حذف مدل پلاس از سری S گوشی‌های سامسونگ در آینده نزدیک!

حذف مدل پلاس از سری S گوشی‌های سامسونگ در آینده نزدیک!

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

براساس شایعات اخیر به نظر می‌رسد که باید در انتظار حذف مدل پلاس از سری S گوشی‌های سامسونگ در آینده نزدیک باشیم. این اتفاق احتمالاً در سری گلکسی S24 رخ می‌دهد.

سامسونگ اخیراً رویداد ۲۰۲۳ Unpacked را جهت رونمایی رسمی از سری گلکسی S23 خود تأیید کرده است؛ اما فعلاً جدیدترین شایعات برای خط تولید سال آینده به گوش می‌رسد. مطابق با شایعات مطرح در یک گزارش جدید، سامسونگ می‌خواهد تعداد گوشی‌های پرچمدار سال آینده خود را با حذف مدل پلاس از سری S گوشی‌های سامسونگ البته از سری گلکسی S24، به دو مدل کاهش دهد. اما این شایعه چقدر واقعیت دارد؟

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سری M سامسونگ

شایعه حذف مدل پلاس از سری S گوشی‌های سامسونگ

طبق اطلاعات ما، این موضوع کاملاً موثق نیست و اساسا این شایعه بسیار عجیب به نظر می‌رسد زیرا طبق آن سامسونگ مدل پلاس را در خط تولید سری ۲۰۲۴ پرچمداران خود ارائه نخواهد کرد و فقط مدل‌های پایه گلکسی اس ۲۴ و مدل‌های برتر گلکسی اس ۲۴ اولترا را عرضه می‌کند.

گفته می‌شود که فروش ضعیف گلکسی اس ۲۲ پلاس دلیل این تصمیم بوده است. این مدل تنها ۱۷ درصد از کل فروش گلکسی اس ۲۲ را در سال گذشته به خود اختصاص داده است. بر اساس برآوردهای Gfk، مدل‌های پایه و اولترا به ترتیب ۳۸ و ۴۵ درصد را به خود اختصاص دادند.

چند سالی است که سامسونگ با هر سری گلکسی اس سه مدل عرضه می‌کند. هر مجموعه شامل پایه، پلاس و نسخه اولترا است. این موضوع در مورد سری گلکسی اس ۲۳ نیز صدق خواهد کرد که در ۱ فوریه (۱۲ بهمن) رونمایی خواهند شد.

طبق این شایعه از کره جنوبی، سامسونگ قصد دارد گلکسی اس ۲۴ پلاس را کنار بگذارد و تنها مدل های گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ اولترا را عرضه کند. این ادعا با تاکید به اینکه سامسونگ تنها پروژه‌های «DM1» و «DM3» را در دست تولید دارد، به ترتیب به Galaxy S24 و مدل Ultra اشاره دارد. «DM2» می‌توانست گلکسی اس ۲۴ پلاس باشد، اما در این خط تولید گنجانده نشده است.

به هر حال این اطلاعات احتمال نادرستی دارد. زیرا ما می‌دانیم که “DM” مخفف Diamond است که نام رمز داخلی سری گلکسی S23 است، نه گلکسی  S24. خط تولید آتی دارای سه مدل است – گلکسی S23، S23+ و S23 Ultra – که در داخل به آنها DM1، DM2 و DM3 می‌گویند.

البته این بدان معنا نیست که امکان وقوع این اتفاق وجود ندارد. با این حال، در این برهه از زمان، چیزی برای اثبات شایعه حذف مدل پلاس از سری S گوشی‌های سامسونگ وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره حذف مدل پلاس از سری S گوشی‌های سامسونگ چیست؟  نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 3 =