قرارداد همکاری اوپو با یوفا برای دو فصل آتی لیگ قهرمانان منعقد شد

قرارداد همکاری اوپو با یوفا برای دو فصل آتی لیگ قهرمانان منعقد شد

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

برند چینی اوپو که این روزها تبلیغاتش در بسیاری از رقابت‌های ورزشی دیده می‌شود، حالا خبر از قرارداد همکاری اوپو با یوفا برای فصول آتی رقابت‌های فوتبال اروپا داده است.

اوپو امروز از قرارداد همکاری جدید خود با یوفا رونمایی کرد که بر اساس آن این کمپانی تولید لوازم تکنولوژیکی، اجازه تبلیغات در چند تورنمنت مهم فوتبالی از جمله لیگ قهرمانان اروپا که بسیار محبوب هستند را برای دو فصل ۲۰۲۲/۲۳ و ۲۰۲۳/۲۴ خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های اوپو (Oppo)

قرارداد همکاری اوپو با یوفا

به عنوان بخشی از این قرارداد، اوپو از امکان نمایش لوگوی خود در پس‌زمینه پخش مسابقات، پنل‌های تبلیغاتی در استایوم‌ها و همچنین بنرهایی در وب‌سایت و پست‌های شبکه‌اجتماعی صفحات لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا، فینال‌های لیگ قهرمانان فوتسال و فینال لیگ قهرمانان جوانان اروپا برخوردار خواهد بود.

 

ویلیام لیو، رئیس بازاریابی بین‌الملل اوپو گفت که این شرکت «به قدرت نوآوری برای کمک به چالش های زندگی اعتقاد دارد» و چشم‌انداز روشنی را برای ادامه همکاری مشترک با یوفا متصور است.

گای لوران اپستاین، مدیر بازاریابی یوفا نیز سخنان لیو را تایید کرد و تکرار کرد که هر دو طرف مایلند با یکدیگر همکاری کنند تا «به طرفداران فوتبال در سراسر جهان متصل شوند و الهام بخش باشند».

قرارداد همکاری اوپو با یوفا برای دو فصل آتی لیگ قهرمانان منعقد شد

شراکت با یوفا البته اولین حضور اوپو در رویدادهای ورزشی نیست و ما پیش از این شاهد همکاری این برند چینی با ویمبلدون، رولان گاروس و همچنین رقابت‌های بین‌المللی کریکت بودیم. اوپو حتی برای مدت کوتاهی در سال ۲۰۱۹ با باشگاه بارسلونا همکاری داشت که در اثر آن نسخه خاصی از اوپو رینو ۱۰x Zoom با طرح بارسلونا در رنگ‌ آبی‌اناری منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قرارداد همکاری اوپو با یوفا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + نه =