فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های پرچمدار در فصل اول 2023 ؛ پادشاهی اپل!

فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های پرچمدار در فصل اول ۲۰۲۳ ؛ پادشاهی اپل!

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های پرچمدار در فصل اول ۲۰۲۳ منتشر شد که در آن بازهم اپل با فروش بالای آیفون‌های خود در سکوی اول قرار گرفته است.

فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های پرچمدار در فصل اول ۲۰۲۳ طی یک گزارش موثق منتشر شد. بازار گوشی‌های هوشمند مدتهاست که نام ۳ شرکت بزرگ را در صدر لیست خود از نظر میزان فروش می‌بیند. اپل با گوشی‌های آیفون پرچمدار خود، سامسونگ با تنوعی از گوشی‌های ریز و درشت و شیائومی با گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و قدرتمند خود این بازار را قبضه کرده‌اند.

اما در گزارش منتشر شده از فروش گوشی‌های هوشمند در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۳، می‌بینیم که بازهم اپل با فروش بالای آیفون ۱۴ درصدر لیست قرار گرفته و سامسونگ و شیائومی نیز در رتبه‌های بعدی ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید: واردات و فروش آیفون ۱۳ کارکرده به اسم نو [+آخرین جزئیات از واردات آیفون ۱۴]

فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های پرچمدار در فصل اول ۲۰۲۳ منتشر شد

اگرچه سامسونگ موفق شد در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۳، اپل را از نظر میزان فروش کلی گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی پشت‌سر بگذارد، آیفون‌ها همچنان رکوردهای بسیار چشمگیری را در این بازه‌ی زمانی ثبت کردند.

میزان فروش گوشی‌های اپل در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۳ درمقایسه‌با مدت مشابه سال گذشته افزایش نیافته؛ اما در بازارهای مهمی مثل چین و اروپای‌غربی، عملکرد نسبتاً موفقی داشته است. آیفون ۱۴ پرو مکس در سه‌ماهه‌ اول سال جاری میلادی در میان گوشی‌های هوشمندی که قیمت آن‌ها بیش از ۵۰۰ دلار است، بیشترین فروش را تجربه کرد و پس‌از‌آن، آیفون ۱۴ پرو، آیفون ۱۴ و آیفون ۱۳ قرار گرفتند.

فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های پرچمدار در فصل اول 2023 منتشر شد

Canalys در توییتر اعلام کرد میزان فروش گوشی‌های هوشمندی که با قیمت گران‌تر از ۵۰۰ دلار عرضه شده‌اند، در سرتاسر جهان افزایش یافته است. درواقع، فروش این محصولات درمقایسه‌با بازه‌ زمانی مشابه سال ۲۰۲۲ حدود ۴٫۷ درصد افزایش پیدا کرده است. این در حالی است که گوشی‌های ۳۰۰ تا ۵۰۰ دلاری، ۱۹۹ تا ۲۹۹ دلاری، ۱۰۰ تا ۱۹۹ دلار و ارزان‌تر از ۱۰۰ دلار همگی در این بازه‌ زمانی با کاهش فروش مواجه شده‌اند.

اگر عملکرد اپل در سال جاری مثل سه‌ماهه‌ اول پیش برود، قطعاً رکوردهای جالبی را ازنظر میزان فروش آیفون خواهد شکست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ پرفروش‌ترین گوشی‌های پرچمدار در فصل اول ۲۰۲۳ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 10 =