بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون تومان [آذر 1401]

بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان [آذر ۱۴۰۱]

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

با بودجه ۱۰ میلیون تومانی می‌توانید یکی از بهترین میان‌رده‌های شیائومی را خریداری کنید. در این مقاله، برخی از بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان را معرفی می‌کنیم.

در مقاله‌های قبلی، بهترین گوشی های میان رده و اقتصادی شیائومی تا ۳ میلیون، ۴ میلیون، ۵ میلیون، ۶ میلیون، ۷ میلیون، ۸ میلیون و ۹ میلیون تومان را معرفی کردیم. راهنمای خرید بهترین گوشی های ۱۰ میلیون تومانی شیائومی نیز مثل مقاله‌های قبلی می‌تواند در انتخاب بهتر به شما کمک کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان

به نقل از Techtrends.news، گوشی‌های در رنج ۹ تا ۱۰ میلیون شیائومی از جمله محصولات میان رده و برخی از آنها قاتل پرچم‌دار هستند که توانسته‌اند محبوبیت زیادی بین مردم کسب کنند؛ اما تنوع محصولات در این حدود قیمت نیز بالاست. به همین خاطر در ادامه، لیستی از بهترین گوشی‌های شیائومی را معرفی می‌کنیم که می‌توانید با قیمت حدود ۱۰ میلیون تومان بخرید.

شیائومی ۱۱T

بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون تومان

  • نمایشگر: ۶.۶۷ اینچ (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۳ گانه (۱۰۸/۸/۲) ؛ سلفی ۱۶ مگاپیکسل
  • سخت افزار: MediaTek MT6893 Dimensity 1200 5G همراه با رم ۸ گیگابایت
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت

شیائومی ۱۱ تی با یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل در اختیار شما قرار می‌گیرد و کیفیت خیلی خوبی دارد. شیائومی در ساختار تلفن همراه از نمایشگر نوع AMOLED استفاده کرده است که توانایی نمایش یک میلیارد رنگ را دارد. نمایشگر این گوشی هوشمند با استفاده از کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود و مقاومت خیلی خوبی دارد. به همین دلیل هم آن را در میان بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان قرار داده‌ایم.

شیائومی ۱۱ تی قدرت خود را از تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ ۵G می‌گیرد. این تراشه ۶ نانومتری عملکرد نسبتاً خوبی دارد، اما ایراداتی هم در آن مشاهده می‌شود. یکی از معایب آن را می‌توان داغ کردن گوشی دانست. بنابراین اگر از این تلفن همراه برای بازی‌های ویدئویی در مدت زمان زیاد استفاده کنید، گوشی داغ می‌کند.

تراشه مرکزی این گوشی هشت هسته‌ای بوده که شامل یک هسته ۳.۰ گیگاهرتزی Cortex-A78، سه هسته ۲.۶ گیگاهرتزی Cortex-A78 و چهار هسته ۲.۰ گیگاهرتزی Cortex-A55 می‌شود. ۱۱ تی که یکی از بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان محسوب می‌شود، دارای پردازنده گرافیکی Mali-G77 MC9 است.

شیائومی ۱۱ تی دارای دوربین سه‌گانه است که کیفیت خیلی خوبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین اصلی این گوشی دارای یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم ۱.۸ است. این لنز واید ۲۶ میلی‌متری از قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که عکس‌های باکیفیتی بگیرید.

لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی هم از سایر اعضای خانواده دوربین گوشی به شمار می‌روند. دوربین سلفی این تلفن همراه هم دارای یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است.

باتری این گوشی مانند سایر محصولات میان‌رده موجود در بازار، عملکرد معمولی و نسبتاً خوبی دارد و با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، از شارژ سریع ۶۷ پشتیبانی می‌کند. با وجود تمام این مشخصات، شیائومی ۱۱ تی از بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان است.

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس

بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون تومان

  • نمایشگر: ۶.۶۷ اینچ (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۳ گانه (۱۰۸/۸/۲) ؛ سلفی ۱۶ مگاپیکسل
  • سخت افزار: MediaTek Dimensity 920 همراه با رم ۸/۶ گیگابایت
  • باتری: ۴۵۰۰ میلی آمپرساعت

شیائومی در ساخت این گوشی هوشمند از نمایشگر نوع Super AMOLED استفاده کرده است که تأثیر زیادی در افزایش شارژدهی آن دارد. این نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل روانه بازار می‌شود و کورنینگ گوریلا گلس ۵ هم از آن محافظت می‌کند.

در این گوشی خبری از پردازنده اسنپدراگون نیست و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس با استفاده از تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۹۲۰ ۵G قدرت می‌گیرد. این تراشه ۶ نانومتری به شما این امکان را می‌دهد که از گوشی مذکور برای اجرای اغلب برنامه‌های سنگین و بازی‌های ویدئویی استفاده کنید.

پردازنده مرکزی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس هشت هسته‌ای است. این هسته‌ها شامل دو هسته Cortex-A78 با حداکثر فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز می‌شود. مسئولیت پردازش گرافیکی این گوشی هوشمند هم بر عهده Mali-G68 MC4 است.

شما می‌توانید گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس را با نسخه‌های رم ۶ و ۸ گیگابایتی خریداری کنید. شیائومی در ساخت این گوشی هوشمند از حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی استفاده کرده است که در صورت نیاز به فضای ذخیره اضافه، می‌توانید از شیار دوم سیم‌کارت هم استفاده کنید. نوع حافظه داخلی این گوشی UFS 2.2 است که عملکرد خیلی خوبی دارد.

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس که یکی از بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان به شمار می‌رود، دارای دوربین سه‌گانه است. دوربین اصلی آن با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی روانه بازار می‌شود و کیفیت فوق‌العاده خوبی دارد.

این لنز واید ۲۶ میلی‌متری از قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند و با دریچه دیافراگم ۱.۹ عرضه می‌شود. لنزهای اولترا واید و ماکرو در این تلفن همراه با سنسورهای ۸ و ۲ مگاپیکسل در اختیار شما قرار می‌گیرند. در این گوشی خبری از سنسور تشخیص عمق تصویر نیست و دوربین سلفی آن هم با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم و ۲.۵ عرضه می‌شود.

برخلاف مورد قبلی، باتری گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس کمی ضعیف‌تر است و همین موضوع هم باعث می‌شود عملکرد شارژدهی آن پایین بیاید. شیائومی در ساخت این گوشی هوشمند از باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده است که در صورت استفاده مداوم و طولانی، شاید یک روز هم دوام نیاورد.

شیائومی پوکو F3

بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون تومان

  • نمایشگر: ۶.۶۷ اینچ (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۳ گانه (۴۸/۸/۵) ؛ سلفی ۲۰ مگاپیکسل
  • سخت افزار: Qualcomm SM8250-AC Snapdragon 870 5G همراه با رم ۸/۶ گیگابایت
  • باتری: ۴۵۲۰ میلی آمپرساعت

شیائومی در ساخت پوکو اف ۳ از نمایشگر نوع AMOLED استفاده کرده است که با تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل در اینچ عرضه می‌شود. این نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل روانه بازار شده و میزان نرخ نوسازی آن هم ۱۲۰ در نظر گرفته می‌شود.

گوشی پوکو F3 شیائومی با استفاده از تراشه قدرتمند کوالکام اسنپدراگون ۸۷۰ ۵G قدرت می‌گیرد. این تراشه ۷ نانومتری باعث می‌شود که در طول بازی بتوانید عملکرد خیلی خوبی داشته باشید. به همین دلیل هم ما آن را در میان بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان قرار داده‌ایم.

پردازنده مرکزی این گوشی هوشمند هشت هسته‌ای بوده که شامل یک هسته ۳.۲ گیگاهرتزی Kryo 585، سه هسته ۲.۴۲  گیگاهرتزی Kryo 585 و در نهایت چهار هسته ۱.۸ گیگاهرتزی Kryo 585 می‌شود. مسئولیت پردازش گرافیکی این تلفن همراه هم بر عهده Adreno 650 است.

گوشی پوکو F3 شیائومی با نسخه‌های رم ۶ و ۸ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و آن‌ها می‌توانند بسته به نیاز و هزینه خود، گزینه بهتر را انتخاب کنند. توجه داشته باشید که رم ۶ گیگابایتی این گوشی تنها با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت عرضه می‌شود.

این در حالی است که در صورت انتخاب رم ۸ گیگابایتی، دست شما برای انتخاب حافظه ۱۲۸ و همچنین ۲۵۶ گیگابایتی هم کاملاً باز است. نوع حافظه داخلی این گوشی UFS 3.1 است که عملکرد سریعی در اختیار شما قرار می‌دهد.

شیائومی در ساخت این گوشی هوشمند از دوربین سه‌گانه استفاده کرده است که کیفیت نسبتاً خوبی دارند. دوربین اصلی این گوشی دارای یک سنسور واید ۴۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم ۱.۸ است که از قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند. لنز اولترا واید در این تلفن همراه با سنسور ۸ مگاپیکسل و لنز ماکرو هم با سنسور ۵ مگاپیکسل روانه بازار می‌شوند.

این گوشی که یکی از بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان محسوب می‌شود، با لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و می‌توانند ویدئوهایی با کیفیت ۴K یا ۱۰۸۰ پیکسل با سرعت‌های مختلف ضبط کنند. دوربین سلفی این گوشی هم دارای یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم ۲.۵ است.

بیشتر بخوانید:

پوکو ایکس ۴ پرو

بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون تومان

  • نمایشگر: ۶.۶۷ اینچ (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۳ گانه (۱۰۸/۸/۲) ؛ سلفی ۱۶ مگاپیکسل
  • سخت افزار: Qualcomm SM6375 Snapdragon 695 5G همراه با رم ۸/۶ گیگابایت
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت

خطوط براق زیبایی روی پنل پشتی دیده می‌شود که می‌تواند به افزایش جذابیت این گوشی کمک کند. علاوه بر کیفیت، طراحی پوکو X4 پرو یکی از دلایلی است که ما آن را در میان بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان آورده‌ایم.

به‌علاوه، این گوشی هوشمند با نمایشگر AMOLED در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که کورنینگ گوریلا گلس ۵ هم از آن محافظت می‌کند. این نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل در اینچ روانه بازار شده و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی آن کیفیت خوبی در اختیار شما می‌گذارد.

نرخ نوسازی در نمایشگر این گوشی به‌اندازه ۱۲۰ هرتز و میزان روشنایی آن بین ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ نیز در نظر گرفته شده است. این موضوع باعث می‌شود که هنگام استفاده از گوشی پوکو ایکس ۴ پرو در زیر نور مستقیم خورشید در دیدن جزئیات مشکلی نداشته باشید. به دلیل پشتیبانی از HDR10، می‌توانید از کیفیت بالای نمایشگر این گوشی مطمئن باشید.

گوشی پوکو X4 پرو با استفاده از تراشه قدرتمند کوالکام اسنپدراگون ۶۹۵ ۵G قدرت می‌گیرد. این تراشه ۶ نانومتری موجب می‌شود که شما بتوانید از این گوشی هوشمند برای بازی‌های ویدئویی و اجرای اغلب برنامه‌های سنگین استفاده کنید.

پردازنده مرکزی این گوشی هم هشت هسته‌ای بوده که شامل دو هسته ۲.۲ گیگاهرتزی Kryo 660 Gold و شش هسته ۱.۷ گیگاهرتزی Kryo 660 Silver می‌شود. Adreno 619 هم مسئولیت پردازش گرافیکی این گوشی هوشمند را برعهده دارد و عملکرد پردازشی آن قابل‌قبول است.

سه دوربین در پنل پشتی این گوشی تعبیه شده‌اند که کیفیت قابل‌قبولی دارند. دوربین اصلی این گوشی دارای یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ۱.۹ است. این لنز واید ۲۶ میلی‌متری از قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که عکس‌های باکیفیتی بگیرید.

لنز اولترا واید و لنز ماکرو در این تلفن همراه با سنسورهای ۸ و ۲ مگاپیکسلی در دسترس عموم قرار می‌گیرند. یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی هم بالای نمایشگر این گوشی تعبیه شده است از آن به‌عنوان دوربین سلفی استفاده می‌شود.

می ۱۱ لایت NE

بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون تومان

  • نمایشگر: ۶.۵۵ اینچ (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۳ گانه (۶۴/۸/۵) ؛ سلفی ۲۰ مگاپیکسل
  • سخت افزار: Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G همراه با رم ۸/۶ گیگابایت
  • باتری: ۴۲۵۰ میلی آمپرساعت

یکی دیگر از بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان ، می ۱۱ لایت NE بوده که دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۷۸G 5G و  یک پردازنده ۶ نانومتریست است.

پردازنده‌ی مرکزی بکار رفته در این تراشه با معماری هشت هسته‌‌ای Kryo 670 ساخته شده و از طراحی Big-Little بهره می‌برد که در عمل چهار هسته‌ی آن با فرکانس‌ ۲.۴ و چهار هسته‌ی دیگر با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز کار می‌کنند. برای تجزیه‌و‌تحلیل داده‌های گرافیکی هم از پردازنده گرافیکی Adreno 642L استفاده شده است. این مدل به نسبت یک گوشی میان‌رده پردازنده بسیار پرسرعتی دارد.

شیائومی ۱۱ لایت ۵g ان ای از یک نمایشگر آمولد ۶.۵۵ اینچی بهره می‌برد که رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل، نسبت تصویر ۲۰:۹ و تراکم پیکسلی ۴۰۲ پیکسل‌در‌اینچ را ارائه می‌دهد. با وجود اینکه این گوشی میان‌رده بوده و انتظار نمی‌رود که کیفیت نمایشگر آن در حد پرچم‌داران باشد و انتظارات زیادی نباید از آن داشت؛ اما باز هم، در این‌گوشی صفحه نمایش بسیار با‌کیفیت و جذابی بکارگرفته شده است. این صفحه نمایش دارای گستره‌ی یک میلیارد رنگ است و  از محتوای HDR10+ و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند.

این محصول دارای ماژول سه گانه در پنل پشتی است که سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، قسمت بیضی ماژول را به زیبایی تمام پر کرده‌اند.

کنار این بیضی یک لنز تله-ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک فلش LED به صورت عمودی زیر یکدیگر قرار گرفته‌اند. در پنل جلو نیز دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی به صورت هول-پانچ در گوشه صفحه‌نمایش قرار گرفته است. کیفیت و طراحی زیبای دوربین هم یکی از مشخصه‌های برتر در بازه قیمت lite 5g ne 11 است. در ادامه به طور کامل کیفیت عکاسی بررسی می‌شود. بدون شک این محصول یکی از بهترین گوشی های میان رده شیائومی به حساب می‌آید.

می ۱۰ تی لایت

بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون تومان

  • نمایشگر: ۶.۶۷ اینچ  (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل)
  • دوربین: اصلی ۴ گانه (۶۴/۸/۲/۲) ؛ سلفی ۱۶ مگاپیکسل
  • سخت افزار: Qualcomm SM7225 Snapdragon 750G 5G (هشت نانومتری) همراه با رم ۶ گیگابایت
  • باتری: ۴۸۲۰ میلی آمپرساعت

XIAOMI MI 10T LITE 5G یکی دیگر از بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان بوده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

این گوشی همانند دیگر محصولات کمپانی شیائومی از قیمت مقرون و به صرفه‌ای برخوردار است. این محصول از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی ساخته شده است.

شیائومی می ۱۰ تی لایت از تراشه اسنپدراگون ۷۵۰G 5G برخوردا بوده که متعلق به شرکت آمریکایی کوالکام است و بر پایه‌ی معماری ۸ نانومتری تولید شده است؛ یعنی هر ترانزیستوری که در آن بکار گرفته شده ۸ نانومتر بیشتر قطر ندارد که البته باعث افزایش سرعت و کاهش مصرف باتری در آن می‌شود.

اسنپدراگون ۷۵۰G 5G از یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای بهره می‌برد که از دو هسته‌ی ۲.۲ گیگاهرتز Kryo 570 و شش هسته‌ی ۱.۸ گیگاهرتز Kryo 570 تشکیل شده است. برای تجزیه و تحلیل داده‌های گرافیکی هم پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 619 در آن بکار رفته است. از این رو این محصول شگفت انگیز را در زمره بهترین گوشی گیمینگ شیائومی تا ۱۰ میلیون قرار داده‌اند.

همچنین این محصول از  ماژول دوربین دایره‌ای برخوردار بوده که ظاهر زیباتری را به محصصول داده است. دوربین چهارگانه می ۱۰ تی لایت ترکیبی از لنزهای متفاوتست.

لنز اصلی این ماژول ۶۴ مگاپیکسلی از نوع واید یا عریض بوده و مجهز به فوکوس خودکار با تشخیص فاز است. یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی با پوشش ۱۲۰ درجه هم برای زمانی که می‌خواهید فضای بیشتری را در قاب تصویر جای دهید،

در ماژول دوربین گوشی mi10t lite موجودست. بعلاوه لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی از سوژه‌های خیلی نزدیک و یک لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی که تکمیل کننده‌ی فضای پرتره در عکس‌هاست، در این مجموعه به چشم می‌خورد. بدون شک این محصول یکی از بهترین گوشی های میان رده شیائومی به شمار می‌رود.

پوکو ام ۴

بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون تومان
بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۶.۵۸ اینچ از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل
  • پردازنده: MediaTek MT6833 Dimensity 700
  • رم: ۴ و ۶ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
  • دوربین: ماژول دوگانه با کیفیت ۱۳+۲ مگاپیکسل، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل
  • باتری: باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

یکی از بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان، پوکو ام ۴ بوده که دارای تراشه Dimensity 700 است که قدرت خوبی برای اجرای بازی‌های گرافیکی دارد. لیتوگرافی این چیپست ۷ نانومتریست و پایداری و مصرف شارژ بهینه‌ای را از آن شاهد هستیم. ناگفته نماند سری دایمنسیتی، یکی از کم‌نقص‌ترین چیپست‌های مدیاتک را تولید می‌کند و معمولاً شاهد داغ شدن بیش از حد گوشی یا عملکرد ضعیفی از آن‌ها نیستیم. همچنین گوشی پوکو M4 از اینترنت پرسرعت ۵G نیز پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این گوشی ۶.۵۸ اینچی و از نوع IPS LCD است. شاید انتظار نمایشگری از نوع AMOLED داشتید، اما زود قضاوت نکنید چرا که به جزء پنل بکار رفته، در بقیه موارد نمایشگر پوکو M4 یکی از بهترین‌های کلاس خودست. تراکم پیکسلی ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ و رزولوشن +Full HD به کاربران نوید یک نمایشگر عالی برای فیلم دیدن و بازی کردن را می‌دهد. همچنین نرخ‌نوسازی ۹۰ هرتزی پوکوM4 باعث می‌شود وب گردی و بازی کردن برای شما لذت بخش‌تر از همیشه شود.

شاید ضعیف‌ترین بخش پوکو M4 دوربین آن باشد. در نوار مشکی بزرگ پنل پشتی تنها دو لنز به چشم می‌خورد که شامل لنز واید ۵۰ مگاپیکسلی و عمق سنج ۲ مگاپیکسلیست. متأسفانه خبری از سنسور اولتراواید یا ماکرو در گوشی شیائومی M4 نیست و تنوع لنزی پایین آن، می‌تواند دوستداران عکاسی را نسبت به این گوشی دلسرد کنند.

البته دوربین اصلی در شرایط نوری مناسب کیفیت خوبی دارد و کنتراست و اکسپوژر قابل‌قبولی را از آن شاهد هستیم و عکس‌های پرتره مناسبی هم می‌توان با آن ثبت کرد. قابلیت night mode گوشی شیائومی پوکو ام ۴ نیز برای عکسبرداری در نور شب به کمک شما می‌آید، اما بازهم نویزهای نسبتاً زیادی در تصاویر دیده می‌شود. ناگفته نماند دوربین سلفی شیائومی پوکوM4 عملکرد متوسطی دارد و ۸ مگاپیکسلیست.

سؤالات متداول

بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان کدام‌اند؟

شیائومی گوشی‌های زیادی با قیمت مناسب روانه بازار کرده است. از بهترین گوشی‌های این برند با قیمت تقریبی ۱۰ میلیون تومان می‌توان به مواردی مانند شیائومی ۱۱ تی، ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس و … اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: TECHRATO

نظر شما درباره‌ی بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان چیست؟ شما فکر می‌کنید جای چه گوشی‌های دیگری در این لیست خالی است؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 18 =