وان پلاس Ace پرو رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

وان پلاس Ace پرو رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

گوشی وان پلاس Ace پرو که قرار بود همزمان با وان پلاس ۱۰T رونمایی شود، امروز و لحظاتی پیش رسما توسط کمپانی چینی رونمایی شد.

OnePlus Ace Pro در ابتدا قرار بود در تاریخ ۳ آگوست عرضه شود. با این حال، این رویداد به تعویق افتاد و سرانجام این دستگاه امروز در چین رسمی شد. محض اطلاع باید گفت که این گوشی چیزی جز نسخه تغییرنام یافته وان پلاس ۱۰ تی نیست با این تفاوت که این دستگاه با نام Ace Pro منحصر به بازار چین است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های وان پلاس (OnePlus)

وان پلاس Ace پرو

وان پلاس ایس پرو با یکی از سریعترین شارژهای بازار و با قدرتمندترین پردازنده حال حاضر دنیا، یعنی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ عرضه شده است.

این گوشی از یک نمایشگر ۱۰ بیتی در ابعاد ۶.۷ اینچ از نوع آمولد با رزولوشن FHD پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردار است که از HDR10 پلاس پشتیبانی می‌کند و حفره پانچ در مرکز بالای آن میزبان دوربین سلفی است.

وان پلاس Ace پرو رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

پنل پشتی وان پلاس Ace Pro از جنس شیشه با فریم پلاستیکی است و هر دو بخش جلو و عقب آن با گوریلا گلس ۵ حفاظت می‌شوند. ابعاد این محصول ۱۶۳ در ۷۵.۴ در ۸.۸ میلی‌متر است و وزن آن برابر با ۲۰۴ گرم.

در بخش سخت‌افزاری، مطابق انتظار منبع قدرت این دستگاه چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام است که با ۱۲ و ۱۶ گیگابایت رم از نوع LPDDR5 و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 همراه شده است. سیستم خنک‌کننده مایع VC در ایس پرو نیز وجود دارد و در جریان فعالیت‌های سنگین به سخت‌افزار دستگاه کمک شایان توجهی می‌کند.

یک ماژول دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی به چشم می‌خورد که شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX766 مجهز به OIS، یک سنسور اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلو تعبیه شده است.

گزینه های اتصال روی این تلفن شامل پشتیبانی از دو سیمکارت، اتصال ۵G، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۲، GNSS، NFC و پورت USB تایپ C است. این گوشی دارای حسگر اثرانگشت درون صفحه‌ای و بلندگوهای دوگانه استریو نیز هست و با رابط کاربری ColorOS 12.1 مبتنی بر اندروید ۱۲ عرضه می‌شود.

وان پلاس Ace پرو رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

نکته دیگر اینکه گوشی جدید وانپلاس با یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵۰ واتی ارائه می‌شود. این دستگاه در دو رنگ مشکی و سبز و در سه نسخه به ترتیب با ترکیب‌های رم و حافظه داخلی ۱۲/۲۵۶، ۱۶/۲۵۶ و ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی، برچسب قیمت ۵۱۸، ۵۶۳ و ۶۳۷ دلار دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص وان پلاس Ace پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =