولتراواید به چشم نمی‌خورد، اما با این حال لنزهای دیگر عکس‌برداری شما را متنوع‌تر می‌کنند. سنسور عمق کمک می‌کند تا عکس‌های پرتره بهتری بگیرید و با لنز ماکرو نیز می‌توانید در فاصله بسیار نزدیک از جزئیات ریز مانند طراحی سنگ، مژه چشم و… عکس بگیرید. البته از این لنز توقع کیفیت عالی نداشته یاشید، اما باز هم می‌تواند نیاز شما را برطرف کند.

دوربین واید یا همان اصلی از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 تشکیل شده که در روز توانایی ثبت کردن عکس‌ها را با جزئیات نسبتاً خوبی دارد و در مقایسه با برخی از رقبای خود عملکرد راضی‌کننده‌تری ارائه می‌دهد. در خصوص فیلمبرداری خبری از پشتیبانی کیفیت ۴k نیست، اما می‌توانید فیلم‌هایی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کنید.

سامسونگ گوشی A14 نسخه ۵G را با دو تراشه مختلف عرضه کرده است. این دو مورد، تراشه اگزینوس ۱۳۳۰ و دایمنسیتی ۷۰۰ را شامل می‌شود. تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ در نسل قبلی نسخه ۵G هم دیده شد و از نظر عملکرد کاربران مشکلی با آن نداشتند. A14 از نظر حافظه در سه نسخه ۶۴/۴، ۱۲۸/۴ و ۱۲۸/۶ گیگابایت عرضه شده است.

سامسونگ گلکسی M33

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان
بهترین گوشی های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۶.۶ اینچ از نوع TFT LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل
  • دوربین: چهار‌گانه با کیفیت ۵۰ + ۵ + ۲ + ۲ مگاپیکسل/ دوربین سلفی: ۸ مگاپیکسل
  • تراشه و رم: اگزینوس ۱۲۸۰ / ۶ و ۸ گیگابایت
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت (نسخه گلوبال)
  • ابعاد:۱۶۵.۴ در ۷۶.۹ در ۹.۴ میلی‌متر
  • سال عرضه: ۲۰۲۲

گوشی گلکسی M33 با استفاده از تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ قدرت می‌گیرد. این تراشه ۵ نانومتری عملکرد نسبتاً خوبی دارد و می‌تواند برای کارهای معمولی و حتی برای بازی‌های ویدئویی کار شما را راه بیندازد. این تراشه موجب می‌شود که گوشی مذکور هنگام بازی کردن داغ نشود. به همین دلیل هم می‌توان گلکسی M33 را یکی از بهترین گوشی های ۱۰ میلیون تومانی سامسونگ به شمار آورد.

پردازنده مرکزی گلکسی M33 سامسونگ هشت هسته‌ای بوده که شامل دو هسته ۲.۴ گیگاهرتزی Cortex-A78 و شش هسته ۲.۰ گیگاهرتزی Cortex-A55 می‌شود. وظیفه پردازش گرافیکی این گوشی هم بر عهده Mali-G68 است.

به‌طورکلی، پردازنده این گوشی شما را راضی می‌کند و می‌توانید آن را به‌عنوان یک گوشی گیمینگ میان‌رده انتخاب کنید. شما می‌توانید این تلفن همراه را در نسخه‌های رم ۶ و ۸ گیگابایتی خریداری کنید که حافظه داخلی هر دو نسخه‌های مذکور به‌اندازه ۱۲۸ گیگابایت است.

گوشی گلکسی M33 با دوربین چهارگانه در اختیار شما قرار می‌گیرد که دوربین اصلی آن دارای یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ۱.۸ است. این لنز واید از قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند و عکس‌های متوسط رو به‌خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد.

سایر لنزهای این گوشی شامل لنز اولترا واید، سنسور تشخیص عمق تصویر و لنز ماکرو می‌شود که به ترتیب با سنسورهای ۵، ۲ و ۲ مگاپیکسلی در این گوشی تعبیه شده‌اند. دوربین سلفی آن هم دارای یک لنز ۸ مگاپیکسلی است و کیفیت عکس‌های آن قابل‌قبول به نظر می‌رسد.

از سوی دیگر، نسخه هند گلکسی M33 سامسونگ دارای یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و شارژدهی بهتری در اختیار شما قرار می‌دهد. گلکسی M33 سامسونگ از قابلیت شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند و برای رسیدن شارژ به ۱۰۰ درصد کامل، نیاز به زمان نزدیک به ۸۰ دقیقه داریم.

سؤالات متداول

بهترین گوشی های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان کدام‌اند؟

از مهم‌ترین و بهترین گوشی‌هایی که شما می‌توانید با پرداخت تقریبی ۱۰ میلیون تومان از آن‌ها بهره‌مند شوید، می‌توان به گلکسی A32 و گلکسی A23 4G اشاره کرد.

هنگام خرید بهترین گوشی های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید بهترین گوشی های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان باید نوع نیاز و الگوی استفاده خود را مد نظر قرار دهید. اگر از گوشی خود برای تماشای محتوای ویدیویی استفاده می‌کنید، باید قابلیت‌های نمایشگر و باتری آن را در نظر بگیرید. اگر به حافظه زیادی احتیاج دارید، بهتر است به تنوع نسخه حافظه و پشتیبانی دستگاه از نصب کارت حافظه توجه کنید. در مجموع، گوشی‌هایی که تراشه بهتری دارند، به عملکرد بهینه مصرف باتری نیز کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

منبع: TECHRATO

نظر شما درباره‌ی بهترین گوشی های سامسونگ تا ۱۰ میلیون تومان چیست؟ شما فکر می‌کنید جای چه گوشی‌های دیگری در این لیست خالی است؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =