بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان [بهمن 1401]

بهترین گوشی های سامسونگ تا ۴ میلیون تومان [بهمن ۱۴۰۱]

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

کمپانی سامسونگ تنوع قیمت نسبتا خوبی دارد و گوشی‌های خود را با مشخصات قابل قبول و رابط کاربری بهینه‌ ارائه می‌کند. اگر قصد خرید گوشی تا ۴ میلیون را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با معرفی بهترین گوشی های سامسونگ تا ۴ میلیون تومان همراه ما باشید.

به نظر شما برای خرید یک گوشی هوشمند باید چقدر بودجه داشته باشیم؟ شاید برای شما جالب باشد بدانید که با پرداخت هزینه‌های بسیار کم هم می‌توانید از گوشی‌های هوشمند خوبی بهره‌مند شوید. شرکت‌های تولیدکننده گوشی تلاش می‌کنند تا سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند؛ بر همین اساس، گوشی‌های خود را در تنوع قیمتی بالایی عرضه می‌کنند.

سامسونگ هم یکی از برندهای معتبر تولیدکننده گوشی است که سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است و گوشی های خوبی را تا رنج قیمت ۴ میلیون تومان تولید می‌کند. در ادامه،‌ برخی از بهترین گوشی های سامسونگ تا ۴ میلیون تومان را معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سامسونگ تا ۴ میلیون تومان

سامسونگ یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده گوشی است که گوشی‌های اقتصادی خوبی را روانه بازار می‌کند. البته باید توجه داشته باشید که شما به میزان هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، از کیفیت گوشی‌ها بهره‌مند خواهید شد. در نظر داشته باشید گوشی‌هایی که در این لیست ذکر می‌کنیم، بیشتر برای استفاده روزمره و معمولی هستند.

پس اگر به دنبال یک گوشی ساده و مقرون‌به‌صرفه برای انجام کارهای عادی هستید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. توجه داشته باشید که این لیست به ترتیب بهترین تا بدترین نوشته نشده است.

گلکسی A04

بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان
بهترین گوشی های سامسونگ تا ۴ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۶.۵ اینچ، ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل
  • دوربین: ۵۰+۲ مگاپیکسل / دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل
  • تراشه و رم: پردازنده هشت هسته‌ای / رم ۳، ۴، ۶ و ۸ گیگابایت
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
  • ابعاد: ۹.۱×۷۶.۳×۱۶۴.۴ میلی‌متر
  • سال عرضه: ۲۰۲۲

اگر به‌دنبال خرید یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا ۴ میلیون تومان هستید، گلکسی A04 می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب و کاربردی باشد. این گوشی هوشمند ارزش خرید بالاتری نسبت به نسل قبلی خود، یعنی گلکسی A03 دارد. این گوشی از نمایشگر ۶.۵ اینچی PLS LCD برخوردار شده و از رزولوشن ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

برای این گوشی یک تراشه هلیو P35 (نسخه آسیا) در نظر گرفته شده و در نسخه‌های رم ۳، ۴، ۶ و ۸ گیگابایتی با حافظه ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. برای عکاسی نیز به دوربین‌های ۵۰ مگاپیکسلی واید و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق دسترسی دارید. این دوربین از ضبط ویدیوی ۱۰۸۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند. دوربین گلکسی A04 با توجه به قیمتی که برای آن پرداخت می‌کنید، عملکرد خوبی دارد و در نور مناسب، عکس‌های قابل قبولی را ثبت می‌کند. در نمای جلویی این گوشی نیز یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی نیز شارژدهی خوبی دارد و اگر کاربر کم‌مصرفی باشید، تا دو روز هم دوام می‌آورد. شارژر ۱۵ واتی این گوشی نیز سرعت معمولی دارد که در این بازه قیمتی، چندان عجیب نیست. گلکسی A04 یکی از جدیدترین گوشی‌هایی است که در این راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا ۴ میلیون تومان به آن اشاره کردیم.

گلکسی F13

بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان
بهترین گوشی های سامسونگ تا ۴ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۶.۶ اینچ، ۲۴۰۸×۱۰۸۰ پیکسل
  • دوربین: ۵۰+۵+۲ مگاپیکسل / دوربین سلفی: ۸ مگاپیکسل
  • تراشه و رم: اگزینوس ۸۵۰ (۸ نانومتر) / رم ۴ گیگابایت
  • باتری: ۶۰۰۰ میلی‌‌آمپرساعت
  • ابعاد: ۹.۳×۷۶.۹×۱۶۵.۴ میلی‌متر
  • سال عرضه: ۲۰۲۲

گوشی دیگری که در راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا ۴ میلیون تومان به آن اشاره می‌کنید، گلکسی F13 است که در تابستان امسال روانه بازار شد. سامسونگ در این گوشی از نمایشگر ۶.۶ اینچی PLS LCD استفاده کرده که از رزولوشن ۲۴۰۸×۱۰۸۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و با گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

گلکسی F13 در دو نسخه ۶۴/۴ و ۱۲۸/۴ گیگابایتی عرضه می‌شود و از نصب کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی از تراشه اگزینوس ۸۵۰ (۸ نانومتری) بهره می‌برد  وظیفه پردازش گرافیکی را Mali-G52 بر عهده دارد. گلکسی F13 از نظر عملکرد پردازشی نیز رضایت‌بخش ظاهر شده و ارزش خرید در این بازه قیمتی را دارد.

از دیگر مشخصات گلکسی F13 باید به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی واید، ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق اشاره کرد. دوربین سلفی گوشی نیز ۸ مگاپیکسلی است. هر دو دوربین اصلی و سلفی از ضبط ویدیوی ۱۰۸۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کنند و از نظر عکاسی و فیلم‌برداری، نسبتا خوب ظاهر می‌شوند. دوربین این گوشی در شرایط نوری مناسب، شما را نا امید نمی‌کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باعث شده گلکسی F13 را یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا ۴ میلیون تومان بدانیم، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که شارژدهی خوبی دارد و با سرعت شارژ ۱۵ وات شارژ می‌شود.

سامسونگ گلکسی A03s

بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان
راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا ۴ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۶.۵ اینچ، ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل
  • دوربین: ۱۳+۲+۲ مگاپیکسل/ دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل
  • تراشه و رم: مدیاتک هلیو P35 / رم ۳ و ۴ گیگابایت
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • ابعاد: ۹.۱×۷۵.۹×۱۶۴.۲ میلی‌متر
  • سال عرضه: ۲۰۲۱

گوشی سامسونگ گلکسی A03s یکی از محصولاتی است که شما می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر از ۴ میلیون از آن بهره‌مند شوید. این گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه با یک نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع PLS LCD در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید برای تماشای فیلم و سریال از آن استفاده کنید. به همین دلیل هم یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا ۴ میلیون تومان است. رزولوشن نمایشگر این گوشی به‌اندازه ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است و رنگ‌های شارپ نمایشگر را به‌خوبی به نمایش می‌گذارد.

یکی از دلایلی که ما این تلفن همراه را در این فهرست آورده‌ایم، عملکرد خوب باتری آن است. سامسونگ در تولید این گوشی از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است که می‌تواند تا یک روز به‌راحتی شارژ را در خود نگه دارد.

در تولید گوشی گلکسی A03s از یک پردازنده پایین رده مدیاتک MT6765 هلیو P35 استفاده شده است. این پردازنده به شما اجازه می‌دهد که از Galaxy A03s برای بازی‌های معمولی مانند پابجی استفاده کنید. بااین‌حال، توجه داشته باشید که کیفیت بازی را قبل از اجرا، پایین نگه دارید. البته این احتمال وجود دارد که هنگام استفاده از این گوشی برای بازی‌های مذکور، با لگ مواجه شوید.

علاوه بر پردازنده پایین رده، رم این گوشی هم چندان بالا نیست و با نسخه‌های رم ۳ و ۴ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این موضوع نشان می‌دهد که گوشی سامسونگ گلکسی A03s بیشتر برای کارهای معمولی مناسب است. این گوشی با نسخه‌های حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی روانه بازار می‌شود که اگر فکر می‌کنید به فضای داخلی بیشتری نیاز دارید، می‌توانید با کارت حافظه، آن را افزایش دهید.

این دستگاه که یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا ۴ میلیون تومان به شمار می‌رود، با دوربین سه‌گانه با کیفیت ۱۳، ۲ و ۲ مگاپیکسل در اختیار شما قرار می‌گیرد. دوربین سلفی آن هم دارای یک سنسور ۵ مگاپیکسلی است. یک حسگر اثر انگشت هم در کنار گوشی تعبیه شده است که به شما این امکان را می‌دهد قفل گوشی خود را به‌راحتی باز کنید.

سامسونگ گلکسی A03

بهترین گوشی های 4 میلیون تومانی سامسونگ
بهترین گوشی های ۴ میلیون تومانی سامسونگ
  • نمایشگر: ۶.۵ اینچ، رزولوشن ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل
  • دوربین: ۴۸+۲ مگاپیکسل / دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل
  • تراشه و رم: هشت هسته‌ای (۲ هسته ۱.۶ و ۶ هسته ۱.۶ گیگاهرتزی) / رم ۳ و ۴ گیگابایت
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • ابعاد: ۹.۱×۷۵.۹×۱۶۴.۲ میلی‌متر
  • سال عرضه: ۲۰۲۱

یکی دیگر از گوشی‌هایی که با پرداخت هزینه منطقی کمتر از ۴ میلیون می‌توانید خریداری کنید، سامسونگ گلکسی A03 است. این گوشی با یک نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع PLS TFT در اختیار شما قرار می‌گیرد و به دلیل داشتن رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، برای کارهای روزمره مناسب است.

پنل جلوی این گوشی شیشه‌ای است و سایر بخش‌های آن تماماً پلاستیکی هستند که باعث می‌شود که در دست گرفتن گوشی گلکسی A03، حس یک گوشی اقتصادی را به شما القا کند. سامسونگ در ساخت این تلفن همراه از دوربین دوگانه استفاده کرده است که نسبت به مورد قبلی، کیفیت پایین‌تری دارد. دوربین اصلی این گوشی با کیفیت ۴۸ و سنسور تشخیص عمق تصویر هم با کیفیت ۲ مگاپیکسل عرضه می‌شود.

این گوشی می‌تواند به‌عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا ۴ میلیون تومان به شمار بیاید. دوربین سلفی این گوشی هم کیفیت ۵ مگاپیکسلی دارد که نباید از آن انتظار زیادی داشته باشید. سامسونگ در ساخت گوشی گلکسی A03 از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده کرده است که برای یک گوشی پایین رده، ظرفیت مناسبی به نظر می‌رسد.

گوشی مذکور با نسخه‌های رم ۳ و ۴ گیگابایتی در اختیار شما قرار می‌گیرد. حافظه داخلی آن هم بین ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت متغیر است که شما می‌توانید بسته به نیاز و هزینه خود، بهترین مورد را خریداری کنید. البته خوب است بدانید که این گوشی همراه با رم ۳ گیگابایت و حافظه ۳۲ گیگابایتی، قیمت مناسب‌تری نسبت به رم ۴ و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی دارد.

بیشتر بخوانید

سامسونگ گلکسی M11

بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان
بهترین گوشی های سامسونگ تا ۴ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۶.۴ اینچ، ۱۵۶۰×۷۲۰ پیکسل
  • دوربین: ۱۳+۵+۲ مگاپیکسل / دوربین سلفی: ۸ مگاپیکسل
  • تراشه و رم: اسنپدراگون ۴۵۰ /  رم ۳ و ۴ گیگابایت
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • ابعاد: ۹×۷۶.۳×۱۶۱.۴ میلی‌متر
  • سال عرضه: ۲۰۲۰

یکی دیگر از بهترین گوشی های سامسونگ ۴ میلیون تومانی که می‌تواند قابلیت‌های زیادی در اختیار شما قرار دهد، گوشی گلکسی M11 است. این تلفن هوشمند با نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع PLS TFT در اختیار شما قرار می‌گیرد که به دلیل داشتن رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۶۰ پیکسلی، به شما این امکان را می‌دهد که برای کارهای معمولی از آن استفاده کنید.

ابعاد این گوشی به‌اندازه ۱۶۱.۴×۷۶.۳×۹ میلی‌متر است و با وزن ۱۹۷ گرم در اختیار شما قرار می‌گیرد. به‌جز پنل جلوی این گوشی که شیشه‌ای است، سایر بخش‌های آن تماماً پلاستیکی هستند و کیفیت متوسطی دارند. سامسونگ در تولید گوشی گلکسی M11 از پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ استفاده کرده است و Adreno 506 هم وظیفه پردازش گرافیکی این تلفن همراه را برعهده دارد.

شما می‌توانید گوشی گلکسی ام ۱۱ را با نسخه‌های رم ۳ یا ۴ گیگابایتی خریداری نمایید که پیشنهاد ما، خرید نسخه ۴ گیگابایتی است. این گوشی هوشمند با حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی در اختیار شما قرار می‌گیرد. ویژگی مثبت گلکسی M11 این است که از درگاه اختصاصی حافظه پشتیبانی می‌کند. پس اگر فکر می‌کنید که به فضای داخلی بیشتری نیاز دارید، می‌توانید با استفاده از کارت حافظه، به‌راحتی آن را افزایش دهید.

گوشی گلکسی M11 با دوربین سه‌گانه عرضه می‌شود که لنزهای واید، اولترا واید و سنسور تشخیص آن با کیفیت ۱۳، ۵ و ۲ مگاپیکسل روانه بازار می‌شوند. دوربین سلفی این گوشی هم دارای یک سنسور ۸ مگاپیکسلی است که به شما این امکان را می‌دهد عکس‌های نسبتاً قابل‌قبولی از خود بگیرید.

این مورد که یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا ۴ میلیون تومان به شمار می‌رود، با یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت در دسترس عموم قرار می‌گیرد. پردازنده کم‌مصرف این گوشی باعث می‌شود که شارژدهی نسبتاً خوبی داشته باشد و بتوانید یک روز به‌راحتی از آن استفاده کنید. این تلفن همراه دارای یک حسگر اثر انگشت است که در پنل پشتی تعبیه شده است و سرعت نسبتاً خوبی دارد.

بیشتر بخوانید

گلکسی A04s

گلکسی A04s

  • نمایشگر: ۶.۵ اینچ، ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل
  • دوربین: ۵۰+۲+۲ مگاپیکسل / دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل
  • تراشه و رم: اگزینوس ۸۵۰ (۸ نانومتر) / ۳ و ۴ گیگابایت
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
  • ابعاد: ۹.۱×۷۶.۷×۱۶۴.۷ میلی‌متر
  • سال عرضه: ۲۰۲۲

Galaxy A04s یکی از بهترین گوشی های ۴ میلیون تومانی سامسونگ است که ظاهری شبیه به سایر گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه سامسونگ دارد. این گوشی خوش‌دست از بدنه و فریم پلاستیکی ساخته شده و از نصب دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. نمایشگر ۶.۵ اینچی گلکسی A04s با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل، از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به سیستم‌عامل اندروید ۱۲، رابط کربری One UI 4، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت، اسکنر اثر انگشت در لبه گوشی و تراشه اگزینوس ۸۵۰ اشاره کرد. گلکسی A04s از درگاه اختصاصی کارت حافظه برخوردار شده که می‌تواند خبر خوبی برای کاربران باشند.

شما می‌توانید این گوشی را در نسخه‌های رم ۳ و ۴ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی و در رنگ‌های مشکی، سبز، سفید و مسی خریداری کنید.

سؤالات متداول

قیمت گوشی‌ها از کجا استعلام می‌شود؟

محدوده قیمت بر اساس نسخه‌های متفاوت رم و حافظه است و استعلام قیمت گوشی‌ها از فروشگاه‌های آنلاین، از جمله ترب، ایمالز، ایران موبایل، دیجی‌کالا و … انجام می‌شود.

مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب گوشی چیست؟

برای پاسخ به این سوال هم باید نیاز و الگوی استفاده خود را مد نظر قرار دهید. برای مثال، اگر به عکاسی علاقه ندارید و یا کمتر از قابلیت‌های دوربین استفاده می‌کنید، لازم نیست برای خرید گوشی‌هایی که روی این ویژگی بهینه‌سازی شده‌اند، هزینه کنید. اگر معمولا با چندین اپلیکیشن به‌صورت همزمان کار می‌‌کنید یا اینکه زیاد بازی می‌کنید، قطعا به گوشی نیاز دارید که تراشه قوی‌تر و رم بالاتری داشته باشد. و اگر به ویژگی‌های مولتی مدیا نیاز دارید و از گوشی خود برای تماشای محتواهای ویدیویی استفاده می‌کنید، به گوشی با نمایشگر و پردازشگر گرافیکی بهتر نیاز دارید. در مجموع، گوشی‌های رده‌بالا و پرچمدار، تمام این ویژگی‌ها را ارائه می‌کنند؛ اما برخی گوشی‌های میان‌رده در برندهای سامسونگ، هواوی، شیائومی، پوکو و برخی برندهای چینی، تنها روی بعضی از این ویژگی‌ها تمرکز می‌کنند. به‌طور کلی، برای انتخاب گوشی مناسب، باید فاکتورهایی مثل تراشه، رم و حافظه، نمایشگر، دوربین و کیفیت ساخت آن را در نظر داشته باشید.

 

بیشتر بخوانید:

 

منبع: TECHRATO

نظر شما درباره بهترین گوشی های سامسونگ تا ۴ میلیون تومان چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + هجده =