جزئیاتی از طراحی و مشخصات هواوی نوا 11 منتشر شد

جزئیاتی از طراحی و مشخصات هواوی نوا ۱۱ منتشر شد

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

مشخصات هواوی نوا ۱۱ فاش شد. هواوی با این گوشی یک محصول پریمیوم توسعه داده و احتمالاً می‌خواهد با رقبایی مانند شیائومی و سامسونگ رقابت کند.

جزئیات جدیدی از طراحی و مشخصات هواوی نوا ۱۱ منتشر شد. هواوی تا چندوقت دیگر قرار است از این گوشی و شاید گوشی‌ها یا محصولات دیگری نیز رونمایی کند. این شرکت همچنین قصد دارد با معرفی Nova 11 سهم بازار بیشتری در بازار میان‌رده‌ها کسب کند. نکته دیگری که در مورد این گوشی وجود دارد این است که باتوجه به مشخصات منتشر شده از آن مانند پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، با یک گوشی قاتل پرچمدار روبرو هستیم.

بیشتر بخوانید: گوشی اقتصادی هواوی Enjoy 60 با شارژدهی یک روزه معرفی شد

طراحی و مشخصات هواوی نوا ۱۱ فاش شد

تنها چند روز از رویداد اخیر هواوی که به معرفی محصولات جدید این غول چینی نظیر سری هواوی پی ۶۰، گوشی تاشوی میت ایکس ۳ و هواوی انجوی ۶۰ اختصاص داشت می‌گذرد.

با این وجود به نظر می‌رسد کار هواوی با نیمه اول سال ۲۰۲۳ هنوز به پایان نرسیده و این کمپانی در صدد رونمایی از محصولاتی جدید در این سال است.

بر اساس گزارشات موجود به‌زودی شاهد رونمایی از سری گوشی‌های هواوی نوا ۱۱ خواهیم بود که در کلاس محصولات پریمیوم قرار گرفته و عملکرد بسیار بهتری را در مقایسه با نسل قبلی خود ارائه خواهند داد.

اطلاعات جدیدی به دست آمده از افشاگر سرشناس وایبو، @Guan حاکی از این است که سری گوشی‌های Nova 11 هواوی از هم‌اکنون در حال گذراندن مراحل تست هستند.

ظاهراً این سری محصولات قدرتمند از تراشه فوق‌العاده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام بهره خواهند برد. این تراشه، ضمن برخورداری از یک سوپر هسته بسیار قدرتمند، سه هسته بزرگ با سرعت ۲.۷۵ گیگاهرتز و چهار هسته کوچک‌تر دو گیگاهرتز در اختیار دارد. علاوه بر این، واحد پردازش گرافیکی به کار رفته در این سری، Adreno 730 خواهد بود.

تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ با استفاده از فناوری ساخت چهار نانومتری TSMC ساخته شده و در تست انتوتو امتیازی بیش از ۱.۱ میلیون کسب کرده است. البته به دلیل مشکلات پیش آمده برای هواوی در اثر تحریم‌های آمریکا، این دستگاه به مدل ۴G از تراشه‌های کوالکام مجهز خواهد بود.

به نظر می‌رسد هواوی با سری هواوی نوا ۱۱ قصد دارد رویه خود را تغییر داده و سری محصولات Nova را از گوشی‌هایی میانرده به محصولات پریمیوم تبدیل کند.

همچنین گفته می‌شود که طراحی قسمت جلوی سری Nova 11 مشابه با مدل‌های پرو از آیفون ۱۴ اپل بوده و شاهد حضور ناچ در بالای صفحه آن خواهیم بود.

هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که چه زمانی شاهد رونمایی و عرضه سری نوا ۱۱ هواوی به بازار خواهیم بود. با این وجود، رونمایی این تعداد محصول در این فاصله زمانی کوتاه نشان‌دهنده این است که هواوی توانسته تا حدی اثرات تحریم‌ها را خنثی کرده و به مدار رشد و ترقی خود بازگردد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره مشخصات هواوی نوا ۱۱ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =