تعویق تاریخ رونمایی شیائومی 13 و آیکو 11 به علت فوت رهبر سابق چین!

تعویق تاریخ رونمایی شیائومی ۱۳ و آیکو ۱۱ به علت فوت رهبر سابق چین!

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

گفته می‌شود که علت تعویق تاریخ رونمایی شیائومی ۱۳ و آیکو ۱۱ که به ترتیب قرار بود در تاریخ ۱۰ و ۱۱ آذرماه معرفی شوند، فوت رهبر سابق چین است.

تعویق تاریخ رونمایی شیائومی ۱۳ به دلیل فوت رهبر سابق چین رخ داد. پرچمدار بعدی شیائومی موسوم به “شیائومی ۱۳” قرار بود در تاریخ ۱۰ آذرماه به همراه چند محصول جذاب دیگر معرفی شود. شرکت iQOO نیز یک روز بعد از شیائومی و در تاریخ ۱۱ آذرماه در نظر داشت از گوشی هوشمند خود به نام “iQOO 11” رونمایی کند. اما در نهایت این دو برند چینی اعلام کردند که به دلیل فوت رهبر سابق چین تاریخ معرفی محصولاتشان را به تعویق می‌اندازند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های ۲۰۲۲

تعویق تاریخ رونمایی شیائومی ۱۳ و آیکو ۱۱

برای کسانی که اطلاع ندارند، Jiang Zemin، رهبر سابق حزب کمونیست چین و کسی بود که به این کشور کمک کرد تا موقعیت خود را به‌عنوان یک ابرقدرت جهانی کسب کند. به گزارش خبرگزاری‌های محلی، رهبر سابق این کشور به‌تازگی و در سن ۹۶ سالگی درگذشته است. به‌دنبال این خبر، شیائومی در حساب رسمی Weibo خود اعلام کرد که معرفی سری Xiaomi 13 را به تعویق می‌اندازد. این شرکت همچنین اضافه کرد که گوشی‌های هوشمند آینده آن‌ها به‌زودی معرفی خواهد شد، اما هنوز تاریخ رسمی برای آن اعلام نکرده است.

تعویق تاریخ رونمایی شیائومی 13

در یادداشتی مشابه، iQOO همچنین از به تعویق افتادن رویداد معرفی دستگاه‌های پرچمدار سری iQOO 11 خود خبر داده است. در طول کنفرانس iQOO، این برند قرار بود مدل جدید iQOO Neo 7 SE را نیز معرفی کند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که رونمایی از این دستگاه‌ها به آینده نزدیک موکول شده است.  متأسفانه، این برند تاریخ معرفی جدیدی را برای گوشی‌های هوشمند خود اعلام نکرده است. درحالی‌که این دو برند به‌صراحت دلیل به تعویق انداختن رویدادهای معرفی خود را بیان نکرده‌اند، اما بی‌شک مرگ رهبر سابق حزب کمونیست چین، علت این امر بوده است.

تعویق تاریخ رونمایی شیائومی 13

Jiang Zemin سیاستمدار ۹۶ ساله برجسته چینی بود که از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۳ رئیس‌جمهور این کشور به‌شمار می‌رفت و همچنین از سال ۱۹۸۹ تا ۲۰۰۲ دبیرکل حزب کمونیست چین را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تعویق تاریخ رونمایی شیائومی ۱۳ و آیکو ۱۱ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 11 =