تاریخ معرفی ویوو ایکس 90 مشخص شد

تاریخ معرفی ویوو ایکس ۹۰ مشخص شد

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

تاریخ معرفی ویوو ایکس ۹۰ و برخی از مشخصات این گوشی مشخص شد. برای آشنایی با این محصول جدید ویوو و نسخه‌های مختلف آن با ما همراه باشید.

سازندگان گوشی‌های هوشمند رده اول در چین، عرضه پرچمدارهای جدید را شتاب داده‌اند. یکی از این شرکت‌ها ویوو است. این شرکت شش ماه پیش از سری ویوو ایکس ۸۰ رونمایی کرد. دو ماه بعد شاهد رونمایی از مدل ساده و پروی این گوشی بودیم. مدل پروی این گوشی هم دو نسخه دارد که یکی با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و دیگری با پردازنده دایمنسیتی ۹۰۰۰ ساخته شده است. هر دو مدل، سرعت و کارایی خوبی دارند اما قرار است خیلی زود شاهد جایگزین شدن آنها با یک نسخه جدید یعنی ویوو ایکس ۹۰ باشیم.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی ‌های ویوو (Vivo)

تاریخ معرفی ویوو ایکس ۹۰ و سایر مشخصات این محصول

اخیراً چندین منبع خبری مختلف در رابطه با ویوو ایکس ۹۰ صحبت کردند. به گفته عده‌ای، این گوشی در ماه نوامبر (آبان تا اوایل آذر) به فروشگاه‌ها می‌رسد. این ادعا با اخبار قبلی که در آنها گفته شده بود کوالکام تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ را زودتر رونمایی می‌کند، همخوانی دارد. به این ترتیب شرکت‌ها فرصت آماده شدن برای جشنواره بهاره را خواهند داشت.

به غیر از اعلام تاریخ معرفی ویوو ایکس ۹۰ در این خبرها گفته شده که سری ویوو ایکس ۹۰ شامل سه مدل خواهد بود یعنی مدل اصلی، مدل پرو و مدل پرو پلاس. انتظار می‌رود که سبک طراحی این گوشی‌ها هم به سری ایکس ۸۰ شباهت داشته باشد. همچنین هر سه گوشی دو نسخه خواهند داشت یکی با پردازنده دایمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس و دیگری با اسنپدراگون ۸ نسل ۲.

پردازنده اول در تست‌های بنچمارک AnTuTu و Master Lu از اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ پیشی گرفته است. در مقایسه با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، قدرت اسنپدراگون ۸ نسل دو، ۱۰ درصد، بهره‌وری انرژی آن ۱۵ درصد، قدرت جی‌پی‌یوی آن ۲۰ درصد، قدرت هوش مصنوعی آن ۵۰ درصد و قدرت ISP (پردازنده سیگنال تصویری) آن به میزان زیادی ارتقاء یافته است.

همچنین گفته شده که ویوو ایکس ۹۰ پرو پلاس با حسگر IMX989 سونی و تراشه تصویربرداری ساخته اختصاصی ویوو عرضه می‌شود. بنابراین این گوشی قدرت رقابت با بهترین مدل‌های اندروید را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ویوو ایکس ۹۰ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 17 =