لیست قیمت گوشی آیفون امروز 11 خرداد 1401

لیست قیمت گوشی آیفون امروز ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

یکی از دغدغه‌های طرفداران گوشی قیمت روز آن‌ها است. در نوشتار لیست قیمت گوشی آیفون امروز ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ با ما بمانید تا از ناپایداری این بازار آگاه شوید.

با توجه به ناپایداری بازار قیمت گوشی در ایران، خریدن گوشی می‌تواند معضلی خاص برای کسانی که قصد خرید گوشی دارند، باشد. علاوه بر پیدا کردن یک گوشی اقتصادی با مشخصات مورد نیاز، کیفیت و استاندارد گوشی حائز اهمیت است.

محصولات آیفون یکی از خاص‌ترین برندهای گوشی در بازار ایران هستند؛ می‌شود گفت یکی از برندهای خوب دنبا همین برند است که به شکل‌های متفاوت تولید شده‌اند و توانسته رضایت مشتری را کسب کند. این روزها در ایران و بسیاری از کشورهای دنیا موبایل‌های آیفون از محبوبیتی بالایی بهره‌مند هستند و باید بدانید بالا و پایین شدن قیمت این برند هیچگونه تاثیری در روند و انتخاب خریداران گوشی‌های آیفون ندارد.

افراد زیادی نمی‌توانند هرسال گوشی خود را عوض کنند و بودجه‌ای را برای خرید گوشی در نظر بگیرند. خوشبختانه یا متاسفانه شرکت آیفون با عرضه گوشی‌های اقتصادی و میان رده و با قیمت خوب به خریداران با بودجه کم کمک کرده است که بتوانند استفاده از یک گوشی باکیفیت را تجربه کنند.

تا مدتی پیش و تا پیش از پیشرفت‌های چشمگیر در ساخت تراشه‌های گوناگون و یا تلاش گوگل برای بهبود عملکرد سیستم عامل اندروید، فاصله میان دو دنیای اندروید آی او اس بسیار چشمگیر بود.

این مهم سبب می‌شد تا تنها استدلال طرفداران اندروید در بازار، به اوپن سورس بودن اندروید یا تنوع ابعاد گوشی های اندرویدی نسبت به اپل های کوچک محدود شود! از همینجا بود که نبرد و دوگانه اندروید آی او اس به دوگانه سامسونگ اپل بدل شد و هریک طرفداران پرشمار خاص خود را داشتند.

در نتیجه عملکرد بهتر آیفون‌ها در آن سال‌ها، سهم عمده ای از بازار موبایل همواره متعلق به اپل بوده است. در سالیان اخیر اما همگام با پیشرفت تکنولوژی ساخت پردازنده ها و برخی موارد دیگر که دنیای اندروید را متحول کرده، اپل با نگرانی از بابت از دست رفتن سهم بزرگش از بازار، ناچارا به سیاست های جدیدی در طراحی، ساخت و موارد دیگری رضایت داده است تا دل طرفداران را برای خریدن آیفون راضی کند.

حالا آیفون که مدتی از اصول اولیه خود در طراحی و یا کیفیت نمایشگر و دوربین کوتاه نمی آمد نمایشگرهایی با وضوح بیشتر از حد عادی یا دوربین هایی با پیکسل های پرشمار رضایت داده است. این روزها آیفون ها در هر نسلی تنوع و تفاوت چشمگیری با نسل قبلی دارند و این مهم علاقه و میل کاربران به خرید این دستگاه های با کیفیت را افزایش داده است.

در این مطلب، قیمت گوشی آیفون امروز ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ را از فروشگاه‌های آنلاین استعلام کردیم و قیمت‌ها را در طول روز، به‌روزرسانی می‌کنیم.

قیمت گوشی آیفون امروز ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

پیش از پرداختن به لیست قیمت گوشی آیفون امروز ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ذکر این نکته را لازم می دانم که اگر در فهرست نقصی احساس می کنید، یا خواهان اطلاع از قیمت گوشی خاصی هستید، موضوع را در کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. در ادامه قیمت گوشی امروز ۱۱ خرداد ۱۴۰۱:

لیست قیمت گوشی‌های آیفون
آیفون SE 2022 ۱۶.۱۴۹.۰۰۰ تا ۱۷.۵۰۰.۰۰۰
آیفون ۱۳ ۲۹.۹۹۵.۰۰۰ تا ۴۱.۰۰۰.۰۰۰
آیفون ۱۳ پرو ۳۴.۵۰۰.۰۰۰ تا ۵۳.۰۰۰.۰۰۰
آیفون ۱۳ پرو مکس ۴۱.۹۵۰.۰۰۰ تا ۶۶.۵۰۰.۰۰۰
آیفون ۱۳ مینی ۳۱.۸۰۰.۰۰۰ تا ۳۵.۹۰۰.۰۰۰
آیفون ۱۲ ۲۱.۴۵۰.۰۰۰ تا ۳۳.۹۰۰.۰۰۰
آیفون ۱۲ پرو ۲۹.۷۵۰.۰۰۰ تا ۳۹.۵۰۰.۰۰۰
آیفون ۱۲ پرو مکس ۴۳.۱۹۹.۰۰۰ تا ۴۹.۰۰۰.۰۰۰
آیفون ۱۲ مینی ۲۹.۰۰۰.۰۰۰
آیفون SE 2020 ۱۳.۸۹۹.۰۰۰ تا ۱۵.۶۰۰.۰۰۰
آیفون ۱۱ ۱۶.۹۹۰.۰۰۰ تا ۲۵.۵۰۰.۰۰۰
آیفون ۱۱ پرو ۱۸.۱۹۰.۰۰۰ تا ۲۳.۰۰۰.۰۰۰
آیفون ۱۱ پرو مکس ۲۴.۳۰۰.۰۰۰ تا ۲۵.۴۹۹.۰۰۰

سوالات متداول

قیمت گوشی‌ها از کجا استعلام می‌شود؟

محدوده قیمت بر اساس نسخه‌های متفاوت رم و حافظه است و استعلام قیمت گوشی‌ها از فروشگاه‌های آنلاین، از جمله ترب، ایمالز، ایران موبایل، دیجی‌کالا و … انجام می‌شود.

بهترین گوشی کدام است و کدام برند، بهترین گوشی را تولید می‌کند؟

انتخاب بهترین گوشی، قبل از هر چیز به نوع نیاز شما بستگی دارد. شکی نیست که در بازار امروز، گوشی‌های آیفون، سامسونگ، شیائومی،‌ هواوی و پوکو، بهترین گوشی‌ها را تولید می‌کنند. این شرکت‌ها گوشی‌های خود را به تکنولوژی‌های متنوع و کاربردی مجهز کرده و آنها را در محدوده قیمتی متنوعی عرضه می‌کنند. بهترین روش برای انتخاب بهترین گوشی، این است که نوع نیاز خود را بشناسید و سپس، مشخصات فنی گوشی‌های متناسب با نیاز خود را بررسی کنید.

مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب گوشی چیست؟

برای پاسخ به این سوال هم باید نیاز و الگوی استفاده خود را مد نظر قرار دهید. برای مثال، اگر به عکاسی علاقه ندارید و یا کمتر از قابلیت‌های دوربین استفاده می‌کنید، لازم نیست برای خرید گوشی‌هایی که روی این ویژگی بهینه‌سازی شده‌اند، هزینه کنید. اگر معمولا با چندین اپلیکیشن به‌صورت همزمان کار می‌‌کنید یا اینکه زیاد بازی می‌کنید، قطعا به گوشی نیاز دارید که تراشه قوی‌تر و رم بالاتری داشته باشد. و اگر به ویژگی‌های مولتی مدیا نیاز دارید و از گوشی خود برای تماشای محتواهای ویدیویی استفاده می‌کنید، به گوشی با نمایشگر و پردازشگر گرافیکی بهتر نیاز دارید. در مجموع، گوشی‌های رده‌بالا و پرچمدار، تمام این ویژگی‌ها را ارائه می‌کنند؛ اما برخی گوشی‌های میان‌رده در برندهای سامسونگ، هواوی، شیائومی، پوکو و برخی برندهای چینی، تنها روی بعضی از این ویژگی‌ها تمرکز می‌کنند. به‌طور کلی، برای انتخاب گوشی مناسب، باید فاکتورهایی مثل تراشه، رم و حافظه، نمایشگر، دوربین و کیفیت ساخت آن را در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قیمت گوشی آیفون امروز ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =