ویوو V21s 5G رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

ویوو V21s 5G رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

شرکت ویوو به تازگی و در سکوت خبری، گوشی هوشمند جدید خود از سری V21 را با نام ویوو V21s 5G را در کشور تایوان رونمایی کرده است.

شرکت ویوو از گوشی هوشمند جدید خود با نام Vivo V21s 5G در کشور تایوان رونمایی کرده است. همان طور که می‌دانید پیش از این هم شرکت ویوو دو گوشی هوشمند ویوو V23 و V25 را در کشور تایوان عرضه کرده بود و اکنون نیز نوبت به گوشی ویوو V21s 5G رسیده است. برای اطلاع از مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی ‌های ویوو (Vivo)

قیمت و مشخصات فنی گوشی ویوو V21s 5G

به طور کلی می‌توان گفت که تفاوت عمده و قابل توجهی بین گوشی قدیمی‌تر Vivo V21 5G و Vivo V21s 5G وجود ندارد. گوشی Vivo V21s 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی آمولد با وضوح و رزولوشن ۲۴۰۴ در ۱۰۸۰ پیکسل (فول اچ دی پلاس) و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است.

این گوشی به چیپست دایمنسیتی ۸۰۰U به همراه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از رابط کاربری FunTouch OS 12 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۲ استفاده می‌کند. انرژی مورد نیاز این دستگاه نیز توسط یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی تامین می‌شود.

در جلو گوشی ویوو V21s فایوجی یک دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی با لرزش گیر OIS وجود دارد و در پنل پشتی آن نیز یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزش گیر OIS، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. ابعاد و وزن این گوشی نیز به ترتیب ۱۵۹.۶۸ در ۷۳.۹۰ در ۷.۲۹ میلی متر و ۱۷۷ گرم گزارش شده است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، شبکه اتصالی ۵G، وای فای دو بانده، بلوتوث ۵.۱، NFC، پورت USB تایپ C و جک هدفون ۳.۵ میلی متری اشاره کرد. گوشی Vivo V21s 5G با قیمت ۱۱,۴۹۰ دلار تایوان، معادل ۳۰,۰۵۰ روپیه و در دو رنگ آبی تیره و رنگین کمانی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ویوو V21s 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + شش =