بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus) [بهمن 1400]

بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus) [بهمن ۱۴۰۰]

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

وان پلاس از آن دسته کمپانی هایی است که در مدت کوتاهی گوشی های خوبی عرضه کرده است. ما را در بهترین گوشی های وان پلاس آپدیت آپریل ۲۰۲۱ همراهی کنید.

برای سال جدید میلادی باید منتظر ارائه محصولات جدید در همه حوزه های تکنولوژی باشیم. تا همین الان هم برخی محصولات و نوآوری های جدید رونمایی شده اند و برای ادامه سال نیز سورپرایزهای زیادی در راه است.

برند چینی وان پلاس طی سال های اخیر توانسته با معرفی برخی محصولات باکیفیت اندرویدی در دنیای گوشی ها،‌ جا پای محکی برای خودش باز کند. این برند که در سال ۲۰۱۳ و به عنوان زیرمجموعه کمپانی اوپو تاسیس شد، مدتی است که از این شرکت جدا شده و به طور مستقل به کار خود ادامه میدهد. امروز در تکراتو قصد داریم برخی از بهترین گوشی های وان پلاس را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus)

اگر برای سال جدید منتظر رونمایی از برخی از بهترین گوشی های هواوی ۲۰۲۱، بهترین گوشی های شیائومی ۲۰۲۱ و بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱ هستیم، در عین حال نباید از برند وان پلاس غافل شویم.

کمپانی وان ‌پلاس همیشه سعی داشته است در کنار برچسب قیمت مناسب، محصولاتی با کیفیت بالا و با القای حس پریمیوم در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این شرکت تلاش‌های بسیاری نیز در این راه کرده است.

طراحی کاورهایی از جنس بامبو و کولار از جمله‌ی آن‌ها محسوب می‌شود؛ اگرچه پس از گذشت مدتی، نسخه‌ی همراه‌با چوب بامبو کنار گذاشته شد اما از طریق شرکت دیگری به فروش رسید.

طی مدت اخیر محصولات این برند در بازارهای جهانی از جمله ایران با اقبال خوبی مواجه شده است و همین علتی شد تا در این گفتار به معرفی بهترین گوشی های وان پلاس تا امروز بپردازیم.در ادامه بهترین گوشی های وان پلاس در سال ۲۰۲۱ را مرور خواهیم کرد.

وان پلاس ۹ پرو ( OnePlus 9 Pro )

بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus)

  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۸۸
  • رم: ۸/۱۲
  • حافظه داخلی: ۱۲۸/۲۵۶
  • باتری: ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی

در سالیان اخیر همواره محصولات وان پلاس در شمار برترین های بازار بوده اند. حالا خانواده وان پلاس ۹ به عنوان جدیدترین گوشی های وان پلاس رسما عرضه شده است. محصولاتی مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ و مجهز به دوربین های قدرتمند که بدون شک در شمار بهترین گوشی های ۲۰۲۱ هستند.

وان پلاس در تولید دوربین سری جدید محصولاتش با کمپانی سوئدی هاسلبلاد همکاری کرده که سالهاست در حوزه تکنولوژی های روز دوربین فعالیت دارد. البته با وجود اینکه وان پلاس این محصول را برای آزمایشات DxOMark ارائه نکرد ولی به نظر می رسد با یکی از بهترین دوربین گوشی ۲۰۲۱ مواجه هستیم.

دوربین اصلی این محصول یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX789 مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر است و قادر به ثبت عکس هایی ۱۲ بیتی با فرمت RAW است. حالت هاسلبلاد پرو هم به کاربر اجازه می دهد تا تصاویری مبتنی بر رنگ های طبیعی تری ثبت کنند.

همچنین نباید امکان فیلم برداری ۸K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و ۴K با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه را از قلم بیندازیم که این محصول را به یکی از بهترین گوشی برای فیلمبرداری ۲۰۲۱ بدل می کند. همچنین در ماژول دوربین سنسور ۲ مگاپیکسلی سیاه و سفید نیز وجود دارد.

از دیگر ویژگی های جذاب این محصول در بخش دوربین به سنسور اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی مربوط است که اعوجاج تصویر را به ۱ درصد رسانده، موردی که در دوربین سایر گوشی های بین ۲۰ تا ۳۰ درصد است. همچنین دوربین این محصول از سیستم فوکوس خودکار هم بهره می برد و میتواند از سوژه هایی در فاصله ۴ سانتی متری عکس های ماکرو ثبت کند.

از دیگر مشخصات فنی این محصول باید به نمایشگر ۶.۷ اینچی اولد با تکنولوژی LTPO اشاره کرد که نرخ نوسازی را از ۱ تا ۱۲۰ هرتز می رساند و عمر باتری را کنترل می کند. این نمایشگر از رزولوشن ۱۴۴۰p پلاس بهره مند است و رگ های ۱۰ بیتی را پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید:

آیفون ۱۳ پرو (Apple iPhone 13 Pro)

آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی (Apple iPhone 13 Mini)

وان پلاس ۹ (OnePlus 9)

بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus)

  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۸۸
  • رم: ۸/۱۲
  • حافظه داخلی: ۱۲۸/۲۵۶
  • باتری: ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی

خانواده وان پلاس همچنین شامل وان پلاس ۹ نیز می باشد که بدون شک نسبت به نسخه پرو حرف های کمتری برای گفتن دارد. برای مثال می توان به حذف لرزشگیر اپتیکال و عدم پشتیبانی از فیلمبرداری ۴K با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه اشاره کرد. البته این گوشی در بخش دوربین از حالت هاسلبلاد پرو استفاده می کند.

در بخش دوربین همچنین از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی مدل پرو به عنوان دوربین اولترا واید استفاده شده است. در ماژول دوربین همچنین شاهد سنسور ۲ مگاپکسلی سیاه و سفید هستیم. نمایشگر این محصول از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره مند است اما مانند مدل پرو این نرخ متغیر نیست. اندازه این نمایشگر ۶.۵۵ اینچ و رزولوشن آن ۱۰۸۰p است. این گوشی نیز مانند نسخه پرو از اسنپدراگون ۸۸۸ و همان ترکیب رم و حافظه داخلی بهره مند است. همچنین وان پلاس ۹ یکی از بهترین گوشی های ۵G در سال ۲۰۲۱ است.

وان پلاس ۸ پرو (OnePlus 8 Pro)

بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus)
بهترین گوشی های وان پلاس
  • پردازنده مرکزی: اسنپدراگون ۸۶۵
  • رم: ۸ / ۱۲ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۲۵۶ گیگابایت
  • باتری: ۴۵۱۰ میلی آمپرساعت

وان پلاس ۸ پرو پرچمدار سال ۲۰۲۰ این کمپانی بود که با وجود ویژگی های خیره ای کننده ای که دارد همچنان باید آنرا در شمار بهترین گوشی های وان پلاس قرار داد. این گوشی از نمایشگری ۶.۷۸ اینچی با پنل امولد و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره مند است که رزولوشن ۳۱۶۸ در ۱۴۴۰ را ارائه می دهد.

این گوشی برای انواع عملیات های پردازشی به بهترین پردازنده سال گذشته یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز شده است که توان پردازشی بالایی را نوید می دهد. در پنل پشتی این محصول نیز ماژول ۴ گانه دوربین اصلی به چشم می خورد که حسگر ۴۸ مگاپیکسلی IMX689 سونی در قامت دوربین اصلی آن ظاهر شده است.

این گوشی همچنین اولین گوشی برند وان پلاس با گواهینامه IP68 بود که تضمینی بر مقاومت آن در برابر گرد و غبار و آب و آنرا به یکی از بهترین گوشی های ضد آب دنیا بدل میکند.. همچنان میتوان وان پلاس ۸ پرو را رقیب خوبی برای قیمت بهترین گوشی های موتورولا دانست.

بیشتر بخوانید:

آیفون ۱۳ پرو مکس (Apple iPhone 13 Pro Max)

گوشی شیائومی می ۱ لایت (Xiaomi Mi 11 Lite) 

وان پلاس ۸ تی (OnePlus 8T)

بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus)
گوشی جدید وان پلاس ۲۰۲۱
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۶۵
  • رم: ۸ / ۱۲ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ / ۲۵۶ گیگابایت
  • باتری: ۴۵۰۰ میلی آمپرساعت

در میان جدیدترین گوشی های وان پلاس، وان پلاس ۸ تی هنوز تازگی خود را حفظ کرده است. ۸ تی به عنوان یکی از بهترین گوشی های وان پلاس از فناوری شارژ سریع سیمی ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند و با نمایشگر ۱۲۰ هرتز عرضه شده است.

نمایشگر گوشی ۶٫۵۵ اینچ و از نوع AMOLED با وضوح +۱۰۸۰p است. وان پلاس ۸T نخستین گوشی وان پلاس با پشتیبانی از نمایشگر همیشه‌روشن (AoD) محسوب می‌شود.

وان پلاس ۸T در پنل پشتی خود میزبان چهار دوربین مجزا است: دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی IMX586، دوربین دوم ۱۶ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض (زاویه‌ی دید ۱۲۳ درجه‌ای، یعنی عریض‌ترین لنز به‌کاررفته در بین تمام گوشی‌های وان پلاس)، دوربین سوم پنج مگاپیکسلی با لنز ماکرو است و دوربین چهارم دو مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سیاه‌وسفید.

وان پلاس نورد (OnePlus Nord)

بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus)
بهترین گوشی وان پلاس ۲۰۲۱
  • پردازنده: اسنپدراگون ۷۶۵ جی
  • رم: ۸ / ۱۲ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ / ۲۵۶ گیگابایت
  • باتری: ۴۱۱۵ میلی آمپر ساعتی

وان پلاس نورد در پاسخ مستقیم به تقاضا و نیاز بازار تهیه و تولید شده است. در روزهایی که دنیا گیری ویروس کرونا قدرت خرید مردم را به‌شدت تحت‌تأثیر قرار داده، کمتر کسی پیدا می‌شود ۱،۰۰۰ دلار برای گوشی بپردازد. در نتیجه یکی از جدیدترین گوشی های وان پلاس به عنوان یک دستگاه میان رده با کیفیت به بازار عرضه شده است.

وان‌پلاس نورد به عنوان یکی از بهترین گوشی های وان پلاس، در پنل پشتی خود به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده است؛ همان دوربینی که پیش‌تر در وان‌پلاس ۸ به‌کار رفته بود.

این گوشی میان‌رده به‌ صفحه‌نمایش OLED با نام تجاری فلوئید AMOLED مجهز شده است که نرخ نوسازی ۹۰ هرتز ارائه می‌دهد. همچنین، به فناوری شارژ سریع Warp Charge 30T مجهز شده است که با توان ۳۰ وات، باتری گوشی را شارژ می‌کند. همه این ها نشانگر ارزش خرید این ۴۶۰ دلاری است.

بیشتر بخوانید:

گوشی شیائومی پوکو اف ۳ (Poco F3 5G) 

گوشی شیائومی پوکو M3 پرو 

وان پلاس ۸ (OnePlus 8)

بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus)
گوشی جدید وان پلاس ۲۰۲۱
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۶۵
  • رم: ۸ / ۱۲ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۲۵۶ گیگابایت
  • باتری: ۴۳۰۰ میلی آمپرساعت

یکی از جدیدترین گوشی های وان پلاس ۲۰۲۰ وان پلاس ۸ به عنوان عضو استاندارد خانواده وان پلاس ۸ بود. این گوشی به عنوان یکی از بهترین گوشی های وان پلاس مجهز به نمایشگر ۶.۵۵ اینچی امولد با رزولوشن ۱۰۸۰p+ و رفرش ریت ۹۰ هرتز است.

وان پلاس ۸ به جای بریدگی نمایشگر موجود در نسل قبلی، از نمایشگر حفره‌دار بهره می‌برد که در این حفره یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده است. از دیگر امکانات نمایشگر باید به پشتیبانی از HDR10+ و دقت بسیار بالا برای نمایشگر رنگ اشاره کنیم که در این زمینه مشابه برادر بزرگ‌ترش وان پلاس ۸ پرو است.

دوربین اصلی این گوشی اگرچه مبتنی بر رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی است، ولی سنسور آن مشابه مدل پرو نیست و به همین خاطر از پیکسل‌های کوچک‌تری تشکیل شده است. لرزشگیر اپتیکال و دیجیتال هم برای این دوربین در نظر گرفته شده تا بتوانند کار کاربران را برای عکس‌برداری و فیلمبرداری راحت‌تر کنند.

در کنار این دوربین هم یک دوربین اولترا واید ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است. در این گوشی شاهد دوربین تله‌فوتو نیستیم ولی دوربین اصلی از طریق کراپ کردن می‌تواند زوم ۲ برابری را ارائه کند.

وان پلاس ۷ تی پرو (OnePlus 7T Pro)

بهترین گوشی های وان پلاس ؛ آپدیت ژانویه 2021
بهترین گوشی وان پلاس ۲۰۲۱
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس
  • رم: ۸ / ۱۲ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۲۵۶ گیگابایت
  • باتری: ۴۰۸۵ میلی آمپرساعت

به عنوان یکی از بهترین گوشی های وان پلاس در وان پلاس ۷ تی پرو شاهد استفاده از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با وضوح QHD پلاس با لبه‌های خمیده و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با استاندارد UFS 3.0 و باتری ۴۰۸۵ میلی آمپر ساعتی هستیم.

در حالی که دوربین سلفی پاپ آپ ۱۶ مگاپیکسلی OnePlus 7T Pro تغییر نکرده است، دوربین سه‌گانه آن که مانند ۷T شامل یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، یک سنسور تله‌فوتو با بزرگنمایی ۳ برابر و یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی اولتراواید است، یک ویژگی جدید را به دست آورده که حالت ماکرو است و بر اساس آن گوشی وان پلاس ۷ تی پرو دارای فاصله کانونی طولانی‌تری بر روی سنسور زوم دوربین تله‌فوتو خود است و در عین حال از فناوری تثبیت تصویر OIS بهره می‌برد.

همه اینها وان پلاس ۷ تی پرو را به یکی از بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۱ بدل میکند. البته که شاید کمی قدیمی به نظر برسد اما همچنان برای سال جدید توان رقابت با بهترین گوشی های سری M سامسونگ را دارد.

بیشتر بخوانید:

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ (Redmi Note 10)

گوشی شیائومی ردمی ۹ (Xiaomi Redmi 9) 

وان پلاس ۷ پرو (OnePlus 7 Pro)

بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus)
بهترین گوشی وان پلاس ۲۰۲۱
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۵۵
  • رم: ۶ / ۸ / ۱۲ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ / ۲۵۶ گیگابایت
  • باتری: ۴۰۰۰ میلی آمپرساعت

تا پیش از رونمایی از سری وان پلاس ۷، گوشی های وان پلاس همواره در زمینه پردازشی عملکرد مناسبی داشته اند اما وقتی صحبت از دوربین به میان می آمد، در برابر پرچمدارهای روز دنیا حرفی برای گفتن نداشتند. این اوضاع ظاهراً در پرچمدارهای جدید این شرکت تاحدود زیادی تغییر کرده و این بار دوربین وان پلاس ۷ و به خصوص وان پلاس ۷ پرو حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

وان پلاس ۷ پرو در پشت بدنه خود به یک دوربین سه گانه با لنزهای اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، تله فوتوی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی ۳ برابری و OIS، و در نهایت لنز ۱۶ مگاپیکسلی زاویه عریض، مجهز شده است. شاید بتوان گفت بزرگ‌ترین تحولی که در دوربین این گوشی ایجاد شده، اندازه سنسور آن است.

لنز اصلی وان پلاس ۷ پرو مجهز به یک سنسور ۱/۲ اینچی است و با ادغام چهار پیکسل در یک پیکسل می تواند میزان نورگیری را افزایش داده و تصاویر باکیفیت‌تری را در شرایط نور کم ثبت کند. این مسئله میتواند وان پلاس ۷ پرو را به یکی از بهترین گوشی های وان پلاس بدل کند که ارز خرید بالایی دارد.

وان پلاس ۶ تی (OnePlus 6T)

بهترین گوشی های وان پلاس ؛ آپدیت ژانویه 2021

  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۴۵
  • رم: ۶ / ۸ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ / ۲۵۶ گیگابایت
  • باتری: ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعت

در فهرست بهترین گوشی های وان پلاس کم کم داریم به عناوینی معمولی تر و میان رده میرسیم و این طبیعی است چراکه این ها از جمله گوشی های قدیمی وان پلاس هستند.

این گوشی به عنوان نسخه ارتقا یافته وان پلاس ۶ تفاوت ظاهری چندانی با آن ندارد. بدنه‌ای مرکب از پنل‌های شیشه‌ای انحنادار که توسط فریمی فلزی به یکدیگر پیوند خورده‌اند، دوربین دوگانه با چینش عمودی و نمایشگری با حاشیه‌های بسیار باریک، از جمله‌ی وجوه مشترک دو گوشی وان‌پلاس هستند.

به عنوان یکی از جدیدترین گوشی های وان پلاس در سال ۲۰۱۸ این گوشی از نمایشگر ۶.۴۱ اینچی (در برابر ۶.۲۸ اینچ نسل قبل) AMOLED با رزولوشن ۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسل، نسبت تصویر ۱۹.۵:۹، تراکم حدودی ۴۰۲ پیکسل‌براینچ بهره می‌برد.

این نمایشگر ۸۵.۷ درصد (در برابر ۸۳.۸ درصد نسل قبل) از وسعت نمای جلوی گوشی را در اختیار دارد و پوششی از نوع گوریلا گلس ۶ برای نخستین بار در دنیای گوشی‌های اندرویدی از آن محافظت می‌کند. چینی‌ها ادعا می‌کنند که حداکثر روشنایی نمایشگر به ۶۰۰ نیت می‌رسد و پنل از ۱۰۰.۶۳ درصد از فضای رنگی را پوشش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

گوشی شیائومی Mi Mix 4 

گوشی شیائومی پوکو X3 پرو

وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T)

بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus)

  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس
  • رم: ۸ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ / ۲۵۶ گیگابایت
  • باتری: ۳۸۰۰ میلی آمپرساعت

به عنوان یکی از بهترین گوشی های وان پلاس، گوشی وان پلاس ۷ تی به نمایشگری ۶.۵۵ اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌‎‏دی پلاس تجهیز گردیده که اکنون می‌تواند محتویات را با نرخ به روز رسانی ۹۰ هرتز نمایش دهد.

نکته قابل توجه آنکه در این نمایشگر شاهد تعبیه بریدگی کوچکی هستیم که در آن سنسور ۱۶ مگاپیکسلی سلفی جای گرفته است؛ بدین ترتیب برخلاف وان پلاس ۷ پرو، خبری از دوربین سلفی خارج شونده نیست.

البته این نمایشگر با روشنایی ۱۰۰ نیتی اکنون از HDR10 +پشتیبانی کرده، از این رو قادر به نمایشگر محتویات با جزئیات بیشتر و رنگ‌ها به صورت گرم‌تر است. OnePlus 7T همچنین دارای یک موتور ارتعاش جدید بوده که می‌تواند بازخورد لمسی نمایشگر را به شکل طبیعی‌تری انعکاس دهد. در سوی دیگر هر دو طرف نمایشگر و قاب پشتی دستگاه توسط گوریلا گلس نسل پنجم پوشیده شده است.

دوربین سه گانه آن که اکنون در ماژول دایره ای شکل تعبیه شده، شامل سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX586 سونی با گشادگی دیافراگم f/1.7، سنسور ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم ۲x به صورت اپتیکال و ۱۶ مگاپیکسلی زاویه باز با قابلیت پوشش ۱۱۷ درجه است.

وان پلاس ۶ (OnePlus 6)

بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus)
جدیدترین گوشی های وان پلاس
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۴۵
  • رم: ۶ / ۸ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۶۴ / ۱۲۸ / ۲۵۶ گیگابایت
  • باتری: ۳۳۰۰ میلی آمپرساعت

وان‌پلاس ۶ به عنوان یکی از بهترین گوشی های وان پلاس از نمایشگر ۶.۲۸ اینچی با پنل Optic AMOLED، نسبت تصویر ۱۹:۹ و رزولوشن +FHD یا ۲۲۸۰ × ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. نمایشگر پرچم‌دار جدید وان‌پلاس ۸۳.۸ درصد از نمای مقابل آن را فرا گرفته است و پوششی از جنس گوریلا گلس ۵ از آن محافظت می‌کند.

خاطرنشان می‌کنیم که نمایشگر وان‌پلاس ۶ صرف‌ نظر از بریدگی لبه‌ی بالا، کاملا تمام‌صفحه نیست و در لبه‌ی پایین آن همانند ال‌جی جی ۷ و هواوی P20، حاشیه‌ی باریکی دیده می‌شود.

ماژول اصلی دوربین پشتی وان‌پلاس ۶ از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی IMX519 سونی بهره می‌برد؛ درحالی‌که ماژول دوم از حسگر ۲۰ مگاپیکسلی IMX376K ژاپنی‌ها استفاده می‌کند و هر دو حسگر در پسِ لنز‌هایی با دیافراگم f/1.7 قرار دارند. وظیفه‌ی ثبت تصاویر سلفی بر عهده‌ی حسگر ۱۶ مگاپیکسلی IMX371 سونی با لنز f/2.0 قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

گوشی سامسونگ گلکسی A72

گوشی سامسونگ گلکسی A52 

وان پلاس ۷ (OnePlus 7)

بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus)
بهترین گوشی وان پلاس ۲۰۲۱
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۵۵
  • رم: ۶ / ۸ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ / ۲۵۶ گیگابایت
  • باتری: ۳۷۰۰ میلی آمپرساعت

وان‌پلاس ۷ به‌عنوان مدل جدید گوشی‌های وان‌پلاس، به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید (اندروید ۹ پای) با رابط کاربری روان و دوست‌داشتنی اکسیژن اواس (Oxygen OS) مجهز شده است و برای پردازش وظایفی که به آن محول می‌شود، از تراشه‌ی قدرتمند ۷ نانومتری اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام استفاده می‌کند.

با بررسی اجمالی بنچمارک‌ها،‌ حرفی در مورد قدرت بالای اسنپدراگون ۸۵۵ باقی نمی‌ماند؛ این یعنی محصول جدید وان‌پلاس می‌تواند به‌راحتی آب خوردن از پس هر کاری که فکرش را بکنید، بر بیاید.

گوشی وان‌پلاس نمایشگر ۶.۴۱ اینچی از نوع آپتیک AMOLED با وضوح ۲۳۴۰x۱۰۸۰ پیکسل دارد و می‌تواند تجربه‌ی لذت‌بخشی از تماشای محتوای بصری را به‌شما منتقل کند. این نمایشگر دارای نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ است.

وان‌پلاس ۷ در پنل پشتی میزبان دوربین دوگانه است: یک دوربین اصلی با حسگر ۴۸ مگاپیکسلی و لنز مجهز به دیافراگم f/1.7 درکنار دوربین ثانویه‌ی ۵ مگاپیکسلی. دوربین اصلی وان‌پلاس ۷ از فناوری فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) پشتیبانی می‌کند و لرزش‌گیر اپتیکال هم دارد.

بهترین گوشی های وان پلاس در سال ۲۰۲۱

  • وان پلاس ۹ (OnePlus 9)
  • وان پلاس ۸ پرو (OnePlus 8 Pro)
  • وان پلاس ۸ تی (OnePlus 8T)
  • وان پلاس نورد (OnePlus Nord)
  • وان پلاس ۸ (OnePlus 8)
  • وان پلاس ۷ تی پرو (OnePlus 7T Pro)
  • وان پلاس ۷ پرو (OnePlus 7 Pro)
  • وان پلاس ۶ تی (OnePlus 6T)
  • وان پلاس ۷ تی (OnePlus 7T)
  • وان پلاس ۶ (OnePlus 6)
  • وان پلاس ۷ (OnePlus 7)

حالا که فهرست بهترین گوشی های وان پلاس به پایان رسید به نظرم نباید بهترین دوربین گوشی ۲۰۲۱ را از دست دهید. همچنین یک گیمر حرفه ای حتما باید با بهترین گوشی های گیمینگ ۲۰۲۱ آشنا باشد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techradar

نظر شما در خصوص بهترین گوشی های وان پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + هجده =