موتو X40 با چیپ اسنپدراگون 8 نسل 2 و نمایشگر 165 هرتزی معرفی شد

موتو X40 با چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و نمایشگر ۱۶۵ هرتزی معرفی شد

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از دیجیاتو

موتورولا از گوشی جدید موتو X40 رونمایی کرد که مشخصات قابل توجهی را به همراه دارد و جانشین موتو X30 محسوب می‌شود که سال گذشته معرفی شده بود. در ادامه مشخصات و قیمت این دستگاه را شرح خواهیم داد.

مشخصات موتو X40

موتورولا موتو X40 از نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با وضوح +FHD و و نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۶۵ هرتز بهره می‌برد. در بالای نمایشگر دستگاه یک حفره برای دوربین سلفی قرار دارد و لبه‌های گوشی به شکل خمیده طراحی شده‌اند. نمایشگر دستگاه همچنین از رنگ‌های ۱۰ بیتی، HDR و حسگر اثر انگشت یکپارچه پشتیبانی می‌کند.

از نظر طراحی، موتو X40 دارای یک ماژول دوربین مستطیل شکل کوچک است و از گواهی IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب پشتیبانی می‌کند. برای علاقه‌مندان به صدا نیز در این دستگاه از بلندگوهای استریو تنظیم شده توسط Dolby Atmos استفاده شده است.

در بخش عکاسی، گوشی جدید موتورولا دارای سه دوربین روی پنل پشتی خود است. سیستم دوربین دستگاه شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، لنز ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود. در بالای نمایشگر دستگاه نیز یک دوربین ۶۰ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی کاربران تعبیه شده است.

در داخل، موتو X40 از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل دو قدرت می‌گیرد که با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5x و ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 4.0 همراه شده است. از دیگر مشخصات قابل توجه دستگاه می‌توان به سیستم خنک کننده مایع سه بعدی آن اشاره کرد. باتری دستگاه نیز یک واحد ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۲۵ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات است.

از نظر نرم‌افزار، دستگاه رابط کاربری MY UI 5.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند.

مشخصات موتو X40
نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED
چیپست اسنپدراگون ۸ نسل دو
رم ۸ یا ۱۲ گیگابایت
حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت
دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی / ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض / تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی
باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعت
سیستم عامل اندروید ۱۳

قیمت Moto X40

گوشی جدید موتورولا

موتو X40 در رنگ‌های مشکی و آبی روانه بازار خواهد شد. قیمت این گوشی از ۴۸۷ دلار برای نسخه پایه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه آغاز می‌شود و مدل‌های ۸/۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی آن به ترتیب با قیمت‌های حدود ۵۳۰ دلار و ۵۷۳ دلار فروخته خواهد شد. آخرین پیکربندی دستگاه شامل ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه می‌شود که برچسب قیمت ۶۱۷ دلاری را به همراه دارد.

<دیجیاتو / منبع

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − دو =