رندرهای رسمی گلکسی S22 اولترا را تماشا کنید

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

در این نوشتار از تکراتو به شما پیشنهاد میدهیم که رندرهای رسمی گلکسی S22 اولترا را تماشا کنید. حال میدانیم که پرچمدار بعدی سامسونگ چه شکلی است.

با اینکه حدوداً یک ماه تا زمان رونمایی پرچمداران جدید سامسونگ فاصله داریم، اما همگی می‌دانیم که گلکسی اس ۲۲ اولترا دقیقا از چه طراحی بهره می‌برد! گزارشات و گمانه زنی های بسیاری درباره سری S22 سامسونگ وجود دارد. در حال حاضر نیز، رندر رسمی گلکسی S22 اولترا این شرکت فاش شده است.

رندرهای رسمی گلکسی S22 اولترا

رندر رسمی گلکسی S22 اولترا که هم اکنون فاش شده است، ماکت و تصاویر منتشر شده گذشته را کاملاً تأیید می‌کند. به نظر می‌رسد سامسونگ حداقل در نسخه اولترا، طراحی سری Galaxy S21 را کنار خواهد گذاشت. طراحی S22 Ultra به نوعی ما را یاد LG Velvet می‌اندازد، فقط با دو دوربین بیشتر در قاب پشتی.

رندرهای رسمی گلکسی S22 اولترا

هفته های گذشته حتی گزارشی منتشر شد و ادعا کرد که اس ۲۲ اولترا سامسونگ در چهار رنگ سبز تیره، قرمز تیره، سفید و مشکی عرضه خواهد شد. ولی رندر رسمی که هم اکنون به بیرون درز کرده است، رنگ مسی دارد. در نهایت مطمئن نیستیم که این نسخه از پرچمدار آینده سامسونگ دقیقا شامل چه رنگ هایی خواهد بود.

رندرهای رسمی گلکسی S22 اولترا

بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، سامسونگ گوشی گلکسی S22 اولترا را در کشورهای مختلف در دو نسخه با پردازنده‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و اگزینوس ۲۲۰۰ عرضه خواهد کرد. صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی، دوربین اصلی ۱۲۰ مگاپیکسلی و پشتیبانی از فست شارژ ۴۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۲۵ واتی از دیگر ویژگی‌های احتمالی این پرچمدار جدید سامسونگ است. همچنین گفته می‌شود که صفحه نمایش این گوشی در برابر آب مقاوم خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره رندرهای رسمی گلکسی S22 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =