تمام بازی‌هایی که در The Game Awards 2022 نمایش داده شدند

لیست تمامی بازی‌هایی که در The Game Awards 2022 نمایش داشتند

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از دیجیاتو

مراسم گیم آواردز (The Game Awards) پس از یک سال انتظار دوباره بازگشت و این‌بار درحالی که مدت زمان مراسم اصلی کوتاه‌تر از هر سال بود، اما با ارائه محتوایی جذاب و سرگرم کننده، از زمانی که در دسترس داشت نهایت استفاده را کرد.

تهیه‌کننده و میزبان گیم آواردز، جف کیلی (Geoff Keighley) با ایجاد تغییراتی کوچک در ساختار مراسم امسال، برخی از معرفی‌ها را به نیم ساعت ابتدایی و به اصطلاح بخش پیش‌نمایش (Pre-Show) انتقال داد که روی روند نمایش تاثیر مثبتی داشت. همچنین از طریق این لینک می‌توانید تمامی برندگان مراسم The Game Awards 2022 را مشاهده کنید.


مجری بخش افتتاحیه مراسم گیم آواردز، سیدنی گودمن، این رویداد را آغاز کرد و اولین نمایش نیز به بسته الحاقی جدید Dead Cells اختصاص پیدا کرد که به کراس‌اور این اثر با فرنچایز Castlevania اشاره کرد.

در ادامه، به دنبال مجموعه‌ای از تریلرهای کوتاه، از عرضه عنوان پرطرفدار Vampire Survivors برای گوشی‌های هوشمند به صورت رایگان مطلع شدیم و بازی Valiant Hearts Coming Home نیز برای عرضه در اوایل سال ۲۰۲۳ روی گوشی‌های هوشمند تایید شد.

ریترنال برای پی سی

از طرفی، نسخه پی‌سی بازی Returnal به طور رسمی معرفی شد و طبق اعلام تریلر، به زودی نیز عرضه خواهد شد. همچنین Hellboy: Web of Wyrd نیز معرفی شد که برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد.

بخش پیش‌نمایش با تیزری جدید از Horizon: Call of the Mountain که برای PSVR2 توسعه پیدا می‌کند ادامه یافت و به دنبال آن، یک عنوان ترسناک جدید به نام Post Trauma معرفی شد.

درکنار انتشار تریلری جدید از Atomic Heart و Replaced، شاهد معرفی محتوایی جدید برای بازی محبوب Among Us به نام Hide n Seek بودیم و عناوین جدیدی همچون After Us، Viewfinder و Relic Hunters Legend نیز معرفی شدند.

بخش پیش‌نمایش مراسم The Game Awards با نمایشی جدید از Street Fighter 6 که به ما خبر از انتشار این اثر در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) می‌داد به پایان رسید.


هیدیس ۲

به محض شروع قسمت اصلی مراسم The Game Awards، اولین استودیویی که برای نمایش بازی خود حاضر شد، استودیو Supergiant Games با نمایشی غیرمنتظره از Hades 2 بود. این عنوان به صورت دسترسی زودهنگام در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود.

معرفی بعدی مربوط به جدیدترین ساخته کن لوین، خالق بایوشاک، بازی Judas است که برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پی سی عرضه می‌شود.

در ادامه، بازی Bayonetta: Origins برای نینتندو سوییچ معرفی شد. عنوانی جدید که درواقع یک پیش‌درآمد داستانی بوده و با سبکی متفاوت در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۳ (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد.

با انتشار تریلری کوتاه، مشخص شد که بازی Ghost Busters: Rise of the Ghost Lord در سال ۲۰۲۳ برای هدست واقعیت مجازی متاکوئست ۲ عرضه می‌شود.

پای ثابت رویدادهای ۹ سال اخیر یعنی دستینی نیز حضور داشت و شرکت بانجی با انشار تریلری جدید، به استقبال از Lightfall، بسته الحاقی جدید Destiny 2 رفت.

جوخه انتحار

سپس نوبت به نمایش جدیدی از Suicide Squad: Kill the Justice League رسید که روی بتمن آلوده شده با صدای کوین کانروی فقید تمرکز داشت. گفتنی است که Kevin Conroy آخرین نقش خود به عنوان بتمن را در Suicide Squad ایفا کرده است. بازی جوخه انتحار در تاریخ ۲۶ مه ۲۰۲۳ (۵ خرداد ۱۴۰۲) برای پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی منتشر می‌شود.

استودیو Recreate Games با انتشار تریلری جذاب از بازی چندنفره و فیزیک محور Party Animals که اثری مبارزه‌ای/خانوادگی و سرگرم کننده به نظر می‌رسد، خبر از انتشار این عنوان در سال ۲۰۲۳ داد.

همچنین به واسطه نمایشی جدید، تاریخ عرضه The Last of Us Remake برای پی سی تایید شد. این عنوان در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند ۱۴۰۱) برای پی سی منتشر خواهد شد و هم‌اکنون نیز صفحه استیم آن برپا شده است.

Star Wars: Jedi Survivor

پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره شاهد نخستین تریلر گیمپلی از بازی Star Wars Jedi: Survivor بودیم و طبق اعلام رسمی، دنباله بازی پرطرفدار Fallen Order و ادامه داستان کل کستیس در تاریخ ۲۶ اسفند برای پی‌سی و کنسول‌های نسل جدید منتشر خواهد شد.

سازندگان عنوان تحسین شده Celeste نیز با معرفی بازی Earthblade طرفداران را غافلگیر کردند. این عنوان که همچنان مثل سلست یک اثر پلتفرمر است، این بار به بازیکنان قابلیت‌هایی برای مبارزه با دشمنان نیز ارائه می‌کند. ظاهراً این بازی مستقل در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود.

تریلر گیمپلی بازی Dune: Awakening که توسط استودیو Funcom ساخته می‌شود، نوید عنوانی MMO جهان باز در سبک بقا را می‌دهد که با نگاه به آن، یاد آثاری همچون Ark: Survival Evolved و Planetside زنده می‌شود. این اثر بدون تاریخ انتشار دقیق، برای پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی منتشر خواهد شد.

با انتشار تریلری جدید از Forspoken، شرکت اسکوئر انیکس خبر از در دسترس قرار گرفتن دموی قابل بازی این اثر روی شبکه پلی استیشن نتورک داد و کاربران هم‌اکنون می‌توانند آن را تهیه و تجربه کنند.

بازی Death Stranding 2

با حضور هیدئو کوجیما و نمایش لوگوی سونی در ابتدای نمایش جدید، بالاخره Death Stranding 2 به طور رسمی تایید شد. DS2 با تمرکز روی شخصیت‌های فرجایل و سم، بازیکنان را به سفری جدید دعوت می‌کند. این بازی به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.

استودیو Ascendant از بازی Immortals of Aveum رونمایی کرد. عنوانی شوتر اول شخص که روی مبارزه با جادو تمرکز دارد. این بازی با ارائه محیط‌های چشم‌نواز، کمپین داستانی هیجان انگیز و گیمپلی منحصربه‌فرد در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود.

نمایش بازی Nightingale اثر Inflexion Games، نمایی تازه از دشمنان، گشت و گذار و جهان این بازی می‌دهد. این اثر در سال ۲۰۲۳ به صورت دسترسی زودهنگام منتشر خواهد شد.

Tekken

نخستین تریلر گیمپلی Tekken 8 نیز منتشر شد. تریلر جدید شامل نگاه دقیق‌تری به گیم‌پلی قسمت هشتم نسبت به تریلر اصلی بود که به‌ عنوان یک دموی فنی عمل می‌کرد. این تریلر علاوه بر نمایش بخشی از مبارزات، نسخه‌های جدیدی از کاراکترهای King، Paul، Lars، Marshall Law و Jack-8 را نشان می‌داد. این بازی برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی منتشر می‌شود

استودیو Larian Games نیز به طور رسمی از تاریخ انتشار عنوان نقش آفرینی Baldur’s Gate 3 پرده‌برداری کرد. این اثر در آگوست ۲۰۲۳ (۱۰ مرداد تا ۱۰ شهریور)‌ برای پی سی عرضه می‌شود.

بازی آنلاین و فانتزی Wayfinders سال آینده به صورت رایگان برای برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پی سی منتشر می‌شود و با ارائه شخصیت‌هایی با ماجراهای منحصربه‌فرد و گیمپلی ویژه، بازیکنان را سرگرم خواهد کرد.

شرکت نینتندو پیش از عرضه Fire Emblem Engage از «اکسپنشن پس» و بسته الحاقی جدید این اثر رونمایی کرد که به واسطه این معرفی، شخصیت‌ها و آیتم‌های جدیدی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

بازی Diablo 4

به دنبال اجرای زنده Halsey برای بازی Diablo IV، تریلری مهیج از این عنوان منتشر شد. براساس این تریلر، بازی دیابلو ۴ در تاریخ ششم ژوئن (۱۶ خرداد ۱۴۰۲) در اختیار طرفداران قرار می‌گیرد.

بسته الحاقی جدید بازی Horizon Forbidden West تحت عنوان Burning Shores معرفی شد و در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۳ ‌(۳۰ فروردین ۱۴۰۲) بازیکنان را به خرابه‌های لس آنجلس و هالیوود می‌برد.

شرکت Bandai Namco از بازی Blue Protocol که با همکاری Amazon Games ساخته می‌شود رونمایی کرد. این عنوان اکشن نقش آفرینی MMO برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی در سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود.

مراسم گیم آواردز با تریلری جدید از Remnant 2 و جدیدترین ساخته استودیو Splash Damage یعنی بازی Transformers: Reactivate ادامه پیدا کرد و استودیو Skydance هم تریلری تازه از بازی Behemoth که برای هدست واقعیت مجازی متاکوئست ۲ ساخته می‌شود نمایش داد. در این بین، عرضه Company of Heroes 3 برای کنسول‌ها نیز تایید شد و ظاهراً در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد.

Banishers: Ghost of the New Eden

در اقدامی غیرمنتظره، استودیو Dontnod، خالق مجموعه لایف ایز استرنج، عنوان اکشن نقش آفرینی جدیدی را با نام Banishers: Ghosts of the New Eden معرفی کرد. این بازی پایان سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی منتشر می شود.

استودیو Saber Interactive مشغول کار روی بازی سوم شخص و هک اند اسلش Space Marine 2 است و با انتشار تریلر گیمپلی از این عنوان، طرفداران خود را به وجد آورد. این اثر هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد ولی برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.

پس از اعلام تاریخ برگزاری بتای بازی Meet Your Maker که طبق اعلام رسمی، در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۳ (۱۵ فروردین ۱۴۰۲) برگزار خواهد شد، تریلری جدید از بازی Blood Bowl 3 نیز عرضه شد که براساس آن، این اثر در ۲۳ فوریه ۲۰۲۳ (۴ اسفند ۱۴۰۱) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم در کنار پی سی در دسترس قرار می‌گیرد.

Crash Team Rumble

بالاخره پس از سال‌ها شایعه و انتظار، شاهد رونمایی از بازی Crash Team Rumble بودیم که پیش‌تر با عنوان Wumpa League شناخته می‌شد. این بازی آنلاین که بازیکنان را در تیم‌های چهارنفره مقابل یکدیگر قرار می‌دهد، در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

نخستین تریلر گیمپلی بازی The Lords of the Fallen ایده‌ای کلی از دنیای تاریک این اثر فانتزی به مخاطب ارائه می‌دهد. گفتنی است که روایت این تریلر توسط Milly AlCock، بازیگر سریال خاندان اژدها صورت گرفته است. TLotF در تاریخی نامعلوم برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پی سی عرضه خواهد شد.

Crime Boss: Rockay City

بازی Crime Boss: Rockay City هم بالاخره به صورت کامل معرفی شد و به نظر می‌رسد سازندگان برای حال و هوای آن از آثار دهه ۸۰ میلادی الهام گرفتند. در این عنوان پرستاره، هنرمندانی همچون مایکل روکر و چاک نوریس ایفای نقش می‌کنند. گفتنی است که این اثر در ۲۸ مارس ۲۰۲۳ (۸ فروردین ۱۴۰۲) برای پی سی، پلی استیشن ۵ و سری ایکس/اس منتشر خواهد شد.

به واسطه انتشار تریلری جدید از بسته الحاقی Phantom Liberty بازی سایبرپانک ۲۰۷۷، از حضور حضور ادریس البا (Idris Elba) به عنوان یکی از شخصیت‌های داستانی بازی با نام Solomon Reed مطلع شدیم.

Armored Core 6

شرکت Bandai Namco با انتشار تریلری از جدیدترین ساخته FromSoftware یعنی بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon رونمایی کرد. این اثر در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی منتشر می‌شود.

تریلر جدید Final Fantasy 16 نیز با تمرکز روی گیمپلی این اثر منتشر شد. این عنوان مورد انتظار در ۲۲ ژوئن سال ۲۰۲۳ (۱ تیر ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۵ به صورت انحصاری زمانی عرضه می‌شود.


درنهایت مراسم The Game Awards 2022 نیز با نمایش این عناوین به پایان رسید و البته یکی از اتفاقات عجیب و مورد بحث نیز در آخرین لحظات و هنگام اهداء جایزه بازی سال به Elden Ring رخ داد که فردی به صورت غیرمجاز روی استیج حضور پیدا کرد و برای چندلحظه نظم و روند بی نقص مراسم را بهم ریخت.

شما رویداد The Game Awards امسال را چطور ارزیابی می‌کنید؟ آیا عناوینی که منتظر آن‌ها بودید نمایش داشتند؟ جای چه آثاری در لیست معرفی‌ها و نمایش‌های جدید خالی بود؟ نظر خود را در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بذارید.

<دیجیاتو / منبع

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =