گلکسی S22 با پردازنده اگزینوس در بازار اروپا عرضه می‌شود

گلکسی S22 با پردازنده اگزینوس در بازار اروپا عرضه می‌شود

به گزارش مجله اینترنتی توزلو به نقل از تکراتو

طبق روال سال‌های گذشته انتظار داریم که شرکت سامسونگ سری‌های پرچمدار گلکسی S22 جدید خود را با دو پردازنده به بازار عرضه کند؛ یکی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و دیگری با اگزینوس ۲۲۰۰.

در برخی از بازارها گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا از پلتفرم کوالکام استفاده می‌کنند. اما طبق روال عرضه سالانه پرچمداران سامسونگ، احتمال عرضه سری Galaxy S22 با Exynos 2200 که آخرین سری این پردازنده است در بازارهای دیگری مثل اروپا وجود دارد.

عرضه سری گلکسی S22 با اگزینوس ۲۲۰۰

در خبرهای قدیمی‌تر به نظر می‌رسید که سامسونگ برای استفاده از این چیپست در گلکسی S22 با چالش‌هایی مواجه شده بود. با این ‌حال این مشکلات رفع شده و با توجه به لیست خرده‌فروشی‌ها، اروپا همچنان به پردازنده‌های Exynos 2200 که توسط خود سامسونگ تولید شده‌اند پایبند خواهد بود.

طبق لیست‌های ارائه شده در Geekbench، نسخه‌های SM-908B، SM-S910B و SM-S9606B مجهز به تراشه جدید اگزینوس هستند که هنوز به مرحله انتشار نرسیده است. در طرف دیگر نسخه‌های SM-S901E، SM-S906E و SM-S908E با تراشه کوالکام برای ایالات متحده، کره جنوبی و چین رزرو شده‌اند.

برخی از خرده‌فروشی‌ها در ایتالیا از قبل به پیشواز سری‌های جدید گلکسی اس ۲۲ رفته و صفحه‌های وبسایت خود را با اطلاعاتی نه‌چندان کامل از این گوشی‌ها بدون تصویر یا اطلاعات سخت‌افزاری خاصی آماده کرده‌اند.

تنها مشخصه‌ای که از سری جدید پرچمداران سامسونگ وجود دارد، به قیمت ۱۱۹۰ یورویی برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی +Galaxy S22 با ۸ گیگابایت رم اشاره می‌کند. البته این برچسب قیمتی نهایی نیست و به نظر می‌رسد که این افزایش ۱۲۰ یورویی قیمت در فاصله یک سال نسبت به نسخه‌های قدیمی کمی زیاد خواهد بود.

نظر شما درباره عرضه سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ با پردازنده Exynos چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

منبع تکراتو

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + یک =