شیائومی 12 پرو نسخه دایمنسیتی 9000 پلاس رونمایی شد

شیائومی ۱۲ پرو نسخه دایمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس رونمایی شد

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

امروز و در کنار معرفی ۳ گوشی جدید، یک لپ تاپ و یک ساعت هوشمند جذاب؛ شرکت چینی از شیائومی ۱۲ پرو نسخه دایمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس نیز رونمایی کرد.

شیائومی ۱۲ پرو شش ماه پیش وارد بازار شد و امروز شرکت چینی شیائومی، این دستگاه را با یک چیپست جدید یعنی تراشه ۴ نانومتری مدیاتک دایمنسیتی ۹۰۰۰ نیز معرفی کرد. علاوه بر پردازنده جدید، شیائومی این مدل را با اندکی تغییر در باتری و دوربین روانه بازار خواهد کرد تا انگیزه مهمی برای خریداران ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی ۲۰۲۲

شیائومی ۱۲ پرو نسخه دایمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس

شیائومی 12 پرو نسخه دایمنسیتی 9000 پلاس رونمایی شد

شیائومی ۱۲ پرو نسخه دایمنسیتی دارای یک CPU قدرتمند که شامل یک هسته اصلی Cortex-X2 با فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز، سه هسته عملکردی Cortex-A710 و چهار هسته از کارایی Cortex-A510 است، عرضه شده است. پردازنده گرافیکی این تراشه نیز Mali-G710 MC10 است.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این محصول با گشودگی دیافراگم f/1.9 عرضه می‌شود اما دوربین‌های اولتراواید و تله فوتو به ترتیب سنسورهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی دارند.

ظرفیت باتری هم با اندکی تغییر به ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعت افزایش یافته است، اما سرعت شارژ به ۶۷ وات کاهش یافته است. با این حال، هنوز هم تعادل بهتری نسبت به ۱۲ پرو اصلی ارائه می‌کند. این گوشی با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد.

هنگامی که شیائومی ۱۲ پرو در ماه دسامبر وارد بازار شد، یکی از اولین گوشی‌های موجود در بازار با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بود. اکنون نسخه مجهز به چیپست دایمنسیتی، اولین نسخه این خانواده با چیپست جذاب مدیاتک است. البته نکته ناامیدکننده این است که ممکن است این محصول صرفا برای بازار چین عرضه شود.

شیائومی 12 پرو نسخه دایمنسیتی 9000 پلاس رونمایی شد

این استراتژی البته استراتژی منحصر به شیائومی نیست و رقبای این کمپانی مانند اوپو و ویوو نیز نسخه‌هایی از برترین پرچمداران خود مانند فایند ایکس ۵ پرو و ایکس ۸۰ پرو را با تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ صرفا در بازار داخلی عرضه کرده‌اند؛ حال آنکه نسخه جهانی این محصولات با تراشه کوالکام عرضه شده است.

شیائومی ۱۲ پرو Dimensity Edition در دو رنگ مشکی و آبی موجود است. پیش‌سفارش‌ها از فردا، ۵ جولای، با قیمت ۳۹۹۹ یوان (۶۰۰ دلار) برای نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی و ۴۴۹۹ یوان (۶۷۰ دلار) برای نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی آغاز خواهد شد.

شیائومی در رویداد رونمایی امروز علاوه بر رونمایی از گوشی‌های شیائومی ۱۲S و ۱۲S پرو؛ نسخه برتر پرچمداران خود یعنی ۱۲S اولترا را نیز با دوربینی خارق‌العاده رونمایی کرد. شرکت چینی همچنین از ساعت هوشمند می بند ۷ پرو و لپ تاپ شیائومی بوک پرو نیز پرده برداشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما کاربران تکراتو درباره شیائومی ۱۲ پرو نسخه دایمنسیتی ۹۰۰۰ پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 3 =