خطرات رابطه جنسی در حمام

خطرات رابطه جنسی در حمام

رابطه جنسی دوش  و حمام یکی از انواع روابط جنسی پرطرفدار است که راحتی و لذت زیادی را برای افراد، به همراه دارد. بعضی از افراد آب گرم حمام را آرامش بخش می دانند، و وان پر می تواند حرکات جنسی را برای کسانی که شرایط دردناک دارند راحت کند. ما شما را به دلیل علاقه به رابطه جنسی در حمام و زیر دوش سرزنش نمی کنیم. اما این نوع رابطه جنسی معایبی دارد که باید از آنها آگاه باشید؛ از جمله:

احتمال ابتلا به عفونت را افزایش میدهد

اگر رابطه جنسی دوش حمام را انتخاب کردید، مطمئن باشید که این عمل شما خطر ابتلا به عفونت را افزایش می دهد. این مورد زمانیکه همسر شما به بیماریهای مقاربتی مبتلا باشد، افزایش میابد. همچنین اگر به طور مکرر دچار عفونت مجاری ادراری می شوید، باید بیشتر احتیاط کنید. زیرا این نوع رابطه جنسی برای شما پر خطر خواهد بود.

افزایش خطر ابتلا به عفونت قارچی

کلر موجود در وان آب داغ یا استخر می تواند منجر به عفونت های قارچی بسیار ناخوشایند شود. زیرا pH واژن شما به هم می خورد. اگر کسی هستید که به طور مداوم به عفونت های قارچی مبتلا می شوید، پیشنهاد می کنیم از انجام رابطه جنسی دوش حمام خودداری کنید. زیرا این امر می تواند خطر عفونت های قارچی را افزایش دهد.

بارداری ناخواسته

یک باور غلط که درباره رابطه جنسی دوش حمام وجود دارد این است که این نوع رابطه جنسی، احتمال بارداری را کاهش میدهد. اما واقعیت این است که در این نوع رابطه نیز امکان بارداری ناخواسته وجود دارد. زیرا آب مایعات مایعات جنسی بدن را شستشو نمی ما برای کاهش خطر چه کنیم؟ این نکات می تواند خطرات رابطه جنسی در آب را کاهش دهد:

دیدگاه روانشناسان و مشاوره جنسی درباره رابطه جنسی دوش حمام چیست؟

رابطه جنسی در آب می تواند سرگرم کننده باشد و به تحریک جنسی کمک کند. مانند هر عمل جنسی دیگر، این امر مستلزم برقراری ارتباطات سالم است. بنابراین زن و مرد باید در امنیت باشند و از این تجربه لذت ببرند. همچنین هر دو فرد درگیر در رابطه باید از خطرات موجود در این نوع رابطه آگاه باشند. در حالت ایده آل، افراد باید از رابطه جنسی پرخطر پرهیز کنند، اما اگر تصمیم به انجام این فعالیت گرفتند، باید یک برنامه ایمن تهیه کنند تا به کاهش خطرات کمک کند.

به قلم : family_counselling

مجله اینترنتی توزلو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =