سامسونگ از نسل جدید مانیتور های هوشمند M8 خود رونمایی کرد

سامسونگ از نسل جدید مانیتور های هوشمند M8 خود رونمایی کرد

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از دیجیاتو

سامسونگ از نسخه‌های جدید مانیتور هوشمند Smart Monitor M8 خود رونمایی کرد که در نسخه‌های ۳۲ و ۲۷ اینچی وارد بازار خواهند شد. این دستگاه‌ها همچنان ویژگی‌های مفید نسخه‌های قبل مانند USB-C ،AirPlay و وب‌کم داخلی را به‌همراه دارند و از قابلیت‌های جدیدی مانند پشتیبانی از +HDR10، موقعیت عمودی و مواردی دیگر بهره می‌برند.

غول فناوری مستقر در کره جنوبی در یک بیانیه مطبوعاتی جزئیات مربوط به نسخه‌های جدید Smart Monitor M8 خود را اعلام کرد. همان‌طور که سامسونگ در این بیانیه توضیح می‌دهد، مجموعه ۲۰۲۳ شامل نسل بعدی مانیتور هوشمند در اندازه ۳۲ اینچی و صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی جدید می‌شود که در چهار گزینه رنگی سفید، صورتی، سبز و آبی می‌توان آن‌ها را خریداری کرد.

مشخصات مانیتور هوشمند سامسونگ

نمایشگر این دستگاه‌ها از وضوح ۴K، نسبت تصویر ۱۶:۹، نرخ تازه‌سازی تصویر ۶۰ هرتز، روشنایی ۴۰۰ نیت ۹۹ درصد پوشش رنگ sRGB و +HDR 10 پشتیبانی می‌کند. علاوه بر حاشیه‌های بسیار باریکی که در اطراف نمایشگر دستگاه وجود دارد، به‌طور کلی نسخه‌های جدید Smart Monitor M8 دارای طراحی باریکی است که ضخامت آن به کمتر از ۱۱.۳۹ میلی‌متر می‌رسد.

از نظر اتصالات نیز این دستگاه به یک پورت HDMI (2.0)، دو پورت USB-A و یک پورت ۶۵ وات USB-C مجهز شده است. همچنین با وجود پشتیبانی از ویژگی‌هایی مانند Samsung Gaming Hub، می‌توان بدون نیاز به رایانه یا کنسول بازی، بازی‌های ویدیویی را روی این دستگاه‌ها استریم کرد. علاوه‌براین، از برنامه‌های استریم محبوب مانند نتفلیکس و یوتوب نیز پشتیبانی می‌کنند.

درنهایت این دستگاه‌ها از ماه ژوئن امسال با برچسب قیمت ۶۹۹.۹۹ دلار و ۶۴۹.۹۹ دلار راهی بازار خواهند شد.

به‌طور کلی، نسخه‌های ۲۰۲۳ Smart Monitor M8 از نظر مشخصات چندان تفاوتی نسبت به قبل ندارند. شاید اگر سامسونگ قدرت پورت USB-C را از ۶۵ وات به چیزی حدود ۹۰ وات افزایش می‌داد، بسیار بهتر به‌نظر می‌رسید، اما درمجموع برچسب قیمت ۶۹۹.۹۹ دلار برای یک مانیتور ۳۲ اینچی ۴K با پورت USB-C قابل‌توجه به‌نظر می‌رسد.

<دیجیاتو / منبع

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =