چطور قبل از سی سالگی طعم میلیاردر شدن را چشیدم

قدرت تصمیم گیری و انتخاب بهترین حوزه برای فعالیت امری بود که سبب شد من قبل از سی ساگلی ثروتمند شدن را تجربه کرده و به درآمد میلیاردی برسم، حوزه انتخابی من تولید کشمش بود و در ادامه این مقاله بهترین انواع آن را به شما معرفی خواهم کرد.

کشمش تیزابی طلایی

در واقع باید بگوییم که کشمش تیزابی طلایی خواص زیادی دارد. به دلیل داشتن مواد های معدنی و ویتامین های بسیار این خشکبار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. آنتی اکسیدان های موجود در کشمش سبز قلمی خواص های ضد سرطانی دارد که از تخریب سلول ها جلو گیری می کند.

فقط با مصرف روزانه چند عدد کشمش می توانید بدنتان را از این گونه مشکلات در امان نگهدارید. یکی از بیماری های شایع در کشور فشار خون است که این بیماری بیشتر به خاطر نداشتن برنامه غذایی نامناسب است. با استفاده چند عدد کشمش می توانید به سلامتی خودتان کمک کنید، کشمش با داشتن پتاسیم بسیار بالا می تواند فشار خون را تا حد زیادی کنترل کند. به دلیل نوسانات بالا، قیمت کشمش طلایی امروز می تواند متفاوت باشد نسبت به روز های آتی از این جهت اگر قصد یک خرید خوب را دارید باید با سرعت بیشتری تصمیم بگیرید و خرید خودتان را انجام دهید.

کشمش سبز تیزابی

به نوعی از کشمش که با استفاده از ماده ی تیزاب به دست می آید کشمش سبز تیزابی می گویند که رنگ سبز آن معروف تر است. در این روش معمولا زمان خشک شدن کوتاه می شود و حبه ها در عین خشک شدن کوچک نمی شوند و همچنان درشت می باشند. برای تهیه ی کشمش سبز تیزابی ایتدا خوشه های چیده شده را در سبدی قرار می دهند و بعد از آن که به درون مواد تیزاب فرو کردند آنها را در آبکش قرار می دهند تا خشک شوند.

کشمش با توجه به خواص ارزشمندی که دارد در بازار با انواع گوناگونی وجود دارد و کشمش سبز تیزابی نیز بیشتر به منظور صادرات تولید می گردد. مصرف کشمش به دلیل دارا بودن کلسیم زیاد برای سلامت استخوانها و دندان، جلوگیری از پوکی استخوان و غیره بسیار مفید می باشد و افراد زیادی این میوه را به صورتهای مختلف مصرف می کنند. از جمله انواع کشمش می توان به کشمش آفتابی، کشمش سبز قلمی، کشمش طیفی، کشمش مویز، کشمش فخری، کشمش پلویی و غیره اشاره کرد.

کشمش سبز پلویی

کشمش همان انگور خشک شده می باشد که انواع مختلفی دارد: کشمش سبز پلویی؛ این محصول سرشار از ویتامین فیبر می باشد که باعث بهبود عملکر سیتسم گوارشی و پاکسازی رود نقش بسزایی دارد و همچنین منیزیم و پتاسیم این محصول منجر به رفع سموم و عفونت های بدن می شود و از بیماری قلبی، کلیوی، پوکی استخوان و غیره پیشگیری می کند.

کشمش مویز؛ انگورهای درشت دانه و سیاه رنگی که بعد از خشک شدن به مویز تبدیل می شود و قابل ذکر است که این نوع محصول مانند کشمش های دیگر از خاصیت و ویژگی های مشابهی به همراه است. ولی زمانی که انگور را خشک می کنیم به درصد از دست دادن رطوبت آن دقت می کنیم تا ویتامین های ضروری این محصول کم نشود. کشمش پلویی؛ این نوع کشمش به دلیل فاقد چربی و کلسترول همراه با غذاهایی که از درصد چربی بالایی برخوردارند، صرف می شود و همچنین به زنان باردار، شیرده و کودکان یک میان وعده ی غذایی فوق العاده و مفیدی به حساب می آید.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =