سه گوشی جدید موتورلا موتو G13، G23 و E13 رسما معرفی شدند؛ قیمت و مشخصات فنی

سه گوشی جدید موتورلا موتو G13، G23 و E13 رسما معرفی شدند؛ قیمت و مشخصات فنی

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

سه گوشی جدید موتورلا با عنوان‌های موتو G23، موتو G13 و موتو E13 به صورت رسمی معرفی شدند. در معرفی مشخصات فنی این سه دستگاه همراه ما باشید.

شرکت موتورولا با عرضه چهار گوشی جدید از سری G به همراه یک گوشی از سری E، دوباره در بازار گوشی‌های هوشمند عرض اندام کرد. ما در این مطلب به صورت اجمالی به معرفی سه مورد از محصولات جدید موتورولا یعنی Moto G23 ،Moto G13 و Moto E13 خواهیم پرداخت. برای آگاهی از قیمت و مشخصات فنی این سه گوشی در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موتورولا (Motorola)

قیمت و مشخصات فنی سه گوشی جدید موتورلا ؛ موتو G13، G23 و E13

گوشی‌های موتو G23 و موتو G13 هر دو دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی IPS LCD با وضوح اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی هستند. همچنین این دو به بلندگوهای استریو با فناوری Dolby Atmos و جک هدفون مجهز شده و انتظار می‌رود که کیفیت صدای خوبی را ارائه بدهند.

دوربین اصلی هر دو گوشی یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و اندازه پیکسل ۰.۶۴ میکرومتر بوده و علاوه بر آن در پنل پشتی Moto G23 یک دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود دارد، در حالی که G13 از یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی برخوردار است. در جلوی Moto G23 نیز یک دوربین سلفی قوی‌ با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل تعبیه شده و در مقابل G13 از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

هر دو گوشی Moto G23 و Moto G13 به چیپست هلیو G85 مدیاتک به همراه ۴/۸ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده‌اند. همچنین در هر دو دستگاه امکان ارتقای فضای ذخیره سازی از طریق کارت حافظه میکرو اس دی فراهم شده است.

ظرفیت باتری در هر دو گوشی یکسان و برابر ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. با این وجود سرعت شارژ مشابه نبوده و در حالی که Moto G23 از شارژ ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند، Moto G13 از حداکثر سرعت ۲۰ وات برخوردار است. هر دو دستگاه نیز از سیستم عامل اندروید ۱۳ استفاده می‌کنند.

Moto G23 در سه رنگ ذغالی، سفید و آبی و به قیمت ۲۳۰ یورو در اروپا عرضه خواهد شد و Moto G13 نیز در رنگ‌های ذغالی، آبی و رزگلد با قیمت ۱۸۰ یورو به فروش خواهد رسید.

حال به سراغ مشخصات گوشی مقرون به صرفه‌تر یعنی Moto E13 می‌رویم. این گوشی اقتصادی از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با وضوح  اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی برخوردار است که در بالای آن یک بریدگی قطره‌ای شکل جهت قرارگیری دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است. در پنل پشتی این گوشی نیز یک دوربین تک ۱۳ مگاپیکسلی وجود دارد.

Moto E13 به چیپست Unisoc T606 به همراه ۲/۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که از طریق کارت حافظه میکرو اس دی قابل ارتقا است. این گوشی انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰ واتی تامین می‌کند و در بخش نرم افزاری نیز از سیستم عامل اندروید ۱۳ (نسخه Go) استفاده می‌کند.

سه گوشی جدید موتورلا

Moto E13 در سه رنگ مشکی، سبز و سفید تولید شده و در اروپا با قیمت ۱۲۰ یورو به فروش خواهد رسید. این گوشی به زودی به کشورهای دیگر مانند کشورهای خاورمیانه، آفریقا، آسیا، اقیانوسیه و آمریکای لاتین راه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سه گوشی جدید موتورلا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =