رازی برای ثروتمند شدن که مانند جادو عمل می کند

اگر به دنبال پول و ثروت هستید بهتر است این راز مهم را برای ثروتمند شدن بدانید چراکه می تواند ضامن موفقیت شما باشد و مانند جادو عمل می کند، این راز در خصوص انتخاب های صحیح در زندگی است، اگر بتوانید هنگامی که فرصت های مختلف در اختیار شما قرار می گیرند بهترین آن را انتخاب کنید می توانید به موفقیت و ثروت برسید، فعالیت در حوزه آجر های ساختمانی موقعیتی بسیار مناسب جهت ثروتمند شدن است و در این راستا قصد داریم چند نوع آن را به شما معرفی کنیم.

آجر سفال

آجر سفالی همان ترکیب خاک رس و آب است که بیشترین مصرف را در ساختمان سازی دارد، سطح این نوع آجر سفال را به صورت خطوط شیار دار می سازند تا بتواند به راحتی ملات سیمان را به خود جذب کند، کاربرد آجر سفالی بیشتر بر روی قسمت هایی از ساختمان است که بار زیادی را باید تحمل کنند.

نوعی از آجر سفالی دارای روکش هایی از فوم می باشد که خیلی خوب می تواند از نفوذ صوت به داخل جلوگیری کند، این فوم ها از جنس یونولیت هستند و هر چه کیفیت یونولیت بیشتر باشد عایق های بهتری هم هستند.

فوم ها دارای ضخامت های مختلفی هم هستند، شما عزیزان می توانید این محصول را با بهترین متریال و قیمتی بی نظیر و استثنایی از ما دریافت کنید.

آجر سفال سقفی

آجرها در جنس های مختلف تولید می شوند، آجر های ماسه ای و رسی نسبت به آجر سفال سقفی وزن های زیادی دارند، از مزیت های آجر سفالی وزن کم آن است که به راحتی می توان آن را به طبقات بالای ساختمان حمل کرد، در هنگام کار هم به میزان کمتری ملات احتیاج دارد، آجر سفالی برای نماکاری بیرون ساختمان هم کاربرد دارد.

آجر سفالی با سه روش قالبی، دستی و صنعتی تهیه می شوند، یکی از ارزان ترین نوع آجر سفالی آجر قالبی است، آجر های دستی هم که توسط نیروی انسانی تهیه می شوند، امروزه دستگاه های مدرن و به روزی برای تولید آجر سفالی تولید شده است که هم دقت کار را بالا برده و هم در مدت زمان کم تعداد زیادی آجر تولید می کند، البته خرید این دستگاه ها هم دارای هزینه های زیادی است.

در زندگی های امروزی بحث مصرف انرژی و صرفه جویی در آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است، به همین دلیل اغلب، مواد و مصالحی تولید و استفاده می شوند که با این موضوع سازگاری داشته باشند، استفاده از مصالح ساختمانی عایق علاوه بر اینکه ساختمان را در برابر سرمایش و گرمایش حفظ می کند، تا حد زیادی هم منجر به کاهش هزینه ها می شود.

آجر سفال عایق دار

یکی از مصالحی که در چند سال گذشته با استقبال روبرو شده است، آجر سفال عایق دار نوع فوم دار است، وزن این آجرها با توجه به میزان عایقی که در آنها به کار برده شده متفاوت است، شکل ظاهری آجر فوم دار به صورت سوراخ دار است و فوم عایق را درون سوراخ ها جایگذاری می کنند.

فومی که در آنها استفاده می شود یونولیت است که به نام پلاستافوم هم شناخته می شود، میزان چگالی که در فوم باید وجود داشته باشد توسط شرکت های مهندسی و استاندارد سازی تعیین می گردد، یکی از تفاوت های قیمت آجرهای فوم دار بستگی به میزان چگالی به کار رفته در فوم دارد.

فوم ها به سه دسته فوم پلی اورتان، فوم پلی اتیلن و یونولیت تقسیم بندی می شوند، فوم یونولیت را به خاطر اینکه وزنی سبک و قیمتی ارزان داشت برای عایق بندی ساختمان ها انتخاب کردند.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 13 =