مقایسه باتری نسخه‌های جدید اپل واچ با یکدیگر و نسل قبلی

مقایسه باتری نسخه‌های جدید اپل واچ با یکدیگر و نسل قبلی

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از دیجیاتو

شب گذشته شاهد معرفی رسمی اپل واچ اولترا، سری ۸ و SE جدید بودیم. در طول این رویداد جزئیات زیادی درباره باتری ساعت‌های هوشمند ارائه شد، از جمله اینکه نسخه اولترا بزرگ‌ترین باتری تاریخ اپل واچ را ارائه می‌کند و همچنین از سری ۸ گرفته تا سری ۴، تمام ساعت‌های اپل به حالت کم‌مصرف جدیدی مجهز می‌شوند. در همین راستا در ادامه عمر باتری ساعت‌های هوشمند اپل را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم.

اپل واچ سری ۸ و نسل دوم SE نسبت به قبل تغییر چندان زیادی نکرده‌اند و همان عمر باتری «تا ۱۸ ساعت» تمام اپل واچ‌های قبلی را ارائه می‌کنند. اما یک حالت کم مصرف جدید، مشابه ویژگی موجود در iOS برای آیفون‌ها، همراه با watchOS 9 ارائه می‌شود که عمر باتری ۱۸ ساعته آن‌ها را «تا ۳۶ ساعت» افزایش خواهد داد.

حالت کم مصرف جدید

با این حال، اپل واچ اولترا ۳۶ ساعت عمر باتری استاندارد را ارائه می‌کند که در هنگام استفاده از این حالت جدید، این میزان تا ۶۰ ساعت افزایش پیدا خواهد کرد.

اپل عمر باتری اپل واچ اولترا را اینگونه توصیف می‌کند:

«عمر باتری برای چندین روز. هنگامی که در روز دوم سفر کوله‌پشت‌گردی، آخرین مرحله ورزش سه‌گانه یا شیرجه زدن در صخره‌های مرجانی هستید، آخرین چیزی که می‌خواهید نگران آن باشید، تمام شدن باتری است. با عمر باتری طولانی‌تر از همیشه، می‌توانید تقریبا به تمام کارهای خود رسیدگی کنید و انرژی موردنیاز خود را داشته باشید.»

مقایسه عمر باتری مدل‌های جدید و قدیمی اپل واچ

عمر باتری استاندارد اپل واچ اولترا

در جدول زیر، عمر باتری ساعت‌های اپل را مقایسه کرده‌ایم:

اپل واچ اولترا اپل‌ واچ سری ۸ نسل دوم اپل واچ SE مدل‌های قبلی (سری ۷، ۶، ۵ و ۴)
عمر باتری استاندارد تا ۳۶ ساعت تا ۱۸ ساعت تا ۱۸ ساعت تا ۱۸ ساعت
با حالت کم مصرف جدید تا ۶۰ ساعت تا ۳۶ ساعت تا ۳۶ ساعت تا ۳۶ ساعت

همانطور که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، حالت کم مصرف جدید فقط برای ساعت‌های جدید معرفی نشده و در طول رویداد، اپل توضیح داد که این حالت همراه با سیستم عامل watchOS 9 که در ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) منتشر خواهد شد، به «سری ۴ و بعد از آن» خواهد آمد.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که برای اولترا، سری ۸ و سری ۷ ارائه می‌شود، شارژ سریع است (تا ۸۰ درصد در ۴۵ دقیقه) که طبق جدول زیر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد:

اپل واچ اولترا اپل ‌واچ سری ۸ نسل دوم اپل‌ واچ SE مدل‌های قبلی (سری ۷، ۶، ۵ و ۴)
شارژ سریع بله بله خیر فقط سری ۷
شارژ دستگاه تا ۸۰ درصد در ۴۵ دقیقه در ۴۵ دقیقه حدود ۶۰ دقیقه سری ۷ در ۴۵ دقیقه، باقی گزینه‌ها حدود ۶۰ دقیقه

این محتوا با حمایت اینترنت نامحدود زی‌تل تولید شده است.

<دیجیاتو / منبع

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − دوازده =