رندرهای رسمی گلکسی S22 Plus را ببینید؛ مشخصات اصلی گوشی فاش شد

رندرهای رسمی گلکسی S22 Plus را ببینید؛ مشخصات اصلی گوشی فاش شد

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

این‌روزها اخبار زیادی از سری گوشی‌های گلکسی اس ۲۲ به گوش می‌رسد و حالا، با انتشار رندرهای رسمی گلکسی S22 Plus ، بازار اخبار و شایعه‌ها از همیشه داغ‌تر شده است.

به تاریخ رونمایی سری گلکسی اس ۲۲ نزدیک می‌شویم که احتمالا ۸ فوریه (۱۹ بهمن) خواهد بود؛ به همین دلیل هر روز اخباری بیشتری از این گوشی‌ها منتشر می‌شود. روز گذشته بود که یکی از منابع آگاه، مدعی شد گوشی‌های سری Galaxy S22 سامسونگ به نوع جدیدی از پوشش محافظ گوریلا گلس وکتوس پلاس مجهز می‌شوند.

رنگ‌بندی گوشی‌های گلکسی اس ۲۲ نیز فاش شده و حتی مشخصات گلکسی اس ۲۲ اولترا در گیک‌بنچ رویت شده است. اما امروز، تصاویری از رندرهای رسمی گلکسی S22 Plus همراه با برخی مشخصات اصلی گوشی به بیرون درز کرده‌ است.

رندرهای رسمی گلکسی S22 Plus

هر سه گوشی از سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ، یعنی Galaxy S22 Plus ،Galaxy S22 و Galaxy S22 Ultra نسبت به نسل قبلی خود، با بهینه‌سازی‌های قابل توجه به بازار می‌آیند و باید دید که سامسونگ برای فروش بهتر پرچمدارهای ۲۰۲۲ خود چه برنامه‌ای دارد.

یکی از افشاگرهای معروف به نام Isha Agarwal تصاویری از رندرهای رسمی گلگسی S22 Plus را منتشر کرده است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، یک سوراخ پانچ در بالای نمایشگر دیده می‌شود که جایگاه نصب دوربین سلفی خواهد بود. اینطور که به نظر می‌رسد، حاشیه‌ها در این گوشی چندان باریک نیست!

ویژگی دیگری که در تصویر قابل مشاهده است، این است که دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در لبه سمت راستی گوشی قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، یک ماژول دوربین سه‌گانه هم در پنل پشتی قرار دارد. لوگوی سامسونگ هم در قسمت پایین پنل دیده می‌شود.

مشخصات گلکسی اس ۲۲ پلاس

دوربین زاویه باز ۵۰ مگاپیکسلی در گلکسی اس ۲۲ پلاس به تکنولوژی Adaptive Pixel مجهز شده تا دوربین عملکرد بهتری در قابلیت‌های عکس‌برداری و ضبط ویدیو داشته باشد.

نمایشگر گلکسی اس ۲۲ پلاس از روشنایی ۱۷۵۰ نیت و نرخ نوسازی تطبیق‌پذیر برخوردار است. گلکسی S22 Plus با وزن ۱۹۵ گرمی به بازار می‌آید؛ این گوشی کمی سنگین‌تر از گلکسی اس ۲۲ و کمی سبک‌تر از گلکسی اس ۲۲ اولترا خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی باید به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت، شارژ ۴۵ وات و پورت USB-C اشاره کرد. شارژ سریع ۴۵ واتی نسبت به سایر گوشی‌های پرچمدار بازار، چندان قابل توجه نیست؛ اما نسبت به گلکسی اس ۲۱ پلاس یک پیشرفت محسوب می‌شود.

در این گزارش جدید، هیچ اشاره‌ای به گوریلا گلس وکتوس پلاس نشده است. در حال حاضر هیچ اطلاعات تایید شده‌ای از تاریخ رونمایی و قیمت سری گلکسی اس ۲۲ در دست نیست.

رندرهای رسمی گلکسی S22 Plus را ببینید؛ مشخصات اصلی گوشی فاش شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندرهای رسمی گلکسی S22 Plus چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + هفده =