بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون تومان [آذر 1401]

بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۵ میلیون تومان [آذر ۱۴۰۱]

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

گوشی‌های شیائومی با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارند، گزینه‌های مناسبی برای خرید هستند. در این مقاله، برخی از بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۵ میلیون تومان را معرفی می‌کنیم.

شرکت شیائومی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۲۰۱۰ آغاز کرد و تاکنون توانسته تعداد بسیار زیادی از کاربران گوشی‌های هوشمند را به سمت خود جذب کند. مهم‌ترین دلیل محبوبیت بالای برند شیائومی، ارائه گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت است. به همین دلیل هم شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که با پرداخت هزینه نزدیک به ۱۵ میلیون تومان، می‌توانید یکی از بهترین گوشی‌ها را خریداری کنید.

این‌درحالی‌است‌که شاید برای خرید یک گوشی باکیفیت از برند‌های دیگر، نیاز به پرداخت هزینه‌های بیشتر داشته باشید. شیائومی در تلاش است که بتواند کاربران را در تمام جوانب از خود راضی نگه دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۵ میلیون تومان

از آنجاکه شیائومی گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت زیادی را روانه بازار کرده است، شاید برای شما سخت باشد که بتوانید یک گوشی خوب از میان آنها انتخاب کنید. زیرا تنوع بسیار زیادی در گوشی‌های شیائومی وجود دارد و همین موضوع انتخاب را سخت می‌کند. ما در این مقاله از تکراتو، برخی از بهترین گوشی های ۱۵ میلیون تومانی شیائومی را به شما معرفی می‌کنیم تا بیشتر با گوشی‌هایی که در این بازه قیمتی وجود دارند آشنا شوید.

شیائومی ۱۲

بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون تومان
بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۵ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۶.۲۸ اینچ از نوع AMOLED، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، ۱۲۰ هرتز
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸ نسل ۱
  • رم و حافظه: ۱۲۸ گیگابایت ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت ۱۲ گیگابایت رم
  • دوربین: ۵۰ مگاپیکسل واید، ۱۳ مگاپیکسل اولترا واید، ۵ مگاپیکسل تله‌فوتو ماکرو / دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل
  • باتری: ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • ابعاد و وزن: ۱۵۲.۷×۶۹.۹×۸.۲ میلی‌متر / ۱۸۰ گرم
  • سال عرضه: ۲۰۲۱

یکی از بهترین گوشی های رده بالای شیائومی که می‌توانید از کیفیت خوب آن بهره‌مند شوید، گوشی شیائومی ۱۲ است که با قیمت نزدیک ۱۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پنل جلو و پشتی این گوشی از جنس شیشه و فریم آن آلومینیومی است. پنل پشتی شیشه‌ای این اسمارت‌فون با کورنینگ گوریلا گلس ۵ و پنل جلویی آن با گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود.

قلب تپنده گوشی شیائومی ۱۲، تراشه قدرتمند کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است. این تراشه ۴ نانومتری عملکرد بسیار خوبی برای اجرای بازی‌های ویدیویی و برنامه‌های سنگین دارد. پردازنده مرکزی این گوشی هشت هسته‌ای بوده که شامل یک هسته قدرتمند Cortex-X2 با حداکثر فرکانس ۳.۰۰ گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A710 با فرکانس ۲.۵۰ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A510 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز می‌شود. مسئولیت پردازش گرافیکی این اسمارت‌فون هم بر عهده Adreno 730 است.

گوشی شیائومی ۱۲ با دو نسخه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار می‌شود و کاربران می‌توانند بر اساس نیاز و سلیقه خود، یکی از این نسخه‌ها را انتخاب کنند.

حافظه داخلی این اسمارت‌فون هم UFS 3.1 است که عملکرد بسیار خوبی دارد. توجه داشته باشید که گوشی شیائومی ۱۲ از قابلیت درگاه حافظه پشتیبانی نمی‌کند و اگر می‌خواهید فایل‌ها و عکس‌های زیادی در گوشی خود نگهداری کنید، نسخه ۲۵۶ گیگابایتی گزینه فوق‌العاده بهتری است.

سه دوربین در پنل پشتی گوشی شیائومی ۱۲ تعبیه شده‌اند که دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی آن با دریچه دیافراگم ۱.۹، کیفیت فوق‌العاده خوبی دارد. این لنز واید ۲۶ میلی‌متری از قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند.

از سایر اعضای خانواده دوربین شیائومی ۱۲، می‌توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید با پوشش ۱۲۳ درجه و دوربین ۵ مگاپیکسلی تله‌فوتو ماکرو اشاره کرد. یکی دیگر از دلایلی که باعث شده ما شیائومی ۱۲ را در لیست بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۵ میلیون تومان  قرار دهیم، این است که به کاربران امکان ضبط ویدیوهای ۸K را می‌دهد.

به لطف پشتیبانی این دوربین از قابلیت‌های فیلمبرداری HDR، لرزشگیر الکترونیکی تصویر و +HDR10، می‌توانید ویدیو‌های بسیار باکیفیتی بگیرید. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این گوشی هم به شما امکان ضبط ویدیو‌های ۱۰۸۰ پیکسل را می‌دهد. دوربین سلفی این گوشی هم برای فیلمبرداری از قابلیت HDR پشتیبانی می‌کند و تا حدودی کار شما را راه می‌اندازد.

بیشتر بخوانید:

شیائومی ۱۲X

بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون تومان
بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۵ میلیون تومان

 

  • نمایشگر: ۶.۲۸ اینچ از نوع AMOLED، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، ۱۲۰ هرتز
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۷۰ ۵G
  • رم و حافظه: ۱۲۸ گیگابایت ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت ۱۲ گیگابایت رم
  • دوربین: ۵۰ مگاپیکسل واید، ۱۳ مگاپیکسل اولترا واید، ۵ مگاپیکسل تله‌فوتو ماکرو / دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل
  • باتری: ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • ابعاد و وزن: ۱۵۲.۷×۶۹.۹×۸.۲ میلی‌متر / ۱۷۶ گرم
  • سال عرضه: ۲۰۲۱

یکی دیگر از بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۵ میلیون تومان که ارزش خرید فوق‌العاده بالایی دارد، گوشی شیائومی ۱۲X است. اگرچه پنل پشتی این گوشی از پلاستیک تولید شده، اما شیائومی مواد بسیار باکیفیتی برای ساخت آن بکار برده است.

گوشی شیائومی ۱۲ ایکس به پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپدراگون ۸۷۰ ۵G مجهز شده که بر پایه معماری ۷ نانومتری تولید شده است. عملکرد سخت‌افزاری شیائومی ۱۲X باعث شده که ما آن را یکی از بهترین گوشی های رده بالای شیائومی بدانیم.

این گوشی هم مانند مورد قبلی، در نسخه‌های رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار می‌شود. ازآنجاکه این گوشی هم از قابلیت درگاه حافظه پشتیبانی نمی‌کند، هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید. نوع حافظه داخلی گوشی شیائومی ۱۲ ایکس UFS 3.1 است. به دلیل عملکرد سخت‌افزاری آن، ما شیائومی ۱۲X را در لیست بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۵ میلیون تومان قرار داده‌ایم.

این گوشی هم مانند نسخه قبلی خود، سه دوربین دارد که دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی آن از قابلیت‌های فوکوس خودکار با تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند. اگر به عکاسی علاقه دارید، می‌توانید مطمئن باشید که دوربین این اسمارت‌فون می‌تواند تا حد بسیار زیادی پاسخگوی نیازهای شما باشد.

یک دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی با پوشش ۱۲۳ درجه و یک دوربین تله‌فوتو ماکرو ۵ مگاپیکسلی هم در کنار دوربین اصلی این گوشی قرار گرفته‌اند. علاوه بر این‌که با استفاده از این اسمارت‌فون می‌توانید ویدیو‌های ۸K ضبط کنید، قابلیت لرزشگیر الکترونیکی تصویر نیز در آن وجود دارد که به افزایش کیفیت ویدیو‌ها کمک زیادی می‌کند.

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این گوشی با پشتیبانی از HDR، به کاربران امکان ضبط ویدیوهای ۱۰۸۰ پیکسل با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه را می‌دهد. یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت منبع انرژی گوشی شیائومی ۱۲X است که از قابلیت شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند. بااین‌حال، شارژ بی سیم در این اسمارت‌فون پشتیبانی نمی‌شود.

پوکو F4 GT

بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون تومان
بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۵ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۶.۶۷ اینچ از نوع AMOLED، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، ۱۲۰ هرتز
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸ نسل ۱
  • رم و حافظه: ۱۲۸ گیگابایت ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت ۱۲ گیگابایت رم
  • دوربین: ۶۴ مگاپیکسل واید، ۸ مگاپیکسل اولترا واید، ۲ مگاپیکسل ماکرو / دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل
  • باتری: ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • ابعاد و وزن: ۱۶۲.۵×۷۶.۷×۸.۵ میلی‌متر / ۲۱۰ گرم
  • سال عرضه: ۲۰۲۲

گوشی شیائومی پوکو F4 GT هم یکی دیگر از بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۵ میلیون تومان محسوب می‌شود که طرفداران بسیار زیادی دارد. این گوشی با ابعاد ۱۶۲.۵×۷۶.۷×۸.۵ میلی‌متر و وزن  ۲۱۰  گرم، کمی سنگین‌تر از گوشی‌های قبلی است. اما باز هم قابلیت‌های آن باعث می‌شود از این موضوع چشم‌پوشی کنیم. شیائومی در پنلش پشتی و جلویی از شیشه باکیفیتی استفاده کرده است که پنل جلوی آن با استفاده از کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود.

حالا که حرف از پنل جلویی شد، خوب است بدانید که این گوشی دارای یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع AMOLED است که با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، از قابلیت +HDR10 پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل هم کیفیت بسیار خوبی برای نمایش ویدیو‌های مختلف دارد.

این نمایشگر با توانایی نمایش یک میلیارد رنگ، دارای روشنایی ۸۰۰ نیت در حالت HBM است و در فضای باز می‌تواند کار شما را بسیار راحت کند. نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نمایشگر این اسمارت‌فون نیز به شما این امکان را می‌دهد که از روان بودن گوشی پوکو F4 GT حین اجرای بازی‌های ویدیویی لذت زیادی ببرید. به همین دلیل هم ما آن را یکی از بهترین گوشی های ۱۵ میلیون تومانی شیائومی به شمار می‌آوریم.

شیائومی تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را در گوشی پوکو F4 GT قرار داده است که عملکرد چندان خوبی در هنگام اجرای بازی‌ها ندارد. شما می‌توانید این گوشی را در نسخه‌های رم ۸ و ۱۲ با حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت خریداری نمایید. این گوشی هم مانند سایر گوشی‌های موجود در این لیست، از قابلیت درگاه حافظه پشتیبانی نمی‌کند. اما باز هم در لیست بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۵ میلیون تومان قرار می‌گیرد.

یک لنز واید ۶۴ مگاپیکسلی، نقش دوربین اصلی را دارد که از قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص پشتیبانی می‌کند. یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی با پوشش ۱۲۰ درجه و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی هم در کنار دوربین اصلی قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

ردمی کی ۴۰ گیمینگ

بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون تومان
بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۵ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۶.۶۷ اینچ از نوع OLED، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
  • پردازنده: MediaTek MT6893 Dimensity 1200 5G
  • رم و حافظه: ۱۲۸ گیگابایت ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت ۶ گیگابایت رم،۱۲۸ گیگابایت ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت ۸ گیگابایت رم
  • دوربین: ۶۴ مگاپیکسل واید، ۸ مگاپیکسل اولترا واید، ۲ مگاپیکسل ماکرو / دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

ردمی کی ۴۰ گیمینگ بر پایه اندروید ۱۱ بوده و از رابط کاربری MIUI 12.5 استفاده می‌کند. تمرکز این رابط کاربری معطوف به بهبود عملکرد سیستم است که بهبود کلی عملکرد دستگاه و در پی آن شارژدهی بهتر باتری را به دنبال خواهد داشت. شیائومی به منظور دستیابی به این هدف، رابط کاربری را کاملاً بازنویسی کرده و میزان استفاده از رم را تا ۲۰ درصد کاهش داده است.

ردمی کی ۴۰ گیمینگ با یک صفحه نمایش از نوع OLED و اندازه‌ی ۶.۶۷ اینچ وارد بازار شده که از رزولوشن ۲۴۰۰×۱۰۸۰ پیکسل برخوردارست و تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ را دارد که تراکم پیکسلی بسیار خوبی محسوب می‌شود. همچنین این نمایشگر از HRD10+ و نرخ نوسازی خیلی خوب ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. از طرفی ماکسیمم مقدار روشنایی نمایشگر تنها به ۵۰۰ نیت می‌رسد، در نتیجه انتظار صفحه نمایش بسیار روشنی را نداشته باشید، اما کلیت نمایشگر و به خصوص نرخ نوسازی بالا، می‌تواند برای گیمرها جذاب باشد.

تراشه‌ی ردمی کی ۴۰ گیمینگ ، Dimensity 1200 5G بوده که متعلق به یار همیشگی شرکت شیائومی، یعنی مدیاتک است. قدرت پردازشی که این تراشه در اختیار گوشی k40 گیمینگ می‌گذارد، بسیار زیاد بوده و آن را قادر می‌سازد تا هر بازی گرافیکی را با حداکثر میزان گرافیک و فریم‌ریت اجرا کند و از آن مهم‌تر پایداری تراشه است که در مدت بازی‌های طولانی حفظ می‌شود و پایداری خود را از دست نمی‌دهد.

در cpu این تراشه از چیدمان سه مرحله‌ای استفاده شده که شامل یک هسته پردازشی کورتکس A78 با سرعت ۳ گیگاهرتز، سه هسته کورتکس A78 با سرعت ۲.۶ گیگاهرتز و چهار هسته کورتکس A55 با سرعت ۲ گیگاهرتز است.

شیائومی ردمی K50 پرو

بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون تومان
بهترین گوشی های شیائومی
  • نمایشگر: ۶.۶۷ اینچ از نوع OLED، رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل، ۱۲۰ هرتز
  • پردازنده: مدیاتک دایمنسیتی ۹۰۰۰
  • رم و حافظه: ۱۲۸ گیگابایت ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت ۱۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت ۱۲ گیگابایت رم
  • دوربین: ۱۰۸ مگاپیکسل واید، ۸ مگاپیکسل اولترا واید، ۲ مگاپیکسل ماکرو / دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • ابعاد و وزن: ۱۶۳.۱×۷۶.۲×۸.۵ میلی‌متر / ۲۰۱ گرم
  • سال عرضه: ۲۰۲۲

گوشی شیائومی ردمی K50 پرو را می‌توان یکی از بهترین گوشی شیائومی تا ۱۵ میلیون تومان نام برد که قابلیت‌های مناسبی در این بازه قیمتی دارد. این گوشی با ابعاد ۱۶۳.۱×۷۶.۲×۸.۵ میلی‌متر و وزن ۲۰۱ گرم، کاملاً از شیشه تولید شده است و احساس بسیار خوبی به کاربران منتقل می‌کند.

برخلاف سایر گوشی‌های موجود در این لیست، شیائومی ترجیح داده که در گوشی ردمی K50 پرو از پردازنده مدیاتک استفاده کند. این گوشی دارای پردازنده مدیاتک دایمنسیتی ۹۰۰۰ است که عملکرد بسیار خوبی دارد و می‌تواند برای گیمرها گزینه مناسبی باشد. بااین‌حال، برخی از افراد می‌گویند که پردازنده اسنپدراگون در طولانی مدت عملکرد پایدار‌تری دارد. هرچند که آزمایش‌های مختلف نشان داده که دایمنسیتی ۹۰۰۰ در مقایسه با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عملکرد بهتری دارد.

شما می‌توانید گوشی ردمی K50 پرو را که یکی از بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۵ میلیون تومان است، در نسخه‌های رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی خریداری کنید. این گوشی در نسخه‌های حافظه ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود. هیچ درگاه اختصاصی برای کارت حافظه در این اسمارت‌فون وجود ندارند و به همین دلیل هم اگر می‌خواهید برنامه‌ها و ویدیو‌های زیادی در گوشی خود نگهداری کنید، باید به این مسئله توجه داشته باشید.

یکی دیگر از دلایلی که به نظر ما ردمی K50 پرو می‌تواند یکی از بهترین گوشی های رده بالای شیائومی باشد، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی آن است. این لنز واید از قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند و به شما امکان ثبت عکس‌های باکیفیتی را می‌دهد.

با استفاده از لنزهای اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با پوشش ۱۱۹ درجه و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز می‌توانید عکس‌های نسبتاً خوبی بگیرید. این گوشی قابلیت ضبط ویدیوهای ۴K را دارد و به دلیل لرزشگیر الکترونیکی تصویر آن، می‌توانید اعتماد بیشتری به دوربین این گوشی داشته باشید.

شیائومی ردمی K50 اولترا

بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون تومان
بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۵ میلیون تومان
  • نمایشگر: ۶.۶۷ اینچ از نوع OLED، رزولوشن ۱۲۲۰ در ۲۱۱۷ پیکسل، ۱۴۴ هرتز
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸+ نسل ۱
  • رم و حافظه: ۱۲۸ گیگابایت ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت ۱۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت ۱۲ گیگابایت رم
  • دوربین: ۱۰۸ مگاپیکسل واید، ۸ مگاپیکسل اولترا واید، ۲ مگاپیکسل ماکرو / دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • ابعاد و وزن: ۱۶۳.۱×۷۵.۹×۸.۶ میلی‌متر / ۲۰۲ گرم
  • سال عرضه: ۲۰۲۲

در نهایت، آخرین اسمارت‌فونی که در لیست بهترین گوشی های ۱۵ میلیون تومانی شیائومی معرفی می‌کنیم، گوشی ردمی K50 اولترا است. این گوشی با ابعاد ۱۶۳.۱×۷۵.۹×۸.۶ میلی‌متر و وزن ۲۰۲ گرم، بسیار خوش‌دست بوده و طراحی ظاهری زیبایی دارد.

شیائومی یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع OLED در گوشی ردمی K50 اولترا قرار داده است که توانایی نمایش ۶۸ میلیارد رنگ را دارد. این نمایشگر علاوه بر پشتیبانی از HDR10+ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، دارای رزولوشن ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل است و کیفیت بسیار خوبی دارد.

پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ به‌عنوان قلب تپنده گوشی شیائومی ردمی K50 اولترا در نظر گرفته شده است. ازاین‌رو، ردمی K50 اولترا یکی از بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۵ میلیون تومان شناخته می‌شود. این پردازنده ۴ نانومتری عملکرد بسیار مناسبی دارد که می‌توانید از آن برای انواع بازی‌های ویدیویی استفاده کنید.

این اسمارت‌فون در نسخه‌های رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی با حافظه ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود. از این گوشی هم مانند سایر اسمارت‌فون‌های موجود در لیست، نباید انتظار درگاه حافظه داشته باشید. نوع حافظه داخلی این گوشی هم UFS 3.1 بوده که در این بازه قیمتی یکی از بهترین‌هاست.

شیائومی ردمی K50 اولترا سه دوربین دارد که دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی آن به شما امکان ثبت عکس‌های باکیفیتی می‌دهد. این اسمارت‌فون دارای یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم ۲.۲ با پوشش ۱۲۰ درجه و یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو با دیافراگم ۲.۴ هم است.

گوشی ردمی K50 اولترا از ضبط ویدیوهای ۴K و ۱۰۸۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی نیز به‌عنوان دوربین سلفی گوشی ردمی K50 اولترا عمل می‌کند که توانایی ضبط ویدیوی ۱۰۸۰ پیکسل را دارد.

بیشتر بخوانید:

 

 

سؤالات متداول

قیمت گوشی‌ها از کجا استعلام می‌شود؟

محدوده قیمت بر اساس نسخه‌های متفاوت رم و حافظه است و استعلام قیمت گوشی‌ها از فروشگاه‌های آنلاین، از جمله ترب، ایمالز، ایران موبایل، دیجی‌کالا و … انجام می‌شود.

بهترین گوشی کدام است و کدام برند، بهترین گوشی را تولید می‌کند؟

انتخاب بهترین گوشی، قبل از هر چیز به نوع نیاز شما بستگی دارد. شکی نیست که در بازار امروز، گوشی‌های آیفون، سامسونگ، شیائومی،‌ هواوی و پوکو، بهترین گوشی‌ها را تولید می‌کنند. این شرکت‌ها گوشی‌های خود را به تکنولوژی‌های متنوع و کاربردی مجهز کرده و آنها را در محدوده قیمتی متنوعی عرضه می‌کنند. بهترین روش برای انتخاب بهترین گوشی، این است که نوع نیاز خود را بشناسید و سپس، مشخصات فنی گوشی‌های متناسب با نیاز خود را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید:

منبع: TECHRATO

نظر شما درباره مقاله بهترین گوشی های شیائومی تا ۱۵ میلیون تومان چیست؟ لطفا نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 14 =