چطور از اینستاگرام درآمد کسب کنیم؟

من هم می‌تونم از اینستاگرام درآمد داشته باشم؟
با دیدن این حجم از کاربران فعال توی اینستاگرام و البته تعداد بالای اینفلوئنسرها، طبیعیه که این سوال به ذهن شما هم رسیده باشه.

۱٫ انتشار پست‌های تبلیغاتی و اسپانسرینگ

خوبی این مدل کسب درآمد اینه که شما لازم نیست حتما تعداد مشخصی فالور داشته باشید تا اسپانسر جذب کنید، بلکه کافیه نرخ تعامل فالورهای شما بالا باشه.

حتی برندهای بزرگ هم خواهان کار کردن با اینفلوئنسرها هستن و البته برندها به نرخ تعامل دنبال کنندگان شما توجه میکنن. بنابراین حتی اگه فالورهای شما زیر ۱۰۰۰ تاست، می‌تونید درآمد کسب کنید.

۲٫ سفیر برند شوید!

پست‌های حمایتی که توسط اینفلوئنسرها منتشر میشن، نتیجه‌ی خوبی به همراه دارن. اما در این بین برخی برندها به دنبال ایجاد یک رابطه طولانی‌مدت با اینفلوئنسرها هستن، بنابراین یک سفیر برند انتخاب میکنن.

برندهای بزرگ، محصولات خودشون رو به صورت رایگان در اختیار سفیر برندشون قرار میدن و سفیر در عوض محصولات رو به دیگران معرفی میکنه و نظرات خودش رو میگه.

۳٫ همکاری در فروش

برای کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ (همکاری در فروش) اول از هرچیز باید به یک برنامه‌ی افیلیت اضافه بشید و بعد می‌تونید لینک محصولات و خدمات رو در اینستاگرام خودتون قرار بدید و با هر بار خرید محصول توسط فالورهاتون، درآمد کسب کنید.

۴٫ فروشگاه خودتون رو راه‌اندازی کنید.

کاربران توی اینستاگرام به دنبال محصولات مختلف میگردن، چرا از این فضا استفاده نکنید؟ به خصوص با اومدن کرونا، همه به دنبال خرید اینترنتی هستن و شما می‌تونید از این فرصت استفاده کنید و وارد بازار کار بشید.

فروش هرچیزی توی اینترنت ممکنه، فقط کافیه حوزه‌ی اختصاصی خودتون رو پیدا کنید و با جستجو کردن کلمات کلیدی و هشتگ‌های مرتبط، افراد علاقمند به محصولتون رو پیدا و جذب کنید.

۵٫ محتوای تصویری خلق کنید!

مخاطبان امروزی، به نظر بقیه‌ی خریداران خیلی خیلی توجه می‌کنن. بنابراین کسب‌وکارها اعم از کوچیک و بزرگ به دنبال انتشار محتواهایی هستن که مشتریاشون تولید کردن.

این نوع کسب درآمد از اینستاگرام به نظر جالب و جذاب میاد، مثلا می‌تونید ویدیوهایی تحت عنوان آنباکسینگ یا همان جعبه‌گشایی تولید کنید و یا به عنوان یک تیستر غذا فعالیت کنید. اما دقت کنید برای کسب درآمد از این روش، باید فالورهای شما حتما زیاد باشن چون ممکنه برندها فکر کنن شما فیک هستید!

۶٫ سوشال مدیا مارکتینگ

از اونجایی که رقابت توی شبکه‌های اجتماعی و فضای وب خیلی قوی شده، همه‌ی کسب‌وکارها به دنبال جذب و همکاری با یک دیجیتال مارکتر و سوشال مدیا مارکتر هستن.

البته توی کشور ما این دوتا به خوبی تفکیک نمیشن و متاسفانه اغلب کارفرماها فکر می‌کنن که فقط باید یک دیجیتال مارکتر جذب کنن تا همه‌ی کارها رو انجام بده. بهرحال شما با یادگیری اصول بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی به هیچ‌وجه بیکار نمی‌مونید!

۷٫ فریلنسر شوید!

اینستاگرام فقط برای تفریح و سرگرمی نیست، شما می‌تونید در مورد کاری که انجام میدید، پروژه‌هاتون و … هم پست منتشر کنید.

با توجه به حجم کاربران اینستاگرام، شما در هر حوزه‌ای که فعالیت کنید، طرفداران خاص خودتون رو خواهید داشت. پس اینستاگرام یک پلتفرم خیلی خوب و قوی برای شبکه‌سازی محسوب میشه.

۸٫ تولید محتوا کنید.

معمولا برندهای بزرگ، یک نیروی تولید محتوای تمام وقت استخدام میکنن و برندهای کوچک به دنبال فریلنسرها هستن تا در مجموع هزینه‌های بازاریابی خودشون رو کاهش بدن. شما میتونید برای هر دو برند کار کنید و به صورت فریلنسر یا تمام‌وقت، از طریق تولید محتوا و کپشن نویسی، درآمد کسب کنید.

به نظر شما روش دیگه‌ای برای کسب درآمد از اینستاگرام هست که ما در مجله اینترنتی نگفتیم؟ برای ما بنویسید….

منبع : cheyab.ir

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =