مشخصات گوشی گیمینگ ردمی K50 لو رفت

مشخصات گوشی گیمینگ ردمی K50 لو رفت

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

مشخصات گوشی گیمینگ ردمی K50 یک‌بار دیگر در فضای وب منتشر شده که جزییات بیشتری از این گوشی را فاش می‌کند.

در دو هفته گذشته، دو گوشی با برند ردمی و شماره مدل‌های ۲۲۰۱۱۱۶SC و ۲۱۱۲۱۲۱۰C توانستند تاییدیه ۳C چین را دریافت کنند. گفته می‌شود شماره مدل ۲۲۰۱۱۱۶SC مربوط به گوشی ردمی کی ۵۰ و شماره مدل ۲۱۱۲۱۲۱۰C نیز مربوط به نسخه گیمینگ گوشی Redmi K50 باشد. هنوز مشخص نیست که مشخصات این گوشی‌ها می‌تواند در بازار بهترین گوشی‌های ۲۰۲۲ رقابت کنند یا خیر.

دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station)، افشاگر معروف و معتبر، این بار جزییات بیشتری از این گوشی نسخه گیمینگ را فاش کرده است.

مشخصات گوشی گیمینگ ردمی K50

ردمی اخیرا اعلام کرده بود که گوشی‌های سری K50 به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱، باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعت و شارژ سریع ۱۲۰ وات مجهز می‌شوند. دیجیتال چت استیشن مدعی شده که این مشخصات، مربوط به نسخه گیمینگ ردمی کی ۵۰ هستند.

این افشاگر همچنین اعلام کرد گوشی Redmi K50 Gaming Edition از نرخ نوسازی بالا و پنل محافظ Gorilla Glass Victus برخوردار می‌شود. این گوشی همچنین به سیستم خنک کننده دوگانه VC و اسپیکرهای JBL مجهز خواهد شد. هر دو گوشی سری ردمی K50 به صورت پیش‌فرض همراه با رابط کاربری MIUI 13 و اندروید ۱۲ راه‌اندازی می‌شوند.

پیش از این نیز اخباری درباره مشخصات گوشی گیمینگ ردمی K50 منتشر شده بود. گفته می‌شود که این گوشی از نرخ نوسازی ۱۲۰ یا ۱۴۴ هرتز و پنل OLED برخوردار می‌شود. یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اصلی از نوع Sony IMX686، یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید، یک لنز ۸ مگاپیکسلی تله‌ماکرو و یک لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق، تنظیمات دوربین این گوشی را تشکیل می‌دهند. این احتمال وجود دارد که یک نسخه رده‌بالاتر از این گوشی نیز راه‌اندازی شود که به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی Samsung HM2 مجهز خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود که این گوشی در بازارهای دیگری به غیر از هند، با نام POCO F4 GT کار خود را آغاز کند. سری گوشی‌های ردمی K50 از فوریه آینده (بهمن) کار خود را آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات گوشی گیمینگ ردمی K50 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 1 =