تغییر شغل به افزایش درآمدم کمک کرد

جایگاه خاص شما هر کجا که باشد، اهداف کسب و کاری شما هر چه که باشند، وب سایت می تواند در برخی راه ها به شما کمک کند. به عنوان مثال در خصوص سرنگ انسولین میتوانید به سود دست پیدا کنید.

سرنگ انسولین ۱ سی سی

سرنگهای انسولینی جز ساده ترین سرنگهایی است که تا به حال طراحی شده است و تزریق سرنگ انسولین ۱ سی سی  از طریق این مدل سرنگها به راحتی انجام می شود و به خاطر این می گوییم که سرنگهای انسولینی ساختار ساده ای به جهت استفاده دارند که بعد از خرید این مدل سرنگها با یک محفظه و محیط، یک پیستون و همچنین یک سوزن به جهت تزریق مواجه می شوید.

به جهت تولید و ساخت انواع سرنگهای انسولینی، برندها و شرکتهای تولیدی زیادی به این جهت فعالیت می کنند که شرکت آوا نیز یکی از تولید کنندگان سرنگ انسولین موجود در کشور است که از اعتبارات زیادی به جهت استفاده برخوردار هست و شما می توانید خرید سرنگهای انسولینی با این مدل برند را در اولویت خرید خود قرار دهید و از استاندارد بودن و بهداشتی بودن آن در این زمینه اطمینان لازمه را داشته باشید.

سرنگ انسولین سر جدا

به طور کلی بخش عظیمی از دیابت مربوط به ارث و ژنتیک فرد می شود که با انسولین و سرنگ انسولین سر جدا میتوان سبب بهبود شد؛ اما افراد نباید با تکیه به این حرف و با سبک زندگی ناسالم، سلامتی خودشان را به خطر بی اندازند. حتما از خوردن بیش از حد انواع شیرینی و مواد غذایی ای که قند ناسالم و مضر دارند؛ خودداری کنید تا خدایی نکرده دچار به مریضی هایی نشوید که نتیجه آن تهیه سرنگ انسولین و تحقیق درباره انواع آن باشد. همیشه این شعار یادتان باشد پیشگیری بهتر از درمان است.

سرنگ های انسولین انواع مختلفی دارند. یکی از دسته بندی های آن ها بر اساس اندازه سیلندر سرنگ است‌. در این دسته بندی سرنگ ها به سه نوع صد واحد، پنجاه واحد و سی واحد تقسیم می شوند. بسته به این که چه دوزی از دارو بخواهد استفاده شود؛ سرنگ مناسب فرد باید انتخاب شود. به طور مثال فردی که بر طبق دستور پزشک باید سه بار در طول روز انسولین تزریق کند شاید سرنگ سی واحد برایش مناسب باشد.

سرنگ انسولین نیم سی سی

انسولین هورمونی در بدن انسان است که توسط پانکراس یا غده لوزالمعده ترشح می ‌شود و با سرنگ انسولین نیم سی سی نیز قابل تزریق است.  که وظیفه آن تبدیل مواد قندی به انرژی می باشد ولی اگر بدن به دلیل عواملی نتواند مقدار کافی انسولین ترشح کند و یا انسولینی که در بدن تولید می ‌شود نمی ‌تواند به‌ خوبی فعالیت خود را انجام دهد پس بیماری دیابت یا قند به وجود می‌ آید.

با بروز بیماری دیابت اگر میزان سطح قند خون بدن به اندازه زیادی افزایش پیدا کند پس انسولین می‌ تواند یکی از بهترین روشها برای کنترل آن باشد. میزان انسولینی که هر فرد بیمار دریافت می‌ کند بستگی به تشخیص دکتر و هم چنین شرایط فیزیکی بیمار دارد.

سرنگ انسولین از سه قسمت مختلف تشکیل شده‌ است: پیستون: یک قطعه پلاستیکی است که داخل محفظه جای می‌ گیرد و وظیفه آن ورود و خروج مایع می‌ باشد. سر سوزن: قسمت بالایی سرنگ انسولین سر سوزن نام دارد و دارای نیدلهای نازکی است که در زمان تماس با بدن هیچ آسیب و دردی را به وجود نمی ‌آورد.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سیزده =