دوربین شیائومی 12 اولترا عملکردی فراتر از انتظار خواهد داشت

دوربین شیائومی ۱۲ اولترا عملکردی فراتر از انتظار خواهد داشت

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

شیائومی اخیرا قدرتنمایی دوربین شیائومی ۱۲ اولترا را به رخ کشید. Xiaomi 12 Ultra آخرین گوشی از سری پرچمداران شیائومی ۱۲ است که به‌زودی کار خود را آغاز می‌کند.

یکی از مدیران اجرایی شیائومی اخیرا مدعی شده که دوربین شیائومی ۱۲ اولترا می‌تواند بالاترین امتیازها را در DXOMark دریافت کند.

اگر این ادعا درست باشد، نسخه اولترا از ویژگی‌های رده‌بالایی نسبت به شیائومی ۱۲ برخوردار می‌شود؛ البته هر دو گوشی، جزء بهترین گوشی‌‌های ۲۰۲۲ شیائومی هستند.

ادعای شیائومی درباره دوربین شیائومی ۱۲ اولترا

وانگ تنگ (Wang Teng)، یکی از مدیران ارشد شیائومی در پست اخیر خود در وب‌سایت ویبو، بخشی از کنفرانس ویدیویی مجازی را به اشتراک گذاشته و ادعای جالبی را مطرح کرده است.

این مدیر اجرایی در جریان برگزاری این رویداد اعلام کرد که قرار است چند سورپرایز رونمایی شود. یکی از سورپرایزها به شیائومی ۱۲ اولترا و قابلیت‌های سیستم عکس‌برداری و دوربین آن مربوط می‌شود. شیائومی مدعی شده که نسخه اولترا، به قدرتمندترین سیستم دوربین که تابه‌حال توسط شیائومی طراحی شده، مجهز می‌شود.

وانگ تنگ در ادامه صحبت‌های خود اشاره کرد که این گوشی رده‌بالا از لحاظ قابلیت‌‌های ضبط ویدیو، بالاترین امتیازها را در DXOMark دریافت خواهد کرد.

برای مقایسه بهتر، بد نیست بدانید نسل قبلی این گوشی،‌ یعنی شیائومی ۱۱ اولترا، اولین گوشی بود که همراه از سنسور سفارشی GN2 برخوردار شد که توسط سامسونگ تولید شده بود. این سنسور باعث شد تا این گوشی امتیازهای بالایی را در DXOMark دریافت کند. حالا باید دید که در دوربین شیائومی ۱۲ اولترا از چه تکنولوژی استفاده می‌شود.

شیائومی ۱۱ اولترا در حال حاضر، در میان ۳ گوشی هوشمند برتر در لیست DXOMark قرار دارد و مورد استقبال بسیاری از افراد و منتقدان قرار گرفت.

گفته می‌شود Xiaomi 12 Ultra از سیستمی برخوردار می‌شود که با همکاری شیائومی و لایکا تولید خواهد شد. لایکا همان برند معروف آلمانی است که پیش از این، تولید دوربین‌ پرچمداران هواوی را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره دوربین شیائومی ۱۲ اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + شانزده =