راههای پیشرفت و درآمد زایی از دید افراد ثروتمند

همواره افراد بسیار زیادی راه موفقیت و کسب درآمد سریع را در انتخاب صحیح مشاغل برشمرده اند که یکی از پرسودترین کسب و کارهای موجود در کشور ایران نیز مربوط به حوزه سرکه و  روغن تقویتی می باشد.

سرکه کشمش

برای این که بتوانید سرکه کشمش تیزابی را تهیه کنید می توانید به دو گونه مانند خانگی و صنعتی آن را تهیه کنید سرکه کشمش به دلیل اینکه از کشمش و کشمش هم از انگور درست می شود دارای ویتامینهای زیادی می باشد که می تواند برای بدن مفید باشد مثلا اگر دچار کم‌خونی باشید می توانید از سرکه کشمش استفاده کنید که می ‌تواند کم خونی شما را به مرور زمان کاهش دهد. ز دیگر ویژگیهایی که می توان به سرکه نسبت داد این می باشد که دارای آنتی اکسیدان می باشد و باید بدانید که آنتی اکسیدان می تواند از جمله بیماریهای خطرناک جلوگیری کند و باعث سلامت بدن ‌شود ویتامین ب هم یکی از اجزای سرکه کشمش تیزابی می باشد که می تواند بسیار برای بدن مفید باشد زیرا ویتامین گروه ب بسیار برای بدن ضروری و لازم می باشد سرکه کشمش حاوی ویتامینهایی هست که کمبود ویتایمنهای بدن را جبران می کند.

روغن تقویت مژه

بخشی از زیبای هر مرد و زنی مرتبط با مژه های آن است که برخیها با استفاده از روغن تقویت مژه یا روغن کرچک که هم پر پشت کننده است و هم ضخیم کننده می باشد به زیباتر شدن چهره خود با مژه های بسیار بلند کمک می کنند. این روغن از ۸ گیاه و دانه‌ های روغنی بسیار مفید تولید می‌شوند که برخی از ترکیبات این روغن شامل گیاهان و دانه های خوراکی مانند فندق، کرچک و آرگان می باشد. این روغن علاوه بر آن که مژه های شما را پر و زیبا می کند از ریزش آنها نیز پیشگیری می کند. شاید با خود فکر کرده اید این روغن تقویت مژه یا روغن تقویت مژه کرچک که بسیار پرپشت کننده است برای خانمها می باشد.

سویا خشک

در سال‌های اخیر استفاده از دانه‌های روغنی سویا خشک گسترش زیادی پیدا کرده است و انواع صنعتی آن چه در حالت غنی شده و چه در حالت غیر تراریخته دارای مصرف بالایی هستند. در مورد اصطلاح تراریخته باید گفت که اصطلاحا به مواد غذایی، روغنها مانند روغن کنجد و هر چیزی که از نظر ژنتیکی در آن‌ تغییراتی ایجاد شده باشد تراریخته می گویند.

فرایند تراریخته کردن مواد از سالهای خیلی مورد استفاده قرار می گرفته است به طور مثال در دوران باستان کشاورزان توانسته بودند که دانه های ذرتی که سفت بودند و قایل جویده شدن نبودند را به ذرتهایی نرم و آبدار تبدیل نمایند.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − دو =