مشخصات دوربین ردمی K50 Pro فاش شد؛ قدرت عکاسی شیائومی 12 در سری ردمی K50

مشخصات دوربین ردمی K50 Pro فاش شد؛ قدرت عکاسی شیائومی ۱۲ در سری ردمی K50

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

دوربین ردمی K50 Pro از نوع Sony IMX766 خواهد بود؛ این همان لنزی است که در گوشی شیائومی ۱۲ قرار دارد؛ بنابراین باید منتظر عملکرد‌ بهینه‌سازی شده در دوربین این گوشی باشیم.

به ماه فوریه نزدیک می‌شویم و در این ماه باید منتظر رونمایی از سری ردمی کی ۵۰ پرو باشیم. این روزها شایعات زیادی از این گوشی منتشر می‌شود و مشخصات مهمی از گوشی را آشکار می‌کند.

آیا این گوشی می‌تواند در بازار بهترین گوشی‌های ۲۰۲۲ رقابت کند؟ در ادامه مشخصات لو رفته از این گوشی را بررسی می‌کنیم.

دوربین ردمی K50 Pro

افشاگر معروف  چینی، Panda is Bald اخیرا در وب‌سایت ویبو خبری را منتشر کرد و مدعی شد که سری Redmi K50 Pro به سنسور دوربین Sony IMX766 مجهز می‌شوند. این سنسور در بسیاری از گوشی‌های رده‌بالا مثل شیائومی ۱۲، ریلمی GT 2 Pro و Oppo Find X3 Pro وجود دارد.

در این پست مشخص نشده که کدام مدل از سری ردمی کی ۵۰ به این سنسور مجهز می‌شوند؛ اما اینطور که در شایعات قبلی شنیدیم، یکی از مدل‌های پرو یا پلاس خواهد بود. حتی این احتمال وجود دارد که هر دو گوشی به این سنسور سونی مجهز شوند.

مشخصات ردمی K50 Pro

گفته می‌شود گوشی ردمی کی ۵۰ پرو از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی +Full HD آمولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برخوردار می‌شود. این گوشی احتمالا با یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعت و قابلیت شارژ ۱۲۰ وات همراه خواهد شد.

چند روز قبل، تصویری از قاب محافظ گوشی‌های Redmi K50 منتشر شده بود و اگر این عکس‌ها حقیقی باشند، باید گفت که این گوشی از طراحی پانچ روی نمایشگر برای نصب دوربین سلفی بهره خواهد برد.

ماژول دوربین ردمی K50 Pro در لبه بالایی و سمت چپ دستگاه قرار گرفته است. قسمت مربعی سیاه‌‌ رنگ ماژول، جایگاه نصب سه سنسور دوربین با چیدمان مثلثی است. فلش LED هم در قسمت نقره‌ای پایین ماژول دوربین دیده می‌شود.

شیائومی رسما تایید کرده است که در یکی از گوشی‌های سری ردمی کی ۵۰ از تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ استفاده می‌کند. دایمنسیتی ۹۰۰۰ درواقع تراشه پرچمدار ۲۰۲۲ کمپانی مدیاتک است. آزمون‌های این تراشه در گیک‌بنچ نشان داده که دایمنسیتی ۹۰۰۰ از بسیاری جهات،‌ عملکرد بهتری نسبت به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات دوربین ردمی K50 Pro چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =