عضو جدید از سری ردمی K50 به‌زودی راه‌اندازی می‌شود؛ Super Cup Exclusive Edition

عضو جدید از سری ردمی K50 به‌زودی راه‌اندازی می‌شود؛ Super Cup Exclusive Edition

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

شیائومی اخیرا پوستر یک گوشی کاملا جدید از سری ردمی K50 را منتشر کرده که به‌زودی راه‌اندازی می‌شود. این گوشی با اسم Redmi K50 Super Cup Exclusive Edition، احتمالا از مشخصات رده‌بالایی برخوردار خواهد شد.

شیائومی قرار است تا چند روز آینده از سری ردمی K50، یعنی مدل‌های Redmi K50 Pro ،Redmi K50 ،Redmi K50 Pro Plus و Redmi K50 Gaming Edition رونمایی کند. این گوشی‌ها در بازار گوشی‌های میان‌رده و رده‌بالا رقابت می‌کنند و قطعا در لیست بهترین گوشی‌های ۲۰۲۲ شیائومی قرار می‌گیرند.

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی این گوشی‌ها، اخباری درباره نسخه ویژه و محدود Redmi K50 Super Cup Exclusive Edition منتشر شده و شیائومی با انتشار یک پوستر، از راه‌اندازی این گوشی خبر داده است.

عضو جدید از سری ردمی K50

اخبار لو رفته از گوشی سوپر کاپ ادیشن نشان می‌دهند که این گوشی همراه با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی راه‌اندازی می‌شود. در حال حاضر، به غیر از ظرفیت حافظه داخلی،‌ اطلاعات زیادی درباره مشخصات این گوشی در دست نیست. اما گزارش‌های زیادی درباره سری ردمی K50 منتشر شده و تقریبا جزییات زیادی را از آنها می‌دانیم.

رده‌بالاترین مدل از سری ردمی K50 (نسخه گیمینگ) از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ برخوردار می‌شود؛ تراشه‌ای که در بسیاری از گوشی‌های پرچمدار ۲۰۲۲ قرار گرفته و قدرت لازم برای اجرای برنامه‌ها را تامین می‌کند.

ردمی K50 Gamin Edition از سیستم خنک‌کننده Dual VC بهره می‌برد تا دمای دستگاه همیشه تحت کنترل باشد. این گوشی از شارژ سریع ۱۲۰ وات هم پشتیبانی می‌‌کند. گفته می‌شود که نسخه گیمینگ ردمی کا ۵۰ از اسپیکرهای JBL و موتور AAC 1016 ultrawide-band x-axis برخوردار خواهد شد.

گوشی ردمی کا ۵۰ گیمینگ ادیشن به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن ۲K مجهز خواهد شد. یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعت هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. اما درباره مشخصات دوربین Redmi K50 Gaming Edition باید گفت که این گوشی از سه لنز ۶۴، ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی هم در نمای جلویی، برای عکاسی سلفی در نظر گرفته شده است.

اگر اخباری که تاکنون منتشر شده را باور کنیم، پس سه گوشی دیگر از سری ردمی K50، به ترتیب از نسخه پایه تا رده‌بالا، از تراشه‌های اسنپدراگون ۸۷۰، دایمنسیتی ۸۰۰۰ و دایمنسیتی ۹۰۰۰ برخوردار خواهند شد. تمام این گوشی‌ها همچنین اندروید ۱۲ و رابط MIUI 13 را به‌صورت پیش‌فرض اجرا می‌کنند.

گفته می‌شود نسخه گیمینگ ردمی کا ۵۰ زودتر از سه گوشی دیگر راه‌اندازی می‌شود و انتظار داریم که در روزهای آینده،‌ اخبار بیشتری از آن منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عضو جدید از سری ردمی K50 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 5 =