مشخصات گلکسی M33 در گیک بنچ دیده شد

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

طبق اخبار به دست رسیده مشخصات گلکسی M33 در گیک بنچ دیده شده است برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

گویا قرار است کمپانی سامسونگ روی گوشی جایگزین گلکسی M32 کار کند که با نام گلکسی M33 شناخته می‌شود. اما طبق گفته‌های این کمپانی گلکسی M33 در گیک‌بنچ حاضر شده که حال مشخصاتی از این محصول منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات با تکراتو همراه باشید.

مشخصات گلکسی M33 در گیک بنچ

طبق اخبار به دست رسیده کمپانی سامسونگ برای گلکسی M33 در گیک بنچ چیپ اگزینوس ۱۲۰۰ را در نظر گرفته است. همان تراشه‌ای که در انتظار داریم در گلکسی A53 5G هم استفاده شود. در همین راستا امتیاز بنچمارک این دو گوشی هوشمند شباهت زیادی به یکدیگر دارند.

در واقع به نظر می‌رسد گلکسی M33 همان گلکسی A53 با نامی متفاوت باشد، البته یک تفاوت دیگر هم بین آن‌ها به چشم می‌خورد آن هم باتری فوق العاده آنست.

اگر بخواهیم برخی از مشخصان این محصول را نام ببریم می‌توانیم به ۶ گیگابایت رم و سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۲ اشاره کنیم. همچنین باید گفت این دستگاه توانسته در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیاز ۷۲۶ و ۱۸۳۰ را کسب کند.

در گذشته باتری این دستگاه موفق به کسب تاییدیه از SafetyKorea شده بود. گلکسی M33 5G به یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شماره مدل EB-BM336ABN مجهز می‌شود.

مشخصات گلکسی M33 در گیک بنچ
مشخصات Galaxy M33 در گیگ بنچ / مشخصات Galaxy M33 / مشخصات گلکسی M33

بد نیست بدانید که نسل کنونی این گوشی هوشمند یعنی گلکسی M32 هم به یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده، بنابراین با افزایش یا کاهش ظرفیت مواجه نیستیم.

همانطور که کمی قبل گفتیم قرار است این محصول از اندروید ۱۲ بهرمند باشد، از این رو با توجه به سیاست سامسونگ نباید منتظر معرفی‌اش در آینده نزدیک یا حدقل پیش از رونمایی از سری گلکسی S22 باشیم.

سامسونگ ابتدا پرچمدارهایش را با جدیدترین نسخه اندروید معرفی می‌کند که برای اندروید ۱۲، چنین موضوعی برای سری گلکسی S22 صادق خواهد بود. همین موضوع می‌تواند نشان‌دهنده فاصله چند هفته‌ای تا معرفی گلکسی M33 5G باشد.

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره مشخصات گلکسی M33 در گیک بنچ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتارک بگذارید.

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 15 =