سری گوشی‌های پیکسل 7 (Pixel 7) رسما توسط گوگل معرفی شدند

سری گوشی‌های پیکسل ۷ (Pixel 7) رسما توسط گوگل معرفی شدند

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

گوگل لحظاتی پیش با رونمایی سری گوشی‌های پیکسل ۷ شامل پیکسل ۷ و ۷ پرو رسما به انتظارات پایان داد.

گوگل لحظاتی پیش و طی رویداد Made by Google که برای امروز برنامه‌ریزی شده بود به انتظارات پایان داد و سری گوشی‌های پیکسل ۷ – Pixel 7 شامل دو گوشی پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو را رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی‌های ۲۰۲۲

سری گوشی‌های پیکسل ۷

نسخه عادی این سری یعنی پیکسل ۷ از یک نمایشگر ۶.۳ اینچی با رزولوشن FHD پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی برخوردار است اما مدل پرو نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع LTPO با رزولوشن QHD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد که می‌تواند در وضعیت‌های خاص تا ۱۰ هرتز کاهش یابد. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۱۴۰۰ نیت را پشتیبانی می‌کند.

حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر تعبیه شده و هر دو مدل گوشی‌های جدید گوگل در حالت اوج روشنایی تا ۲۵ درصد از مدل‌های پیشین خود روشن‌تر هستند.

سری گوشی‌های پیکسل 7 (Pixel 7)

گوگل در بخش طراحی پنل پشتی، با وجود حفظ ساختاری کلی پیکسل ۶، تغییرات اندکی در نوار دوربین پدید آورده است. این دستگاه‌ها همچنین هر دو دارای گواهی IP68 به معنای مقاومت در برابر آب و گردوغبار هستند.

در بخش تصویربرداری دستگاه نیز تغییرات قابل توجهی رخ داده است. در پنل پشتی پیکسل ۷ یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار سنسور فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است. پیکسل ۷ پرو اما علاوه بر این دو دوربین یک لنز تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی نیز دارد.

برای تصاویر سلفی و تماس‌های تصویری نیز هر دو گوشی یک دوربین سلفی ۱۰.۸ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو ۴K دارند. علاوه بر این، دوربین جلو حالا یک سیستم تشخیص چهره است، در نتیجه این دستگاه علاوه بر سنسور اثرانگشت، از سیستم قفل تشخیص چهره نیز استفاده می‌کند.

مطابق انتظار و بنابر شایعات منتشر شده از پیش، در بخش سخت‌افزاری شاهد تعبیه تراشه جدید گوگل یعنی تنسور G2 هستیم، اما در زمینه ظرفیت حافظه بین دستگاه‌های جدید تفاوت‌هایی هست. در حالی که هر دو گوشی در نسخه‌هایی با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شوند، پیکسل ۷ عادی از ۸ گیگابایت رم و پیکسل ۷ پرو از ۱۲ گیگابایت رم برخوردار است.

گوگل همچنین استفاده از تراشه امنیتی Titan M2 را در این دستگاه‌های جدید تایید کرده است، این همان چیپ‌ستی است که در دیتاسنترها استفاده می‌شود. از سوی دیگر گوشی‌های جدید ۵ سال بروزرسانی عمده نرم‌افزاری دریافت می‌کنند که در قیاس با رقبا فوق‌العاده است.

گوگل از گوشی‌ جدید خود به عنوان امن‌ترین و خصوصی‌ترین گوشی‌های تاریخش یاد کرده است. این محصولات با اندروید ۱۳ عرضه می‌شوند.

در بخش باتری و شارژ، پیکسل ۷ یک باتری ۴۳۵۵ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۲۱ وات و شارژ بی‌سیم ۲۰ وات دارد، در حالی که پیکسل ۷ پرو از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است. درباره سرعت شارژ نسخه پرو اطلاعی در دست نیست.

سری گوشی‌های پیکسل 7 (Pixel 7) رسما توسط گوگل معرفی شدند

قیمت پیکسل ۷ نسبت به سال گذشته تغییری نکرده و همان ۵۹۹ دلار است و پیش خرید آن از هم اکنون در فروشگاه گوگل آغاز شده است و قرار است در زمانی در ماه میلادی جاری روانه بازارها شود.

پیکسل ۷ پرو نیز در رنگ‌های Obsidian (مشکی)، Snow (سفید/نقره‌ای) و Hazel (سبز/طلایی) با قیمت ۸۹۹ دلار عرضه می‌شود و پیش خرید آن از حالا آغاز شده و انتظار می‌رود اولین نسخه‌های آن از ۱۳ اکتبر یعنی ۲۱ مهر وارد بازار شوند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره سری گوشی‌های پیکسل ۷ چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =