دستگاه کباب ترکی

دستگاه کباب ترکی امپرو اتوماتیک

یک نمونه از دستگاههای کباب ترکی سه سیخ می‌باشد که ظرفیت آن برای هر سیخ تقریباً ۱۰۰ کیلوگرم می ‌باشد که توسط موتور گیربکس به شکل اتوماتیک به دور یک محور شعله کباب ترکی با قدرتی بسیار بالا می‌چرخد که سبب می‌شود گوشت به‌طور کامل پخته بشود. هنگام خرید دستگاه کباب ترکی از مجموعه آراد برندینگ توجه کنید قیمت مهمترین بخش خرید می باشد با توجه به نکاتی که در بالا ارائه دادیم دستگاه کباب ترکی انواع مختلف را دارا می باشد.

دستگاه کباب ترکی

 

انواع مختلفی از دستگاه کباب ترکی میتوان به دستگاه کباب ترکی تچر اشاره کرد که این دستگاه نیز ویژگی‌های خاص خود را دارد، بسیاری از افراد کباب ترکی را به صورت آنلاین از اسنپ فود سفارش می دهند.

دو نوع شعله که بیشترین استفاده از آن در کباب ترکی می شود شعله کباب ترکیه تابشی و شعله کباب ترکیه ترک می باشد شعله های کباب ترکیه ترک در اغلب موارد کوچک بوده اما ارتفاع کشیده تری برای این دستگاه ها در نظر گرفته می‌شوند، اما این مورد در دستگاه کباب ترکی با شعله های تابشی برعکس می باشد و این شعله ها در آن بزرگتر بوده اما شکل آن پهن است.

دستگاه کباب ترکی اصفهان پخت

یک نوع دستگاه کباب ترکی امپرو در اصفهان تولید شده و به سراسر شهرهای کشور ارسال می شود، حتما پخت کباب ترکی را در دستگاه مخصوص آن امتحان کنید.

به‌طور معمول فست فودیها و مغازه های اغذیه فروشی با توجه به نیاز روزانه شان و تعداد مشتریان که دارند از انواع مختلف دستگاه های کباب ترکی و دستگاه مرغ بریان زغالی استفاده می کنند اگر بخواهیم برایتان مثال بزنیم مثلاً مغازه هایی که اغذیه فروشی هستند و تعداد زیادی مشتری دارند باید از دستگاهایی استفاده کنند که بیشترین سیخ را دارا باشند.

 

ابعاد دستگاه های کباب ترکی با یکدیگر متفاوت است و این مورد واضح است که هرچه تعداد سیخ و ظرفیت آن زیاد تر باشد در نتیجه این دستگاه در ابعاد بیشتری جا می گیرد.

برخی از برندهای تولیدی برای زیباتر شدن دستگاه کباب ترکی از یک سری نورهای مخفی الهام میگیرند که باعث می شود زیبایی فوق‌العاده و خاصی را به این دستگاه ها بدهد.

اگر شما توانایی خرید دستگاه کباب ترکی درجه یک و نو را ندارید می توانید دستگاه کباب ترکی دست دوم را خریداری کنید در بین دستگاه هایی که دست دوم هستند شما می توانید دستگاهی که سالم می باشد و نیاز شما را برطرف می کند را خریداری کنید.

بیشتر این دستگاه ها با گازهای کپسولی و گاز شهری کار می کند این نکته را توجه داشته باشید که انواع مختلف دستگاه کباب ترکی همچون دستگاه مرغ بریان در دید مشتریان قرار می گیرد و این می تواند یک گزینه برای جذب مشتریان به داخل رستوران یا مغازه اغذیه فروشی شما باشد در نتیجه به هنگام خرید دستگاه کباب ترکی به ظاهر آن توجه ویژه داشته باشید.

دستگاه کباب ترکی خانگی اتوماتیک

اگر دستگاه کباب ترکی اتوماتیک به‌ جهت فست فود و یا رستوران برای آماده کردن ماهی قزل آلا کبابی باشد لذا صاحب رستوران و فست‌فود با توجه به نیاز و مصرف روزانه‌ اش این دستگاه را سفارش می‌دهد.

برای مثال اگر شما دارای رستورانی هستید که تعداد مشتریانتان بسیار زیاد است قطعاً نخواهید توانست از نمونه های کوچک با ظرفیت کم استفاده کنید و به سراغ دستگاه ‌هایی می‌روید که ظرفیت بسیار بیشتری داشته باشند.

نوعی از دستگاه کباب‌ پز ترکی خانگی رومیزی نیز وجود دارد که دارای یک سیخ و دو شعله می‌باشد که نوع دست دوم آن نیز در وب سایتهای معتبر قابل خرید است.

 

این دستگاه که کیفیت بسیار بالایی نیز دارد به‌ طور کامل حرارت را به تمامی قسمتهای گوشت شترمرغ می‌رساند و در نتیجه شما کبابی کاملاً پخته و لذیذ را خواهید داشت.نوعی از دستگاه کباب ترکی دستگاه دو سیخ می‌باشد که نوع ایستاده آن از مدلهای بسیار فوق‌العاده برای پخت کباب ترکی است.

جنس سیخهای این دستگاه از استیل می‌ باشد که در قسمت جلویی دستگاه قرار گرفته‌اند و به‌ نحوی طراحی شده‌ است که هر دو سیخ با اندازه بسیار متناسب گوشت را بسیار عالی کباب می‌ کند.

یک نمونه از دستگاههای کباب ترکی سه سیخ می‌باشد که ظرفیت آن برای هر سیخ تقریباً ۱۰۰ کیلوگرم می ‌باشد که توسط موتور گیربکس به شکل اتوماتیک به دور یک محور شعله کباب ترکی با قدرتی بسیار بالا می‌چرخد که سبب می‌شود گوشت به‌طور کامل پخته بشود.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 5 =