تیزر شیائومی Redmi Note 11S از راه‌اندازی گوشی در آینده نزدیک خبر می‌دهد

تیزر شیائومی Redmi Note 11S از راه‌اندازی گوشی در آینده نزدیک خبر می‌دهد

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

انتشار تیزر شیائومی Redmi Note 11S نشان می‌دهد که این گوشی به‌زودی در هند راه‌اندازی می‌شود. ردمی که برندی مقرون‌به‌صرفه از کمپانی شیائومی است، صبح امروز پوستری را در حساب توییتری خود به اشتراک گذاشت.

ردمی در این پوستر از راه‌اندازی سری جدیدی از گوشی‌های Redmi Note 11 خبر داد که احتمالا همان گوشی Redmi Note 11S خواهد بود.

این کمپانی چینی با انتشار این تیزر، طراحی پنل پشتی گوشی را نیز به نمایش گذاشت. این گوشی احتمالا رقابت جذابی را در بازار بهترین گوشی‌های میان‌رده خواهد داشت.

مشخصات شیائومی Redmi Note 11S

با نگاه کردن به پوستر متوجه می‌شویم یک لنز اصلی بزرگ در ماژول دوربین قرار گرفته و لنزهای کوچکتر هم پایین لنز اصلی هستند. این پوستر رسمی، هیچ جزییاتی از اسم و مشخصات گوشی فاش نمی‌‌کند؛ اما می‌‌توان گفت که این گوشی، از سری گوشی‌های Note خواهد بود.

پیش از این شایع شد که این گوشی از یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار می‌شود و همانطور که می‌بینید، دو طرف لنز کاملا صاف هستند. در حال حاضر اسم رسمی و دقیق این گوشی مشخص نیست؛ اما با توجه به اخبار و گزارش‌‌‌های قبلی می‌توان گفت که این گوشی، ردمی نوت ۱۱ اس خواهد بود. این گوشی پیش از این در وب‌سایت‌ پلتفرم‌های مختلف دیده شده و تاییدیه‌های مختلفی دریافت کرده است؛ بنابراین اصلا بعید نیست که تا چند روز آینده، رسما کار خود را آغاز کند.

مشخصات ردمی نوت ۱۱ اس در تاییدیه FCC نشان می‌دهد که این موبایل هوشمند به MIUI 13 مجهز می‌شود. در پنل پشتی این گوشی یک ماژول دوربین سه‌گانه قرار می‌گیرد و یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی، لنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو، تنظیمات دوربین را تشکیل می‌دهند. یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی هم در نمای جلویی قرار می‌گیرد.

همانطور که گفتیم، جزییات زیادی در این پوستر منتشر نشده و باید منتظر اخبار رسمی باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تیزر شیائومی Redmi Note 11S چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =